Post 20, spoiler Srry stond niet in deze thread maar in een andere ''Night of xboxlive goodiepack'' Ze lijken ook zo opmelkaar
Dus 31 Maart vanaf 20.00uur Online. Controleren ze ook echt of je PGR 3 speelt?! Anders, nodig ik ze gewoon uit. Maak ik een foto, van ons zessen. (of met je vrienden, samen met 5 zijn?) En als de foto genomen is, ga je weer lekker G.R.A.W. of Oblivion doen ofso. *Waar moet je die foto oploaden op de site? Bij Party Foto lijkt mij?
Zou ik ook doen........ kans dat ze je 360 meerippen en verkopen voor 2 gram wit is klein bij dat volk
Bijna vrijdag, heb er zin in. Dertien man in totaal hier thuis, met beamer Daarna SAW 2 kijken met z'n allen, wordt gezellig
Shit ja ik kan er ook niet op komen, zou dit nog goed komen voor vrijdag? Moet me namelijk nog aanmelden. :{
Btw.. mijn mensen konden ook niet accepten..wat gebeurt er als je niet hebt geaccept en wel een foto hebt geplaatst?
Moet je perse die foto s'avonds maken??? ik heb mensen uitnodigingen gestuurd maar er stond een hele vreemde error maar daaronder stond wel dat het verstuurd was....vreemd
Idd, ben ik ook erg benieuwd naar! Niemand heeft onderhand die uitnoding geaccepteerd geloof ik, maar er komen er wel gewoon 5. Als ik dan een foto instuur van ons, is dat ook goed? Of hadden ze persé die email moeten accepten wil ik die goodie bag krijgen.
neeh volgens mij ook niet ik maak gewoon een foto met 5 vrienden vanavond en xbox dashboard als achtergrond lijkt me goed toch?