Hoe is het bij de andere Night of Xbox Live players? Hier in huis staan alles al klaar voor een vette party. 2 360's aan een beamer en plasma + nog twee normale xboxen aan een lcd en normale tv. Aan beeld komen bij mij 2 gamers. Dat moet dikke pret worden
wij hebben 1 360 en 1 gewone xbox met daarbij 2 "gewone tv's", als je maar lol hebt zou ik zeggen @dynamike wij doen niet zo lux
Omg, ik heel die night vergeten, snel een foto gemaakt, wordtie nog goedgekeurd ook . http://www.nightofxboxlive.com/fotos/?id=275
Heb net me foto geupload. ben benieuwt of hij er op komt. Als hij wordt goed gekeurd krijg je dan automatisch de goodie bag??
als je op de site staat volgens mij wel... als stond er ook dat je met 5 vrienden (excl. jezelf) op de foto moest... weet het zelf dus ook even niet meer:{
Geen commentaar verder ofzo maar dit moet er echt uit, die dude helemaal links moet zn kleren is gaan passen Maar ziet er wel gezellig uit verder, wat voor beamer gebruikten jullie?
vind dat btw zo´n lol foto! van die beach babes op de achtergrond... denk je toch ook, hmmm... niet een beetje jong? en dan als schepje er boven op ook nog even saw2 kijken? hehehe
Nou, 't is waarschijnlijk niet te zien, maar we zijn allen tweedeklassers Ik ben degene naast het scherm met dat oranje vest... We keken een beetje raar allemaal geloof ik Beamer was een oude Hitachi, maar deed 't nog prima. Geleend van de tweede gozer van links.
Hoe snel wordt die pic goedgekeurd? Wij waren helemaal vergeten die pic te maken, hij is dus gemaakt om 12:05 Maar er staat helemaal geen speciaal Night of Xbox Live plaatje op het dash, als in voorgaande jaren Vraag me af waarop ze hem dan goedkeuren of niet...
Hmm ik heb ook een foto ingestuurd alleen ook nog niet goedgekeurd ;( Doen ze dit handmatig en moet je gewoon wachten?
Wij hadden een gebrek aan beamers maar dat mocht de pret niet drukken. Iets van 80% van iedereen die er was kon ik niet, maar na een 30 minuten weer eens Halo 2 gespeelt te hebben ik ging graag iedere uitdaging aan. Dat spel owned eindelijk weer eens. Lekker geen last LAG dus alles trucjes werken. Lekker te pronken met m'n 360 op m'n TFT scherm. Was echt een geweldige avond... Foto's komen eraan...
Was die night of xbox live helemaal vergeten... wou net tv gaan kijken en zag het op tmf.. dus snel ff paar vrienden hierheen laten komen.. iedereen een uitnodiging gestuurd.. en snel foto gemaakt Hij is al goed gekeurd