Sjezus hoe krijg je dat voorelkaar? Let op he: IP's worden gecheckt Hoop dat je t eerlijk hebt gedaan
Ik zie zojuist dat 2 verschillende mensen de foto die ik hier heb gepost zomaar hebben ge-upload en doen alsof hun dat zijn... Ik vind dit behoorlijk respectloos en heb dit Microsoft ook laten weten.. Ik hoop iig dat deze mensen geen goodie bag ontvangen... lamers Deze 2 mensen waren deNn1s7 en Dead Worm NL
hahaha lol ! dat heb ik ook gedaan alleen bij andere mensen... (doe niet zo moeilijk winnen doe je toch niet, kijk als je nou 20 mensen ofzo had oké maar anders kan het wel toch ? noujah boeie ik kon geen foto maken en wil wel zo'n goodie bag PS ze zijn toch niet goed gekeurt ...
ik zag de email ya iedereen die bij partyfoto staat krijgt een goodie bag yeah! als ze het goodie bag in het weekend versturen krijgen we ze maandag/dinsdag hoop ik yeah!
Had al eerder gemaild, de goodie bag wordt verstuurd in de 2 weken na 7 april... Dus maandag kan je hem niet verwachten
Huh toen ik dit heb gezien heb ik gekeken en DAT BEN IK NIET als je mijn funfoto ziet zie je de kerels met wie ik was en niet die kerels volgens mij zijn deze gewoon van cyber ? Wtf is er aan de hand ik word hier egt zo gek van dat die domme systemen niet werken de foto die ik had upgeload is dze : owee ik kan nie verwijderen ,wat moet ik doen?? ik wil wel graag een goodie back kep niet voor nix alles gedaan cyber , sorry voor dit misvertand maar ikw eet niet hoe het komt :{ iemand een idee?? ik denk dat denn1s7 dit ook heeft ofzo