Lethal, volgens mij ben je beetje aan 't k=tten hoor. Je hebt in 2 minuten 4000 kudos erbij en 't blijft maar stijgen.
Er zijn wel meer mensen die lopen te kutten, 50.000+ punten ligt er wel heel ik bovenop vergeleken met de rest, wat vaak nog leukere plaatjes zijn ook.
Hehe ja ik heb zelf 50400 punten nu maar dat stijgt gewoon niet zo hard als bij Lethal.... Ik durf te zweren dat ik nie loop te frauderen iig. Voordeel van een 200+ contacts msn lijst
Ik kreeg een mail daarin stond je kan je foto opsturen tot 6 juni. Maar de prijswinnaar wordt volgende week al bekent gemaakt. Kan je dat je foto blijven sturen voor een goodibag zeg maar of is het gewoon een fout. ?
Hmmm, alleen wel toevallig dat wanneer ik stijg jij altijd een paar minuten later net boven mij uitkomt. Volgens mij is je missie zoveel mogelijk Kudos en je doel winnen! En... eh... 300+ msn-contactpersonen is nog handiger!
Ik heb dat idee bij jou dus haha. Boeit niet. Jury kijkt toch al niet meer naar Kudos tussen ons. Alleen hun eigen beoordeling... Maaruh, nou heb jij weer meer Terwijl ik 1 minuut geleden nog meer had Ga wel weer op zoek naar stemmers...
Ik heb er net weer wat stemmen bij! Maar eh... de jury beslist uiteindelijk en alhoewel ze zeggen dat ze "mede" bepalen zal de jury gewoon bepalen wie de winnende funfoto is!
Ik blijf lekker staan op 60900 hoor. Heb geen zin meer om heel m'n lijst af te vragen, ze worden echt gek van me. Veel succes nog Fijne avond hea, ik ga richting bed..
Hehe, ik krijg er als goed is nog 10 stemmen bij vanaaf en dan ben ik er nog lang niet als het moet! Maar eh... slaapze en geen nachtmerries krijgen over kudos he?!
Waarom zijn er bij jou punten afgetrokken dan? Ik heb al gezegd, heb eerlijk gespeeld... Of je 't nou gelooft of niet. En wat bedoel je met 'connecties'? maar goed, klaar.
Hehe, ik zeg verder niks. Maar zoals ik al zei gaat helemaal niet om de meeste Kudos. Je denkt toch niet dat een of andere foto (wellicht niet PGR3-related) zomaar wordt gekozen aan de hand van het aantal van Kudos? De funfoto die hun het meest kunnen waarderen wint en ik ben zeer benieuwd wie er zal winnen...
Klopt .. ach het blijft leuk .. Ik had weinig inspiratie en ik speel officieel niet eens mee ... ik moet toegeven dat ik jouw plaatje wel kan waarderen Lethal AK47 (jammer dat xbox.com het niet doet op mijn werk)
Hehe nee dat snap ik ook wel. Maar toch, als NOXL er niet was achter gekomen dat je, euh 'gefraudeert' hebt, en je had gewonnen, dan had ik dat best matig gevonden. Maar ja, ik wacht af. Veel geluk! (niet sarcastisch bedoelt!) En ik vind jou plaatje ook best lachen! Maar als er iemand moest winnen zonder naar Kudos te kijken, dan is dat Nemesis. Erg leuke shop