Sorry voor de nieuwe thread die ik had geopend, maar ik kon het zo snel niet vinden en ik was niet helemaal mezelf!! Ik MOEST dit nieuws zo snel mogelijk mededelen natuurlijk, dat was in ieders belang!! Het zit trouwens in een redelijk platte doos die door koerier of postbode wordt bezorgd, daar heb ik niet zo goed op gelet. Moest wel even tekenen voor ontvangst. @Cole Trickle Thanx voor overzetten!
Uhm, iedereen die heeft meegedaan ontvangt toch gewoon goodie-bag? Alleen de 3 met meeste mensen op foto krijgen chrystal fzow, rest gewoon goodie-bag toch?
Als je met minimaal 5 vrienden op de foto stond wel ja, dat stond in het regelement. Wij stonden met 6 man op de foto. Ik weet niet hoe het gaat als je met minder bent, ik hoop dat die ook wat krijgen! Dus de 3 met de meeste mensen kregen Crystal pack, de rest een goodiebag.
Jah, dat dacht ik ook, alleen omdat er een aantal zeiden dat ze hoopten dat ze er ook een kregen.. Maargoed, hoop dat ik hem ook vandaag binnenkrijg.
check the pics.... night of Xbox live brief night of Xbox live pakket demo (voorkant) demo (achterkant) demo
Yes kheb um ook , zeker mooie spulletjes ! Maare iemand dat t-shirt ruilen? Pas hem niet.... te klein
MS heeft gewoon iedereen die meegedaan heeft een goodiepack gegeven, ook mensen die er met minder opstaan....... Leuk pakket BTW
Tja, sorry maar is een beetje magertjes wat erin zit. Bedoel, normaal zit er iets in wat je niet in de winkel kan halen. Nu heb je dingen die je gewoon kan kopen, op het t-shirt na dan... maarja 4 x dezelfde dingen...
sommige foto's zijn wel lache, zoals die eerste van plopkid (http://www.nightofxboxlive.com/fotos.asp)