1. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.nikkonorte.com

Nikko Norte is de laatste 2 jaar in menig tv programma opgedoken, rur, barend en van dorp, Babetrap, rayman is laat etc Wat vinden jullie van nederlands enigste stierenvechter??

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    wie???
    ken die jongen niet.. maar als ie echt stierenvechter is mogen ze hem van mij aan een paal vast spijkeren.

edit.. ondanks dat ik hem niet ken kan ik je wel zeggen wat ik van hem vind. een lafaard!

Laatst bewerkt: 27 feb 2004
  3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat het promoten van stierenvechten niet thuis hoort op een forum....DIKKE PUNT!!

4. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze echt willen stieren vechten, doe het dan 1 op 1....zonder wapens en mensen die je beschermen.

5. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Nee vindt het ook niks dat stieren vechten vindt dat maar zielig dan zeggen ze wel ja maar dat stier heeft een goed leven gehad. Ik stop jouw toch ook niet in een villa met lekker eten 20 vrouwen etc. en dan in een arena om een paar speren in je rug te gooien.

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    hetzelfde als de 4 posts boven me :D

7. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Damn, stierengevechten :{ afschuwelijk!
    Per 'gevecht' gaat er wel een stier dood... voor.., uhm.., voor tja... nix?:{

Dat dier zit daar nog hopeloos te vechten, en hij krijgt zo'n k*t stok via de schedel (achter de schedel kan ook) naar binnen gedauwd in de hoop om m 'eindelijk' dood te krijgen :{

Foute boel, stierengevechten:{

Laatst bewerkt: 27 feb 2004
  8. Rmeijer

Rmeijer Regime Life!

Leuk Bevonden:
    0
    Reincarnatie (als dit bestaat) people dat zou leuk zijn. Stierenvechters die reincarneren als stier. Beter kan het niet! Ik haat die lafaards en sadisten.

9. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Nou hopen dat de stier het een keertje wint!

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    idd.. helaas gebeurt dat alleen te weinig.

Snap dat hele stierenvechten niet. Het gaat er alleen maar om om dat dier op zo'n gruwelijke mogelijke manier af te maken.

Deel Deze Pagina