http://www.nikkonorte.com Nikko Norte is de laatste 2 jaar in menig tv programma opgedoken, rur, barend en van dorp, Babetrap, rayman is laat etc Wat vinden jullie van nederlands enigste stierenvechter??
wie??? ken die jongen niet.. maar als ie echt stierenvechter is mogen ze hem van mij aan een paal vast spijkeren. edit.. ondanks dat ik hem niet ken kan ik je wel zeggen wat ik van hem vind. een lafaard!
Nee vindt het ook niks dat stieren vechten vindt dat maar zielig dan zeggen ze wel ja maar dat stier heeft een goed leven gehad. Ik stop jouw toch ook niet in een villa met lekker eten 20 vrouwen etc. en dan in een arena om een paar speren in je rug te gooien.
Damn, stierengevechten :{ afschuwelijk! Per 'gevecht' gaat er wel een stier dood... voor.., uhm.., voor tja... nix?:{ Dat dier zit daar nog hopeloos te vechten, en hij krijgt zo'n k*t stok via de schedel (achter de schedel kan ook) naar binnen gedauwd in de hoop om m 'eindelijk' dood te krijgen :{ Foute boel, stierengevechten:{
Reincarnatie (als dit bestaat) people dat zou leuk zijn. Stierenvechters die reincarneren als stier. Beter kan het niet! Ik haat die lafaards en sadisten.
idd.. helaas gebeurt dat alleen te weinig. Snap dat hele stierenvechten niet. Het gaat er alleen maar om om dat dier op zo'n gruwelijke mogelijke manier af te maken.