Doet me denken aan het begin van Lost Odyssey. Ik ben benieuwd naar de characters, wat ik toch wel een erg belangrijk deel van een game vind.
Deel 1 was toch een prachtspel man. Al die zieke moves die je kon maken met die verschrillende characters als je balkjes volzaten..en die soundtrack is gewoon echt le-gen-da-risch. Ik kijk dan ook echt uit naar deel 2!
Vind het er tof uitzien wat meer chaos en vind die character ook al ziek lekker eruitzien met zijn twin-blades
Dat wel ja, maar hoop toch dat ze wel het stijltje van deel 1 houden Ik hoop dat Imphyy erook weer in zit.. Vond het de leukste character Ik vond dit het tofste level. Ninety Nine Nights-Pholya Flatlands- Inphyy
Van mij hoeven ze ook niet terug te komen geef mij maar nieuwere misschien als je lief vraagt willen ze speciaal voor jou DLC maken met de oude characters.
Heb gisteren deel 1 weer opgepakt. Tot nu toe Inphyy, Dwingvatt, Aspharr, Myifee uitgespeeld. Ben nu met dat Tyurru bezig, maar die vind ik niet echt relax. Ga de hele tijd snel dood met haar. Denk dat ik ff met Klarrann begin. Kijken of die wel goed is. Maar als deel 2 beter wordt dan deel 1 ga ik hem zeker kopen Je begint aan een missie, en ineens een half uur verder. En zo te zien aan die combo van die screens wordt het zeker wel een vette game
Vond deel 1 wel geinig, maar haakte snel af door het beroerde save systeem. Deze stijl spreekt me iets minder aan. En geen Inphyy, jammer want zij had toch een paar leuke moves.
Voor mij ook een game om in de gaten te houden.. Ik mis inderdaad ook het een en ander uit het 1e deel. Het ziet er nu wel erg duister uit allemaal.. Hoeft niet slecht te zijn hoor, maar ik hoop op nog wat meer variatie. Maar toch: Jeej voor de grote veldslagen! ^^