Ninety-Nine Nights

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dit is toch een japanse game....
    normaal vind ik japanse games nooit leuk; geef me eens argumenten waarom ik toch deze game moet gaan kopen...?
     
  2. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Grafisch een pareltje, gigantische veldslagen, een goed verhaal, hoogstwaarschijnlijk zeer verslavend.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben zoooo gek op alles wat Japans is..... is er al meer info of ie nou wel naar Europa komt?

    edit@ Chil: Wat een filmpje!! Er is echt geen enkele game op de de 360 die me zo aanspreekt als n3! Ik hoop echt dat er genoeg animo is om deze game ook naar Europa te verschepen en dat ze dan de Japanse stemmen in tact laten.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    bron: www.ownage.nl
     
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Me Too! Dit spel ga ik zeker kopen. Jammer dat het neit ook voor de pc komt anders hadden een paar Bleach fans het kunnen modden en hadden we op Hollows kunne inhakken _O_
     
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    We zullen nog lang moeten wachten....
     
  7. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    net die van 13 min. gezien... ziet er erg makkelijk uit, wel mooi, maar een aantal details moet aan gewerkt worden. En hopelijk komtie ook in het engels uit.
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Op Xboxyde een super high definition filmpje (resolutie 1280x720 60 frames pseconden)
    http://www.xboxyde.com/news_2643_en.html

    Het kan zijn dat ie niet op iedere computer (lees, verouderden) goed speelt....

    Fantastische mooi!!!!
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik vond het filmpje eigenlijk tegenvallen. Persoonlijk maakte Kingdom Under Fire op de Xbox een veel imposantere indruk op mij. Ik vond persoonlijk de muziek daar ook veel ruiger. En eerlijk gezegd ziet dit spel er niet (veel) beter uit....
     
  10. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor muziek hadden de KUF games dan? kvind deze klassieke muziek er best bij passen..
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Valt deze game ook al te downloaden? Ik heb een Jappie profiel aangemaakt maar N3 is nergens tebekennen, wel andere maffe rommel :p. Special 4 (Filmpje) ziet er uit als N3......
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    KuF had Metal als muziek .. maar gelukkig kan je met de xbox 360 je eigen muziek afspelen .. :) .. Ik heb dit spel gespeeld op de X05 en ik was erg onder de indruk
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb mijn Japanse account al gemaakt, weet iemand wanneer de demo nu komt?
     
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de demo kan je alleen in de winkel krijgen in Japan .. mogelijk komt ie rond de release op market place ... maar ik verwacht hem helaas niet
     
  16. Restles

    Restles GameFreak

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net het nieuwste filmpje van Xboxyde Zitten kijken en daar viel mij toch op, dat er af en toe bij de iets grotere druktes een laggend effect optrad.
    Kan aan mij liggen maar hoop dat dit een effect is dat in het spel hoort...

    Maar voor de rest puik spel zodra die hier uit is koop ik hem wel
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Metal muziek ja. Ik vond het wel ruig klinken hoor. De muziek loopte wel veel te regelmatig, dus je werd wel snel gek van dat deuntje.... maar als je dan die trillende camera ziet en zo'n Scorpion naar voren ziet stormen en je hoort die muziek op de achtergrond.... zooooo ruig! *)

    Ik vond het hele sfeertje van Kingdom Under Fire gewoon echt kicken... die unit graphics en dan vooral de stijl, dus hoe ze eruit zagen. Mooist geanimeerde flying units die ik ooit in een spel heb gezien joh, die Black Dragon's die neerswoopen om alles weg te teren met hun acid breath en die Giant Rock's (zo heten die grote vogels) die ventjes oppakken en ze ergens anders neersmijten. Echt super!

    *Prayes for a KUF360 version*

    ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja Kuf was geweldig! deze game word ook wel dope, maar ik vraag me af of hij minder eentonig is dan ik denk
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop ook dat hij net zo vet wordt als KUF TC/Heroes!
    Hier draait het meer om je vechtskills en minder om je legers. Tja, en ik kan ook niet wachten op KUF360! \o/
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat special 4 ziet er ook wel geinig uit, maar ik ben meer benieuwd naar n3 :)
     

Deel Deze Pagina