De game is dan eindelijk gold gegaan . nou hopen dat ze snel aan de Ntsc en PAL versie gaan werken *) hier een link van 1 van de final version movies . http://www.xboxyde.com/leech_2365_en.html
Ik vind het alleen soms lijken alsof je al een half uur aan het inhakken bent op een heel leger voor je eigen soldaten er eens zijn! Niet dat het uitmaakt, volgens mij heb je die anders NPC's niet een nodig!
Dat Klaramm filmpje!! Laatste actie ook zo'n 790 kills in 1x Dit is en blijft voor mij de 360 game waar ik op zit te wachten.
Gna gna. Inderdaad ja, ik vraag me alleen af of dat niet gaat vervelen na een tijdje. Ach, we'll see!
Dat is van twee dingen afhankelijk. Naarmate het spel vordert, ontwikkelt je character dan genoeg? Iaw het verzamelen van nieuwe krachten en wapens ed moet een uitdaging zijn. Zit er een goed (Japans!) verhaal in. Maar dat zit voor mijn gevoel wel snor. We zullen zien
lijkt me een heel vet spel te worden, maar óf aan de korte kant, óf de verveling slaat toe.. of beiden maar dat zou een beetje zuur zijn. Actie ziet er vet uit en 't loopt nog soepel voor zover ik heb gezien. Ach komt vast wel goed..
In het japans Maar wel leuke screens, groot aantal dat ik nog niet gezien had. Ik vind dit topic dus leuker dan het Oblivion topic, omdat het hier niet allemaal zo snel gaat. In het OB topic gaat het té snel om fatsoenlijk te kunnen volgen.
Als je een Japanse account hebt, je kan sinds vandaag een 720p HD Trailer downloaden vanaf de Japanse Marketplace. Erg tof, en zeker de moeite waard. Trailer heeft me iig erg nieuwsgierig gemaakt. Er staat ook een trailer van een Honkbal Game. Te vinden onder de volgende naam: Eerst wat Japanse tekens, en daarna een 3. De gezichtanimaties zijn werkelijk levensecht. Die moet je echt even kijken.
De link van je scans leiden naar een Zone of the Eldars achtige game, genaamd Famitsu... Maar die trailers is wel leuk
Ja, maar daaronder staan 2 scans van N3. Famitsu is een Japans magazine waaruit Xboxyde wekelijks scans haalt om op de site te plaatsen. Hele hoop screens van de omgevingen + 1 direct feed filmpje.
Kijk eens 4 posts boven je Wat me trouwens opvalt, op een gegeven moment hoor je zo'n vrouwtje praten, volgens mij is dat door dezelfde ingesproken als degene die Helena in DOA4 heeft ingesproken.