1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninety-Nine Nights

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

  1. CRAW

    CRAW Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    vet

    jezus geef me gewoon die focking game laat me niet wachte het is wel heel veel hacke in die vijanden maar er zijn zulke vette combos het is en beetje style van ninja gaiden butten bashe is tocht leuk
     
  2. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat wanneer je van eindeloos hakken houdt, dit het ultieme spel voor je is. Mij lijkt het nogal saai worden na een tijdje. Dit zou een spel zijn wat ik alleen omwille van de graphics en filmpjes zou spelen.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, ik weet het ook nog niet zeker. Het is inderdaad veel hakken aan één stuk door, maar als je kan lvl.en en nieuwe combo's, wapens en eventueel kledingstukken kan unlocken wordt het natuurlijk wel uber-bruut. :D
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het nogal lijkt op die Lord Of The Rings Hack n Slash spellen, ik vond ze heel leuk, maar ja, 't is wel ontzettend repetief :)
     
  5. Andad

    Andad Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd van hack en slash gehouden, op het moment dat je bezig bent met een combo of er komen weer 100 mannetjes aanrennen stijgt mijn adreline pijl gelijk! En ik zal dan ook winnen....ook al moeten er controllers sneufelen.
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe

    Ja naja het dieptepunt vond ik, hoewel 99% van de mense het juist een hoogtepunt vonden, toch wel Diablo 1 en 2. Als ik iets saai vond... In het begin dacht ik van, ja vet, maar ja, dan zit je uur na uur na uur alleen maar op die muisknop te rammen... Op een gegeven moment had ik wel zoiets van ja... Waar ben ik mee bezig?
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22

    Ha eergister mn controller op de tafel gesmeten en toen lag die uit elkaar :mad: fuck ninja gaiden black :p
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Veel oefenen zou ik zeggen }:]

    Ik weet nog altijd niet zeker wat je allemaal kan in dit spel, misschien weet iemand anders het hier.

    -Kan je nieuwe combo's of vechttechnieken verkrijgen?
    -Kan je nieuwe wapen verkrijgen?
    -Kan je nieuwe outfits verkrijgen?

    Dat van die outfits lijkt me wel cool, allá Dead or Alive.

    :cool:
     
  10. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de release dates

    Europa en US:
    Source
    Andere site berichten ook over een release eind 2006. Lijkt me niet dat we hem voor oktober in Europa kunnen verwachten


    Japan: 20 april 2006
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hopelijk gaat Xbox 360 eind deze maand eens wat verkopen in Japan(door middel van deze game)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Echt te dom voor woorden! Ten eerste is nu een prima tijd voor een nieuwe game en ten tweede maakt ms alleen maar extra kosten als ze een game twee keer moeten launchen! (extra overhead).... pff echt klote nieuws. Weet iemand of deze game regio-vrij is?
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zal wel weer niet, damn! Eind 2006, tegen oktober!! :eek:
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    IGN Preview.

    Een bevestiging van onze vermoedens (de meesten althans).
     
  15. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd waneer Europa deze game krijgt. Want ik moet deze game hebben.

    Ene.... zoek de fout :p:

    [​IMG]
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ze hebben nog de oude xbox staan :eek: .. maar goed word denk ik augustus
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog steeds niet wat ik van deze game moet denken....ik ben normaal gesproken wel into de Japanse shit. Maar gaat deze game puur om het hacken en slashen, of wat maakt het eigenlijk zo speciaal ?

    Sorry, geen zin om de hele thread door te lezen :+
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat de game zeer diepgaand gaat zijn(qua verhaal, qua emoties, que uitwerking van karakters(denk een beetje aan mgs, maar dan in een totaal andere wereld,met andere verhaal en shit, in een wereld a la lord of the rings). Dat denk ik he. Maar ik moet wel toegeven, momenteel kijk ik niet meer zooo heel fel uit naar deze game, het lijkt wel(na al die filmpjes die ik van het spel gezien heb), de game nu al beu ben:D . Maarja, eens de game hier uit is, zie ik wat ze er van zeggen ,is het echt zo diepgaand,meeslepend,...koop ik hem wel:).

    offtopic: ps: Paradox, sorry voor in het verleden van die samenvatting van mgs, ik heb die overlaatst ook nog eens gelezen, en ik moet zeggen, was echt niet goed samengevat. Maarja, mijn pc was toen stuk(en ik heb het met een kameraad zijn thuis behoorlijk snel getypt moet ik zeggen:D). Ik wilde gewoon dat je dat even wist, voelde me er niet goed bij:D(serieus). Maarja, ik heb je toch maar kunnen overhalen om de game toen te spelen. Dus opdracht geslaagd, en je hebt één van de beste games ooit gespeeld;)
    sorry voor de offtopic

    Greetz
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor de info :)

    Geen probleem boss, de samenvatting was voor mij rede genoeg om de game te gaan spelen :) Zoals je weet had ik um na een dag fanatiek te hebben gespeeld al uit, dus het verhaal is duidelijk voor me. Ik waardeer het echt dat je die samenvatting toen gemaakt hebt, en je hebt gelijk....ik heb een van de beste games ooit gespeeld :D
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, cool, dat is even opgehelderd dan:).

    bye the way, nog bedankt voor de samenvatting van ff7, had een tijdje terug de film gezien(advanced childeren) en ik kon echt goed volgen. Echt wel een vette animatiefilm. Die samenvatting was heel goed. Maja, ga nu slapen, slaap wel he kerel ;)
     

Deel Deze Pagina