ik denk toch zeker wel dat die game hier eerder uitkomt dan oktober. meestal zit er 3 maanden tijd tussen voordat een spel in japan uitkomt en in europa. dus ik denk dat het ongeveer juni wordt voordat die uitkomt. en wat er zo vet aan is? nou zie het als dynasty warriors maar dan 10 keer zoveel diepgang 10 keer zoveel ventjes 10 keer betere grafics 10 keer zo enz enz enz. daarom.
Launchevent Ninety-Nine Nights in Japan Een van de games waar Microsoft haar hoop op heeft gevestigd voor Japan is Ninety-Nine Nights. Een paar dagen geleden is de game uitgekomen en zelfs Microsoft snapt inmiddels wel dat je dat in Japan niet zomaar moet laten gebeuren. Dit weekend werd dan ook Cosplay georganiseerd in Akihabara. Hier was de bedenker van de game Tetsuya Mizuguchi aanwezig om hem te prestenteren, dit deed hij samen met Shoko Nakagawa, een beroemdheid in Japan. Ze was speciaal voor de gelegenheid verkleed als Tyurru, de magiƫr uit 99-Nights. Het was voor haar fans zelfs mogelijk haar optreden online te volgen, ze nam het namelijk op via haar mobiele telefoon. Naast 99-Nights konden de Japanners ook andere grote 360 titels spelen zoals Kameo en Project Gotham Racing 3. Zoals je op de foto's kunt zien was het geen drukte van jewelste, maar in ieder geval drukker dan in de winkels waar de 360 verkocht wordt in Japan. Dank u Fok!
Bellemans kom op zeg Halo was super! N3 heb ik echt zoveel zin in, erger me groen en grijs aan de verdeelde release
Echt, is er een ziekte dat je spreekwoorden en gezegden door elkaar haalt? Ik beheers de Nederlandse taal meer dan voldoende (mag ook wel met een wo-opleiding), maar ik haal alle spreekwoorden door elkaar
Damn, ik dacht je typo maakte. Wo moet eigenlijk Vwo zijn Maar dat had ik eigenlijk kunnen weten, want meneer hier heeft zoontje dus dan heb je waarschijnlijk al een vervolgopleiding gedaan Wat is 't nou? AAAAAHH En ik twijfel nog ook Maar dat moet ook?
Taab mag dan een clangenoot zijn maar ik weet ook niet waar hij het over heeft Vervolgopleiding idd in de broekzak en nu netjes full-time aan het werk. Genoeg hierover en on-topic maar weer. Is deze game nou regio-vrij?!
gisteren was er op de belgische zender tmf een preview van de game. de een zegt dat het te rap eentonig word en de ander vond het de max. maar ze zijden wel dat het 1 van de mooiste xbox360 games is. ook zeiden ze dat dit spel meer voor de mensen is die van dastyny warriors houden.
Tsja de genre zegt het al ''Hack and Slash'' dat is dus lekker hakken, hakken en nog eens hakken Nee geef mij maar mooi Devil May Cry Ik haal deze game wel als ie in de budget bakken ligt