1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninety-Nine Nights

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik denk ook dat ik hem pas heel als hij in de budget bakken ligt, lijkt me wel een toffe game though
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    toch blijft dit het enigste topic waar ik direct op klik bij een nieuwe reply :+
     
  4. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zonet FZ gebelt en die zijden dat ze hem het 3de kwartaal binnen hebben :D
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    :D = :'-(

    neem ik aan?
     
  6. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
  7. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    :p wees in iederdeval blij dat hij komt.
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja ze hebben ook vaak gelijk ..... kuch*kuch
     
  9. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox.com singapore: Daar staat dat de game in Mei 2006 komt. En bij xbox.com Japan: stond dat die 24 april 2006 bij hun gekomen is. Dus zo lang zal het niet duren dat die hier in Europa komt.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2006
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Nou dat de game in mei komt kan je wel vergeten, verwacht 'm in de 3e kwartaal.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik verwacht hem ook niet in mei, maar hoop het natuurlijk wel! :eek:
     
  12. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net nog wat trailers zitten kijken, maar volgens mij ga ik van dit spel hele zere duimen krijgen ;) Het is volgens mij buttonbashen all the way, maar toch lijkt die me wel vet worden
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Beetje balen dat wij hier zolang op deze game moet wachten. De game is inmiddels alweer een tijdje uit in Japan en het heeft 0,0% effect gehad op de verkoop van de 360, die verkoopt namelijk nog steeds bagger in Japan.
    Ze hadden hem beter eerst in het Westen kunnen uitbrengen. Teneerste is de 360 daar veel populairder en is de markt voor de game dus groter en dat had ook een beter signaal geweest naar vooral Europa dat altijd de games als laatste krijgt.
     
  14. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar jah, de game wordt toch in Japan ontwikkeld? Dan is het wel logisch dat het spel daar eerder uitkomt. Die Jappen staren zich blind op de PS3 en de Wii, ze doen maar. Des te meer aandacht Microsoft aan Europa kan besteden in de toekomst
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ze kunnen beter Japan vergeten. Hoe ellendig het ook klinkt. Ik bedoel, ze steken er zoveel tijd in, ze proberen zoveel zaken om de Jappen te overhalen. Maar die Jappen zijn zoo koppig en zo landtrouw dat die alleen voor wii en ps3 gaan... Als Microsoft zich nu eens meer op ons concentreerde:cool: . Direct de games hier uitbrengen(en Amerika natuurlijk)... Maar ik dacht dus echt dat Ninety nine night iets effect ging hebben, was ik toch mis. Maarja, als games als lost oddyssee en blu-dragon er nu waren uitgekomen, dan zouden de Jappen toch serieus moeten pijn lijden...
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Blue Dragon en Lostoddsey dat is de laatste hoop van MS. Als deze games geen invloed zullen hebben op de verkoop van de 360 dan is het zo goed als zeker over met de 360(dat is het al bijna). Maar goed dat neemt niet weg dat ik erg naar deze twee games uitkijk :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2006
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar blu dragon staat me eigelijk niet zo fel aan. De laatste screens en stuff die ik gezien heb, had ik zoiets van, euhm, what the? Maar lost oddysee staat me superfel aan! Ik hoop op een ingame trailer op E3:).
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Het heeft misschien wat dat Kiddy look, maar dat neemt niet weg dat de game toch wel superleuk kan zijn! Btw heeft de stijl veel weg van Dragonball Z, wat ook zo is aangezien de tekenaar van DBZ ook aan het spel mee werkt. Maar goed Lost Oddsey lijkt me ook wel vet, maar toen ik de laatste trailer had gezien dacht ik van: ''Dit is toch een RPG en geen Hack And Slash''?! Maar ja ik denk dat het mix zal worden van beide elementen...
     
  19. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat had ik ook bij Blue Dragon, ik dacht wtf, maar je zult wel zien dat deze game ineenkeer aanslaat in Japan. Mij lijkt het op zich ook wel een grappige game voor de verandering tov andere RPG's. :)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438

Deel Deze Pagina