even een stukje uit de review van gamebrink: With no online play, a bunch of short campaigns that can be completed in a few days, no balance whatsoever, no story, and the worst boss fights you’ll ever experience, N3 is a game that can’t even stand up to the ranking of “average”. While it’s true that for 70% of each stage while you are just mashing buttons and sending enemies flying, N3 is an enjoyable mindless romp, the fact of the matter is that the other 30% is so bad it definitely qualifies as “broken”. If you enjoy wanting to break your controller and enjoy mediocre DW clones, then give N3 a try. Otherwise it’s barely even a rental Pijnlijk, maar de userscore is wel 9,4
Hoeveel users zijn wel positief? Drie? Seriously, van het begin af aan zag 99N er al niet als een kaskraker uit. De meeste previews / reviews ondersteunen dat gevoel. Neemt niet weg dat een 7 ook heel redelijk is. Misschien een leuke game om te kopen als ie afgeprijsd is....
Ja, ik ben mijn vertrouwen nu volledig kwijt in deze game. Ik vind het zo spijtig. Ik wacht nog af op grote revieuws van ign en gamespot,maar ik vrees er voor...
Ik denk dat ik nu ook afzie van de koop van deze game! Want als vooral het verhaal en de gameplay bagger is, dan is er voor niet meer veel aan eigenlijk. Jammer!
Ja, Zo denk ik er ook over Ik denk, vet een dikke hack and slash titel etc en ik vond er erg indrukwekkend uitzien. Maarnee, Blijkbaar is het verhaal bagger en de gameplay.. :{ Ik hoop toch eens een keer op echte goeie hack and slash titels. Denk aan soort titels als Onimusha op de ps2, of way of the samurai( Wat wel een kuttitel is, maar toch!)
Wat zit je nouw te zeuren over deze game?? Zeg dan gwn niks...damn Deze game word gwn te vet! Lijkt me mischien wel aan de simpele kant..
Ik verwacht ook niks baanbrekends, maar ik heb nu genoeg trailers gezien en ben toch wel overtuigd, het ziet er toch wel erg vet uit Deze staat dus ook officieel op mijn verlanglijst
ach het maakt mij niet uit of het verhaal slecht is, als het maar een beetje leuk is aangekleed. Dat LIJKT of het wat voorsteld. Verder hou ik wel van de hack and slash gameplay. Als er genoeg combo's mogelijk zijn is deze game voor mij geslaagd.
Dan komen we bij het tweede minpunt, de Bossfights slaan nergens op. Zelf hebben ze flink veel Health, terwijl jij tegen bosses zo dood bent.
Nee, dat is 't niet. De gewone fights zijn normaal, zo als het spel hoort terwijl de Bosses gewoon onmogelijk zijn. En dat is enorm frustrerend. Eerst lekker 1000 mannetjes killen, en dan opeens een Boss die nergens op slaat.
Weet iemand of deze game eigenlijk een co-op mode heeft? Voornamelijk de offline(splitscreen ofzo) co-op bedoel ik. Ik hoop zo erg van wel, was nl. de leukste optie van bv. dynasty warriors.