Denk niet dat er multiplayer is. Trouwens, de eerste 3 punten op www.gamerankings.com zijn niet goed! Vooral EDGE valt me op...
srry dat ik het zeg, maar ik ben bijna(!) altijd ongelijk met gamerankings... Gamespot en ign kijken er goed naar, gamerankings kijken echt naar elke klein puntjes
Gamerankings is een verzameling van sites die punten geven...:{ Trouwens, binnekort weten we de score van gamespot, IGN,... ook wel. Hopelijk zijn ze goed, want deze game komt in juli normaal uit, en ik zou dan wel een game willen kopen(aangezien het veel te stil is op de moment, de echte grote games komen pas in november, en splintercell september).
Ja dach ik ook, zou mooi zijn. Hebben we in de zomer ook wat te doen. Als ze voor de gemplay een goed cijfer geven ben ik btw alweer tevreden \o/
ik hoop dat ze de gesproken text gewoon japans houden en alleen engelse subs erbij doen, zou mooi zijn
De grote titels gaan denk wel gelijk komen. Dus dan bedoel ik voornamelijk de 1st party titels die Microsoft zelf uitgeeft. 3rd party spellen zullen waarschijnlijk wel verschillen, zoals N3 al een mooi voorbeeld is
N3 is geen third party titel, maar juist een first party titel. Ninety Nine Nights is vooral bedoeld voor de Japanse markt, dus kwam N3 daar eerst uit. Nu zal N3 verschijnen op Europese en Amerikaanse markt, ongeveer gelijktijdig.
Ik heb 1 Jappanner in mijn vriendenlijst en hij heeft dit spel al lang! Ook Over G heeft hij. En nog een paar games waarbij de titels in japanse tekens weergeven zijn! Best wel tof om een jappaner in je lijst te hebben!! Ook Enchant Arms heeft hij!
Microsoft announced today that “Ninety-Nine Nights” will hit store shelves in the United States in August 2006. gamersblog.com niet in juli zoals eerder vermeld hier...
Laatst nog wat trailers en screenshots gezien, ik kan toch niet meer wachten zeg! Jezus! Het is gewoon té bruut om met een groot zwaard mannetjes tot gort te slaan, en dan het liefst met honderden tegelijk.
nu in de marketplace een coole/lange/inside trailer van deze game: GTTV: Ninety Nine Nights Preview Trailer - Free Natuurlijk in 480p en 720p