Dit spel lijkt me echt wel dope. Het hack en slashen van honderden vijanden.. Maar ik heb gehoord dat het verhaal laten we zeggen bagger is. Klopt dit?
Verhaal bij deze game boeit me geen ene fuck Gewoon lekker hakken(buttonbashen) en van de gfx genieten\o/ Laat maar komen die shit!
kvind beetje jammer dat de FPS beetje laag ligt bij die cutscenes. dat terwijl het er niet eens echt next-gen uitziet (die cutscenes dan)..kben daar toch altijd vrij kritisch mee.
OF jouw pc kan het niet aan ... Weet ik 't... alsof je uberhaubt iets ziet als je aan het hakken bent. Marja ik zou er dus wel een verhaal bij willen, japanners zijn daar over het algemeen heel goed in dus dat zouden ze hier ook moeten kunnen.
Ben nu wel toe aan het spel, maar helaas moeten we wachten Woonde ik maar in Japan........ Ik hoop dat er in de zomervakantie een demootje op de Marketplace verschijnt
Ja inderdaad, een demo zou cool zijn. Ik heb wat trailers gezien en het spel spreekt me wel aan, misschien dat ik deze game nog ga kopen en eens lekker ga hakken.
Ik d8 dat microsoft bij de 360 wereldwijd gelijke launches van games had beloofd. Zie je maar weer hoeveel daar van terecht komt.... Ik bedoel bij ons duurt dit spel nog 4 maanden ofzo (of langer) en in Japan kunnen ze hem al lang spelen
Het verhaal maakt mij ook niks uit, ben al lang blij dat ze het leuk hebben aangekleed me mooie filmpjes en wat klasieke muziek. Daarmee lijkt het tenminste nog of het wat voor stelt, als k de ondertitels weg laat helemaal
tja, dat is ook niet simpel om een heel spel te gaan vertalen. De europese versie zal waarschijnlijk ook in't engels ingesproken zijn. Indien niet dan duurt dit wel heel lang om der ondertitels bij te zetten en de hud en menu te veranderen.
ik hoop dat ze het spel wel engels laten inspreken net zoals in shenmue en niet zo als in dragon panzer orta dat ze het zo laten met de japanse voice want dat vind ik wel heel vermoeiend te volgen maar ik koop hem zeker