Vind de demo super, overtreft mijn verwachtingen. De gevechten zijn echt groots. Ze ziet zoveel man op je scherm, het ziet er echt goed uit en ik heb geen frame-drop gezien. Het vechten is echt enorm bruut. Je loopt op een gegeven moment tegen een heuvel op, als je er over heen bent, dan zie je honderden troepen. Ik liep er vol in en begon als een idioot te hakken, het is echt zo gaaf. Ik zou zeggen, downloaden die hap! :b:
Okee Ben al bezig *voorkomt spank Ben zeer benieuwd hoe deze game speelt en er in HD uitziet. Lijkt me een zeer vette game Vooral die ownede uber moves waarmee je direct 1000-en killed
hmm dat heb ik dus juist niet..de gevechten zijn wel stoer maar de graphics vallen mij zwaar tegen en hoe ze het level 'afbouwen' vind ik ook vrij afgezaagd (gewoon een glazen muurtje)..
Dat is wel oké. Het is nog best moeiijk ook. Maar ik heb de demo nu inmiddels uitgespeeld. Wel voor herhaling vatbaar die demo, echt leuk dat hakken. En zoals Kameo zegt. De gevechten zijn echt übergroot.
Zojuist gespeeld, best wel vet! Vind het cool dat je 2 metertjes hebt. 1 metertje voor een speciale orb attack, en dan één voor een uber attack . Dan zie je 100den door de lucht vliegen . Vind het wel alleen spijtig dat je in de verte zo'n blur-effect hebt(wazig). Maarja, niet zo erg op zich, stoort niet ofzo. Maar 1 september ga ik zowizo saint's row halen, en dan daarna dead rising of deze. Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar dead rising, maarja, ik zie wel . En eind september zowizo double agent he . Dus deze ga ik misschien aan me laten voorbij gaan...
Jep... Bespaar je weer wat geld. In oktober dan PES, SC en GOW misschien. Maar ff ot: Dit is denk ik de beste demo die we tot nu toe gehad hebben (samen met Lost Planet) of overdrijf ik dan?
Zo'n gedachte heb ik ook, alhoewel ik de demo van Moto GP 06 ook erg gelukt vind. Ik denk dat die 3 de beste demo's tot nu toe zijn.
De demo is zeker wel erg uitgebreid en geeft een heel goed beeld van de game. Vind het spel grafisch absoluut niet slecht, als je ziet hoeveel man er op je scherm staat (die er goed uitzien) zonder frame-drops, vind ik toch knap. Grafisch dik in orde! Mooi openingsfilmpje trouwens! En nogmaals, het vechten is erg bruut.
MotoGP ook ja, maar dat kwam door de MP. En ik had het openingsfilmpje per ongeluk doorgedrukt van N3. (mijn kontroller was leeg) Nou ja, heb ik straks weer wat om te doen. HD!\o/
Ik vind de hele demo maar nix. Je hoeft niets anders te doen dan op X te rammen terwijl je een beetje rondloopt. @ Kameo Geen last van framedrops?? Toen ik die trol moest verslaan duurde en seconde van de teller op het scherm bijna 3 seconden!! Ik was al niet van plan dit spel te kopen en deze demo heeft me overtuigd
Ja opzich wel een grappig game maar mij kan het toch ook niet boeien. Misschien als je bij het aanschaffen een gratis controller krijgt voor het button bashen maar ik zie er opzich ook niet echt de lol van in. Naar 700 kills te hebben gemaakt ging ik dood, misschien dat ik het nog is probeer maar het kan mij eerlijk gezegt toch niet boeien
Je moet sowiezo wel een liefhebber van dit genre zijn, anders weet je deze game niet te waarderen. Enige nadeeltje dat ik heb kunnen ontdekken, is dat de stemmen niet helemaal synchroon lopen met de lippen van de figuren.
Inderdaad je moet hier een liefhebber van zijn. Een vriend van mij had ook de demo en vond het té eentonig en saai. Ik integendeel, mij bevalt het enorm. En jou bevalt het ook he Wouter.