He he, wat zijn we weer lekker subtiel Dead Rising. :{
De demo was eigenlijk nog niet eens zo onaardig (terwijl ik deze game al had afgeschreven voor mezelf). Alleen jammer dat je het hele level weer opnieuw kunt doen als je afgaat bij een lastige encounter, zoals bij die troll op het einde. Die is dan ineens ook weer stukken moeilijker om te verslaan; dus op dat gebied klopten de reviews wel. Framerate drops zijn er trouwens wel (in tegenstelling tot wat iedereen beweert), maar het is niet extreem (het spel wordt iets langzamer) en komt alleen bij de allergrootste gevechten voor; gevechten waarbij de held zich in een mierenhoop van vijanden bevindt.... en dat vind ik dan weer niet zo heel erg. Het spel stottert trouwens ook even wanneer een ingame filmpje wordt ingeladen, of als er nieuwe legers aan de horizon verschijnen volgens mij.
Niet slecht. Binnenkort ga ik toch Kameo en BFMEII verkopen; ben op beide games uitgekeken en dit hakwerk is ook wel eens leuk. Het ziet er in ieder geval Xbox 360 waardig uit, niet zozeer de omgeving maar wel de animaties en het gigantisch aantal ventjes op het scherm.
Ben nou ook stukken benieuwder geworden naar de nieuw KUF van Phantagram; hoe zal deze er wel niet uit gaan zien?
EDIT: Oh, en dat blurry effect is inderdaad wel jammer ja. Maar aan de andere kant, had je liever de popup van Dynasty Warriors gewild? Dan vind ik dit er 10x beter uitzien.
Laatst bewerkt: 28 jul 2006