1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninety-Nine Nights

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    OMG wat is dit spel wreed o_0 ik haal hem zeker weten meteen als ie uit is.

Ik snap niet wat die magazines zitten te zeiken... ik ben benieuwd wat Gamespot/Eurogamer/Team xbox/IGN enzo geven.

2. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    De Demo is zeker vet, ik ga em ook zeker halen.
    Ik denk dat de sites het ongeveer een 8 geven, die japaners geve alleen maar slechte cijfers aan xbox games

3. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nEE dat valt wel mee, Famitsu gaf dit spel een top score van 10/9/9/9 (37/40) alleen de amerikaanse tijdschriften als Edge trapten deze game de grond in.

Laatst bewerkt: 28 jul 2006
  4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dit is echt vet! in het begin dacht ik echt "saai!" omdat je alleen maar x en y hebt om mee te vechten maar als je levels stijgt krijg je ook echt vette combo's! en die hoeveel heden vijhanden is echt onwijs vet! en als dat blauwe balkje vol is weet je helemaal niet wat je gebeurt. in 1 keer alle vijhanden dood ongeveer. alleen jammer dat je heel het level opnieuw moet doen als je dood gaat. op een gegeve moment kwam een grote trol en ontzettend veel mannetjes terwijl ik alleen was, toen legde ik helaas het loodje...

5. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    De demo bevestigd alleen maar mijn vermoeden.

Kutspel.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    He he, wat zijn we weer lekker subtiel Dead Rising. :{

De demo was eigenlijk nog niet eens zo onaardig (terwijl ik deze game al had afgeschreven voor mezelf). Alleen jammer dat je het hele level weer opnieuw kunt doen als je afgaat bij een lastige encounter, zoals bij die troll op het einde. Die is dan ineens ook weer stukken moeilijker om te verslaan; dus op dat gebied klopten de reviews wel. Framerate drops zijn er trouwens wel (in tegenstelling tot wat iedereen beweert), maar het is niet extreem (het spel wordt iets langzamer) en komt alleen bij de allergrootste gevechten voor; gevechten waarbij de held zich in een mierenhoop van vijanden bevindt.... en dat vind ik dan weer niet zo heel erg. Het spel stottert trouwens ook even wanneer een ingame filmpje wordt ingeladen, of als er nieuwe legers aan de horizon verschijnen volgens mij.

Niet slecht. Binnenkort ga ik toch Kameo en BFMEII verkopen; ben op beide games uitgekeken en dit hakwerk is ook wel eens leuk. Het ziet er in ieder geval Xbox 360 waardig uit, niet zozeer de omgeving maar wel de animaties en het gigantisch aantal ventjes op het scherm.

Ben nou ook stukken benieuwder geworden naar de nieuw KUF van Phantagram; hoe zal deze er wel niet uit gaan zien? :)

EDIT: Oh, en dat blurry effect is inderdaad wel jammer ja. Maar aan de andere kant, had je liever de popup van Dynasty Warriors gewild? Dan vind ik dit er 10x beter uitzien.

Laatst bewerkt: 28 jul 2006
  7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind hack en slash niks, maar het is zo bruut en mooi in beeld gebracht dat het heerlijk is om eens lekker een paar honderd man weg te hakken. Ik vrees wel dat ik er na enkele uren op uit gekeken ben, maar voor een demo is het tof :9

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ben zelf ook niet zo van Hack en Slash, maar ik heb de demo een half uurtje rustig gespeeld en vond het wel ERG vet :D Morgen nog een keertje =P

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Het ziet er zeker goed uit. Gister ff gespeeld en ook iik kwam niet voorbij de trol. Daarna had ik er geen zin meer in om het nog een keer te proberen. Denk niet dat ik hem aanschaf, ben ik na een een paar keer al weer opuitgekeken.

10. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Het is alleen zo jammer dat het net is alsof je met de jostiband tussen voetbalrellen met de harde kern terecht komt. Die guards heb je echt geen ene drol aan. Het idee van de game is opzich best ok en het ziet er niet eens zo slecht uit maar Phantagram had er meer een game als KuF van moeten maken want dit gaat toch wel snel vervelen.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind dit juist een veel betere game dan KuF, ik vond die game maar niks, en ook té tactisch.

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Die Cutscenes, de characters. Ik vind dit veel meer sfeer hebben dan KuF.
    En het is een demo. Van de uiteindelijke game, dat wel.
    Maar.. ik vind dat die guards je wel een beetje meehelpen hoor.

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Die Guards zijn echt poep man. Ze voeren geen flikker uit. Alleen die andere gozer die met je meeloopt doet wat.

14. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Die guards mogen van mij ook weg. Of ze nou wat doen of niet, ze zorgen dat je het overzicht kwijtraakt. Je hakt ook gewoon door ze heen...
    Ik laat ze gewoon dood gaan bij de eerste golf vijanden }:] en daarna ga ik alleen verder.

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik heb de demo inmiddels weer gespeeld en uitgespeeld.
    Toch is het een erg leuk spel hoor, en het heeft goede grphx.
    Maar om het voor een tweede keer nou te spelen helemaal opnieuw.
    Ik bedoel, dit spel heeft geen live functie...

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Voor sommigen is het net andersom. ;)

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    net geen 3000 kills, hoogste combo is 1000 :eek:

alleen al voor zo een absurd hoge getallen ga ik het spel halen; of je nu verliest of niet, die getallen laten je sowieso goed voelen 8)

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Demo uitgespeeld op A grade, meer dan 3500 kills en combo over de 1600:+

19. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel PC's zitten er in deze game??
    (PC=Playble Characters)

20. Nusalaut

Nusalaut Dark Hadou!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het er erg vet uitzien,in het begin kon ik het echt niet volgen zoveel shit dat er in beeld gebeurd maar na een tijdje raak je daar aan gewend,tenminste ik wel *)
    Alleen grote minpunt imo: OMFG! waarom altijd die engelse vertaling bij dit soort games????=( dit hoort gewoon in het Japans met subs vind ik.
    Ik zou graag dezelfde opties willen zien als bij een film waar je dan de taal kan kiezen.(als dat mogelijk is) Ik heb echt een hekel aan engelse taal bij Japanse games,ziet en klinkt er zo nep uit.
    Net alsof als je bijv. Terminator 2 zit te kijken op een duitse zender :confused: pff
    Of FFVII AC in het Engels is ook zo nep.
    Nee geef mij maar de japanse taal.

Edit: net in de Enchant Arms thread gelezen dat het wel kan :) ik hoop dat het in de full game ook kan

Laatst bewerkt: 29 jul 2006

Deel Deze Pagina