1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninety-Nine Nights

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

  1. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    hoe krijg je in godsnaam die troll dood , ik krijg hem wel dood , maar die orcs tovenaars doden me iedere keer weer
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschillende items verzamelen met verschillende krachten.
    Die equippen. select> slot kiezen> item.
    Er is zo'n voorwerp ofzo waar je een blauw balkje van krijgt?
    Daar had ik in 1 keer 1000 kills mee gemaakt ofzo.:eek: echt ziek.
    Ik heb het een keer apart op de trol gebruikt. En toen was hij 3/4 van zijn health kwijt. Dan gewoon doorrammen. Maar ik had moeite met die ene knight op het laatst, ik heb dat aan de Templeknights overgelaten.
     
  3. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die demo egt kneitergaaf!!!!! alleen wat ik egt een TE groot nadeel vind is dat er geen checkpoints ofzo zijn, ik ging bij die trol dood, en kon toen toch ff mooi opnieuw beginnen... Dit is voor mij dan ook egt de reden om het spel dan toch maar niet te kopen, want ik vind dit mega frustrerend en egt niet leuk (om zulke grote delen opnieuw te spelen).
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik dus ook, ik vond die gameplay wel echt gaaf met al die super vele tegenstanders enzo. Maar toen ging ik dood en had ik zoiets van, moet ik dit nu weer overnieuw gaan doen?
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ik kan nergens die items/powerupps vinden =(
     
  6. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    In het echte spel zal er toch wel een save functie in zitten mag ik hopen?
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    SSSSAAAAAAIIIIIII

    Echt, wat saai. De demo uitgespeeld, gewoon een beetje op Y drukken, beetje X drukken, beetje B drukken en combineren en klaar ben je. Het is impressive om zoveel vijanden tegen te komen, maar na 10 minuten val je in slaap.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Dat is apart, ik heb een pm van een ubisoft medewerker die me vertelt dat het bij Enchanted Arms niet kan....

    En wat de demo betreft, deze game ben ik zoooooooo nieuwsgierig naar, kan ik niet inloggen :'-(
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    wat ik wel gaar vind is dat je sommige dingen niet lijkt te raken, dan sla je een beetje dood z'n wacht toren heen totdat hij omvalt, je hoort of ziet helemaal niet dat je dat ding raakt.
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja best wel maf, had ik ook bij die torens.
    En ik heb de demo tm de troll gespeeld, maar doen er in de demo nog meer playable characters mee als die nicht met die stok?
    Ik wil dat water meisje!!!
     
  11. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we hopen, want dat is echt wel iets dat ik mis in deze demo
    vind het ook maar ééntonig, je leert wel nieuwe skills, maar na 10 minuutjes ben je die al beu
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    =/ denk dat veel mensen denken van oei oei veel poppetjes beetje knopjes ramme etc.

    Ik vond het echt een uber vette demo vette combo`s erin vette kick om zoveel man te killen en al die dingen nieuwe weaps etc. Deze game ga ik zeker halen en in de full nog meer combo`s weaps chars kijk er echt naar uit.

    Iemand enig idee wanneer ie precies uitkomt?

    Water meisje klinkt nogal =/ noem haar maan watery wizard girl :D (ja die wil ik trouwens ook ben benieuwd hoe die zal spele vergeleken met deze char)
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    NOOOO, echt de 5e keer dat ik het speelde, maar had nu al meer dan 4000 kills, een combo van 1400 en was level 6. ik moet die troll nog maar 1 milimeter ga ik dood! echt heel vervelend. maar wel heel vet, had alle uithoeken van de map bezocht.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    ik had een combo van 2600 nog wat XD echt ziek, demo is best wel verslavend eigenlijk die game komt toch in augustus uit?
     
  15. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook dat water mens. Wist niet dat water zoveel pijn kan doen.
     
  16. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Die aanval in dat voor filmpje van haar ziet er zo uber uit!
    Daarom wou ik met haar spelen, om nog meer gaten in 1 keer te killen :p
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Op het moment staat hij op 1 September 2006.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2006
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Demo eindelijk binnen, echter mijn zoon (8jaar) is nu natuurlijk wel wakker. Hoe staat het met het geweld? Mature? Mild?
     
  19. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me erg vermaakt met de demo, ik zal het spel waarschijnlijk toch niet kopen... of misschien over een hele lange tijd.
    En het geweld vind ik wel meevallen, tuurlijk is het constant knokken, maar zonder gore en grof taalgebruik
     
  20. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, wat denk je?
    Alles wat je tegenkomt moet je neerhakken.
    Je ziet geen bloed ofzo, maar het spel bestaat uit alleen maar hakken en nogeens hakken. En daarom vind ik dit spel zo geweldig.\o/ Maar je ziet geen opvallende gebeurtenissen/dingen in de demo die schokkend kunnen werken. Bekijk even een ingamefilmpje op internet dan.
    Het intro-filmpje is trouwens ook heel erg mooi, misschien kun je die laten zien.
    Maar ik zou nog even een paar jaar wachten om hem dit spel te laten spelen.
    Tenminste, ik weet niet wat hij al gewend is.
     

Deel Deze Pagina