Klopt helemaal, er zit geen enkel spatje bloed in (wel jammer trouwens) en er kunnen ook geen koppen of andere ledenmaten afgehakt worden, maar voor een acht jarige is het denk ik toch iets te ruig, ik weet het niet ik ben zelf ook maar een keer zo oud als hij, dus ik weet niks van het vaderschap, maar je kunt zelf bepalen hoeveel je toe laat.
nee joh, pas als er flink wat bloed inzit, is het 16... hoewel ik weleens films gekeken heb die zogenaamd voor 16 jaar zouden zijn, maar niks in voorkwam waarvan ik dacht dat het schokkend zou zijn voor bijv. een 12 jarige... oeps offtopic en nu ontopic N3 demo rules!
'T Viel me laatst op dat je geen nieuwe skills leert. Al die combo's kent je character al. Ze staan alleen niet in het lijstje. Die level 6 aanvallen kun je dus meteen in het begin van het spel al uitvoeren. Waarschijnlijk een foutje in de demo.
ik denk ook wel dat het snel eentonig wordt zo'n spel, maar ik weet verders ook niet wat je allemaal nog meer hebt in het volledige spel. Als er veel opties zijn enzo is het wel interessant
jer leert wel nieuwe dingen toen ik level 6 werd kon ik ook in een vijand prikken en met hem op me staf door rennen in de menigte dat kon ik in level 5 nog niet. (in de demo begin je level 4) is er eigenlijk een multiplayer voor dit spel? (hoeft niet eens online te zijn) maar dat lijkt me wel vet.
Hahahaha, ik denk dat ze bedoelen dat indien je een harde schijf hebt, dat deze gebruikt wordt om data te cachen. Waardoor de prestatie van het spel verbeterd.
Hmm dan weet ik het ook niet,maar there's always hope EDIT: die ubisoft dude weet dus blijkbaar helemaal niks van die game en is gewoon ingehuurd om telefoontjes aan te nemen en onzin pm's te sturen want ik heb net dat filmpje bekeken in de EA thread en het staat er toch echt: "With the original Japanese language" en je ziet dan een scene 2 x,in het Engels en jawel...in het Japans! whoehoee!!
Tuurlijk de demo was toch int engels...soms kwamen de lippen niet overeen met wat er gezegd werd, nja zijn details
net de demo gedownload en ben nog niet echt overtuigd. ik wacht de EU revieuws af voordat ik deze game eventueel ga kopen.
De game moet gewoon japans gesproken blijfen met engelse subtitels. Net als Dead or Alive en Enchamed arms