Ninety-Nine Nights

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

  1. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind de demo wel vet maar idd zwaar kut dat er geen checkpoints of iets zijn, ik vraag me ook wel af hoelang dit leuk blijft
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo blijft de game wel uitdagend natuurlijk =P Heb de demo vandaag ook weer gedaan en blijf het tof vinden!
     
  3. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het blijft niet leuk als je telkens moet herstarten
    1 of 2 checkpoints is een must
     
  4. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen het er nog altijd instoppen, denk wel dat ze dat doen als er zoveel mensen klagen.
    En de eentonigheid... er zijn tog verschillende characters.. is ook ander combos.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vrees alleen dat het onmogelijk wordt om die optie er nog in te krijgen :'-(
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Denk ook niet dat ze er nog checkpoints in zullen stoppen. Dat zijn major design decisions.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb net de demo twee keer gespeeld en blijf bij de trol hangen. Mijn impressies: De gameplay is iig zwaar verslavend, er is een enorme keus aan combo's en het loopt allemaal uitermate vloeiend. De cutscenes zien er ook uit om te smullen.

    De graphics van de hoofdpersonages zien er goed uit, die van de andere characters wat minder. De omgevingen scoren echt een dikke min, mist en andere wazige effecten moeten de tekortkomingen 'afdekken'.

    Tevens vind ik de acties van 'mijn leger' af en toe ook wat vreemd. De 1 staat te juichen, hoewel er naast hem nog gevochten wordt :confused:

    De lipsync is totaal verpest door het weglaten van de Japanse voices. Zonde!

    Grootste minpunt is voor mij het ontbreken van checkpoints. Een game als deze speel je niet om hem perfect onder de knie te krijgen, maar om gewoon lekker los te gaan en eens een keer een eindbaas af en toe opnieuw te moeten doen.

    Nu wordt je vrolijk teruggeknald naar het begin van het hoofdstuk en slaat bij mij de ergenis al snel toe. De snelheid wordt zo volledig uit de game gehaald. Ik wil dan gewoon direct weer naar die trol toe, zonder me eerst weer een weg te moeten banen door 2000+ mannetjes.

    De eerst minpunten wil ik nog wel over het hoofd zien, maar dat checkpointgebeuren moet echt wat aan gebeuren, anders laat ik deze game iig bij de release liggen en misschien wel helemaal :mad:

    (grrmbbl me zo op verheugd)
     
  8. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik heb die demo nou 4 x gespeeld en 3 x speelde ik hem in 1 x uit met genoeg health over.(telkens binnen het half uur)
    Zo moeilijk is het niet hoor (in de full game wel volgens recensies),zorg dat je de goede items equipped en je zult zien dat het veel makkelijker word.
    Kijk goed om je heen naar dropped items en chests en zodra je ze hebt gepakt meteen ff checken wat het is.
    Als het beter is dan wat je aan hebt meteen equippen die handel dan.
    Ik probeer zo snel mogelijk die lance te vinden (20% ranged att/20% defence)
    en daarna die Four Leaf amulet ofzoiets (20% more change on dropped items) en met dit ding equipped dropped de enemy zoveel sh*t dat je op een gegeven moment niet eens meer weet wat je moet equippen *)
    En gebruik gevarieerde combo's :thumbs:
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan ben ik dus gewoon niet goed genoeg en al zou ik dus vooruit gaan qua techniek, het spel wordt blijkbaar ook veel moeilijker. Iaw ik moet keer op keer dezelfde levels volledig uitspelen.

    Ik wacht de recensies nog wel even af en dan misschien bazar maar even in de gaten houden
     
  10. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb de demo bij een vriend gezien gisteren, en ik moet zeggen dat het wel aardig was.
    Het zag er erg vet uit als er een bende trollen, of wat t ook waren, van zon heuvel af rende en dan naar jou leger toekwam.

    Maar was ik bij Dynasty Warriors al blij met een pakweg 15 hit combo, hier kregen we 500 tot 800 hitcombos te zien. Misschien wat veel van het goede naar mijn mening, maar er zullen vast mensen zijn die dat wel kunnen waarderen.

    En dat je niet kan saven, dat is gewoon stom. Er zijn altijd dingen dat je moet eten of dat er iets belangrijkers tussenkomt. En een uur achter elkaar spelen voor 1 level kan wel eens leuk zijn als je de tijd ervoor hebt, maar dat komt echt niet altijd voor.
    Dat is echt een groot minpunt.

    Oja en het poppetje wat je speelt in de demo mag wel wat meer eten, hij is zoo mager :+
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad er zijn 6 verschillende characters met ieder hun eigen vechstijl + combo's.
    Zo is er ook een meisje die water aanvallen doet en aanvallen doet die compleet anders zijn dan vechten met een zwaard etc.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat van dat uur voor een level is toch niet letterlijk bedoeld? Want anders is het voor mij echt sowieso een no-go. Game zelden een uur achter elkaar.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2006
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb een vermoeden dat de game redelijk kort is (heb ik dat ergens in een review gelezen?), vandaar dat ze er geen checkpoints / saves in hebben gestopt. Dat verlengt de speltijd weer met een aantal uur voor de niet-veteranen. :{
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2006
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Als dat zo is, dan is dat wel heel sneu.

    Ik vond de demo te eentonig om het boeiend te maken. Het ziet er wel geinig uit, maar ik ga hier geen geld aan uitgeven. Bovendien maakt het niet kunnen saven, de game zeer frustrerend denk ik.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het gaat gewoon om combo's maken, equipments omdoen zodra je die vind, Het is een tikkie frusterend daar heb je gelijk in, maar het is zeker te doen. Als je maar een goede techniek vind.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat is inderdaad zo. Toen ik de tweede keer mijn held helemaal vol ge-equiped had met nieuwe wapens en items was die boss op het einde stukken beter te doen. Sowieso is het verstandiger eerst die lightning goblin te pakken en je daarna pas te richten op de troll.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De demo vond ik zeker wel goed (misschien wel de beste tot nu toe op Marketplace), ook al had ik liever met Inphyy gespeeld. Maar die gast speelt best lekker, combo's zijn wel aardig. Ik gebruikte vooral veel de rechtertrigger (dat dashen) en dan gelijk Y, dan pakt hij een tegenstander met zijn stokkie en draait hij een aantal maal om zijn as. Dan wordt je tenminste ook niet per ongeluk in je rug geslagen. De demo is wel te doen, vooral als je dat klavertje vier hebt equipped. Dan krijg je echt veel items. Jammer dat er geen checkpoints inzitten, want daarom ga ik het spel niet kopen. In ieder geval niet voor het volle pond, misschien later uit de budgetbak of via Xbazar.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zoals ik al in het begin dacht gaat deze game het bij lange na niet halen bij Dynasty Warriors. Daarbij komt dat veel mensen Dynasty Warriors niks aan vinden en deze game vreselijk gaat floppen :lol: Lang leve alle crap titels die uit gaan komen :mad:
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben ik niet met je eens. Ik vind dat N3 veel beter aanvoelt dan DW.
    De DW games konden mij nooit echt lang boeien. De demo van N3 heb ik deze week alleen al uren gespeeld en kan niet wachten op de volledige versie.
    De gevechten in N3 zijn veel grootschaliger, grafisch is de game prachtig, N3 heeft een beter verhaal, het vechten is veel leuker en het RPG upgrade systeem werkt erg goed.

    Een aantal dingen die N3 voor mij toch echt beter maken dan DW.

    Daarnaast staat N3 bij veel Xbox 360 bezitters in de VS in EU op het verlanglijstje. Dus het floppen zal wel meevallen.

    Wat punten uit de review van Dynasty Warriors 5 op de 360:

    4.5 Graphics
    Koei might as well have made the PS2 version backward compatible. Character models and such are reasonable, but the environments are pretty barren. Animations could use a lot of work as well

    4.5 Sound
    Terrible voice acting and generic effects make this sub-par.

    5.0 Gameplay
    The fighting system is bad, but the strategic elements of the Empire mode are decent.

    Bij dit soort games draait het om het fighting systeem, en die is in DW nou niet bepaald best.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2006
  20. shonosuke

    shonosuke Guest

    Ik had meer verwacht van N3
    De omgeving heeft niet veel kleur en na 20 minuten word het toch wel een beetje saai
    En het is best lastig om dat er geen checkpoints zijn dus als je dood gaat bij een boss moet je weer bij het begin beginnen
     

Deel Deze Pagina