In de demo bijna niet, er is een stukje waar de framerate even wat problemen heeft. Maar wat wil je? Dan staat er ook echt duizenden vijanden voor je neus. Ik ben zeer onder de indruk dat de framerate toch zo solide blijft terwijl er zoveel op het scherm komt.
ik heb de demo ook gespeeld. ik vind het niet super ofzo. als je de hele tijd op een knopje drukt kom je er net zo goed als dat je helemaal speciale combo`s gaat doen. maar verder was het wel leuk
Dead rising is op lange termijn denk ik beter, omdat je daar veel verschillende objectives krijgt en betere stemmen hebt dan bij N3. Want ik vind die voice overs echt kut! Maar ik vind N3 ook zeker wel vet, zoals ik al eerder zei je krijgt echt een machtig gevoel.
waarschijnlijk is deze vraag al gesteld maar k ga niet al die pagina's doorlopen: is het in de uiteondelijke versie mogelijk om de stemmen japans te doen ?
Weet je dat zeker? Ze zouden eigenlijk je de optie moeten geven om te kunnen kiezen. Zoals met Enchanted Arms. Daar ben ik wel blij mee, want het Japans klinkt natuurlijk een stukkie cooler.
dat vind ik niet. ik heb nu ook de demo van dead rising gespeeld. dead rising vind ik persoonlijk leuker omdat er veel verschillende manieren zijn om die mensen te vermoorden. N3 is meer van hetzelfde combo hier combo daar. maar bij dead rising heb ik meer het gevoel van nou als ik nou eens een vuilnisbak misschien heb ik daar meer lol mee dan met dat bankje dat ik net van de trap af heb geflikkerd en 5 zombies mee heb gekilled
Dat zeiden ze bij gamespot on the spot http://www.gamespot.com/pages/features/onthespot/index.php ongeveer halverwege
dat is fijn dan een weekje eerder kan ik daarna te miste nog effe sparen voor Enchanted Arms die een paar weken later uit komt