dan zou ik hem gewoon preorderen op http://www.gcshop.nl/details.php?id=1974 dat scheeld weer 15 euro heb ik ook gedaan
^^ GameSpot Review 5.9 mediocre Gameplay 6 Graphics 7 Sound 6 Value 6 Tilt 5 Difficulty: Medium Learning Curve: About a half hour Ninety-Nine Nights puts a lot of enemies onscreen but doesn't give you many interesting ways to dispose of them. The Good: Puts a lot of enemies onscreen. The Bad: Basic attacks work better than the flashier combos; lame english voice acting with no apparent alternative soundtrack; combat is very repetitive. valt me toch behoorlijk tegen... op GameRankings krijgt ie ook maar gemiddeld 68%
in het begin vond ik het idee erg leuk maar ja toen ik het eenmaal speelde was het leuke idee verdwenen ..
Wat een teleurstelling zeg! De demo heb ik kapot gespeeld (in tegenstelling tot welke demo dan ook), maar als ik al die verhalen hoor...Ik wacht maar tot hij in de budgetbak belandt, zonde hoor! Dit had écht veel potentie. Maar stel je eens voor dat het vervolg op Ninja Gaiden zo massive zou worden? N3 laat wel de mogelijkheden van de toekomst zien.
Maar jou mening staat toch boven die van de reviewer als je een spel koopt? Als jij de demo helemaal te gek vond koop je het spel toch, want jij vond de demo al cool, laat staan het spel!
true that. gamen draait nog steeds om persoonlijke smaak. als je een game leuk vindt om te spelen dan is dat zo en dan moet je het niet laten schieten omdat een reviewer het niet leuk vindt. veel reviewers breken het game denk ik ook extra hard af omdat het zo hoort. het game is ontzettend gehypet en de verwachtingen waren zo hoog in bepaalde kringen dat nu het game niet alles blijkt in te lossen het extra hard wordt aangepakt door de pers. ik vond de demo ook best amusant en heel wat amusanter dan dinasty warriors (wat ik haat)
Dat klopt. mààààààr, ik las dat stukje over hoe Bosses immune worden als ze blocken of aangevallen worden door anderen. En dat je soms levels van 40 minuten opnieuw moet doen omdat het bovenstaande gebeurt in een bossfight. Ik weet van mezelf -ook uit de demo- dat ik dan kwaad de xbox uitzet en me niet de moeite wil nemen. _0/ Toch, ik ga hem zeker kopen hoor, maar omdat er zo veel negatieve reviews zijn, ben ik gewoonweg niet bereid om er 60 euro voor neer te tellen. Ik wacht wel even. Ik hoef hem niet persé meteen te hebben, er is genoeg te gamen.
heb hem gepreorderd vandaag bij de gamemania. Kreeg bonuspunten op mijn spaarkaart dus was wel ok. Van mijn zus kreeg ik toch een waardebon bij de gamemania voor mijn verjaardag. Gaat gezellig worden. eveneens saints row gereserveerd. (die was met bonuspunten en een X360 skin!!!)
owja,die skin is echt wel vet ik wou hem stiekem ook wel orderen daarvoor,maar ik vrees dat ik dat aanbrengen van die skin weer ga opfokken. maar t'ziet er wel stylish uit
3N is gewoonweg een teleurstelling. Vind het heel spijtig. Ik had een game met een groots verhaal verwacht, maar dat is naar het schijnt nog het slechtst van de game... Damn, maarja, komen genoeg toppers, dus ga ik zeker niet om treuren...
en hoe ken jij het verhaal dan al??? misschien eerst eens wachten tot ie hier uit is? en dat sommige mensen die trol van de demo moeilijk vinden kan ik ook al niet geloven. Die was nu echt piece of cake...
Ik ken het verhaal niet,maar ik geloof eerder gezegd wel sites als gamespot,... Maarja, maakt niet uit, ik had gewoon iets anders verwacht. Demo heb ik ook behoorlijk gespeeld, en het voelt voor mij niet next gen aan. Maar, dat is mijn mening... (ps: een hele tijd terug keek ik wel fel uit naar deze game...)