1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninety-Nine Nights

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

1. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Soms misschien wel een beetje te wazig ja, maar het ziet er voor de rest echt helemaal geweldig uit!!!

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net even de gameplay beelden gekeken. Ziet er sfeervol uit, maar het hack&slash is niet zo mijn ding.

3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een beetje in de otogie stijl. Ik hoop wel dat de achtergronden nient in alle levels gitzwart zijn. Maar als het in gevarieerde omgevingen is dan kijk ik er wel naar uit :)

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  5. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    het ziet er allemaal heel vet uit!

(stiekem zou ik zoiets in een LOTR game willen zien! , maar je kan niet alles hebben)

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Insidegamer:gespeeld » TGS: Ninety-Nine Nights

Het blijft raar om een gameshow in Tokyo te bezoeken. Niet alleen omdat je ineens de grootste persoon bent die in de rij staat en ook niet omdat er geen dikke Amerikanen zijn die je met hun vette kipvingers weg proberen te drukken. Nee, vooral omdat de hele opvatting over bepaalde titels compleet anders is. Nou doen titels als Metal Gear Solid en Ridge Racer het in alle continenten wel goed, maar bijvoorbeeld Need for Speed: Most Wanted bleef opvallend rustig tijdens de Tokyo Game Show. Het tegenovergestelde geldt voor Ninety-Nine Nights, een spel dat voor westerlingen een stuk minder geschikt is maar overigens wel een Europese release zal krijgen.

Op de Tokyo Game Show 2005 waren zes Ninety-Nine Nights (ook wel: 3N) demopods te vinden en bij elke pod stonden rijen van zo’n vier tot zes mensen tijdens de business day en zo’n tien mensen tijdens de public day te wachten. Ongelooflijk populair dus en we moesten het dan ook zeker uitproberen. De rijen waren niet alleen druk omdat er gewoon veel mensen waren, maar ook omdat spelers van de demo net zo lang mochten spelen tot ze dood waren of de missie succesvol hadden afgerond. Dat kon in de meeste gevallen minimaal tien minuten en maximaal twintig minuten duren. Tsja, zo kom je wel aan wachtrijen van een uur.

Niemand die dat overigens erg vond want kijken naar iemand die Ninety-Nine Nights speelt, is ook erg plezierig. De actie spuit namelijk van het scherm. Het betreft hier een hack and slash-spel in de zuiverste vorm, maar dit dan tegen grote legers zoals we onlangs in bijvoorbeeld Spartan Total Warrior zagen. Het is op die manier ook wel een beetje te vergelijken met Dynasty Warriors. Dat betekent dus als enige tegen honderden man knokken, al kun je wel hier en daar hulplegers inroepen. Je ziet je held dus door het hele beeld heen knokken, met overal ontzettend veel detail en prachtige effecten.

Het mooiste visuele effect is wanneer je met de B-knop een speciale aanval oplaadt. Door normale combo’s te halen vult namelijk een metertje en wanneer deze vol is, kun je een soort Orb Attack inschakelen. Overal schieten dan gele strepen over het beeld en je weet in principe niet wat je precies doet. Maar wát je dan doet, is blijkbaar wel in orde aangezien de combometer zich opstapelt tot vijf- of zeshonderd. We hebben mensen gezien die bijna een combo van duizend op spaarden, erg spectaculair dus. Dit komt ook omdat de combo’s erg makkelijk te maken zijn, het spel heeft een lage instapdrempel en de besturing bevalt vanaf de eerste seconde. Ninety-Nine Nights is echter niet simpel, je zult wel degelijk ook aan verdedigen moeten denken en vooral timing is belangrijk( _O_ ).
    Overigens is de hoofdzaak dat je zoveel mogelijk vijanden afslacht, in samenwerking met een eigen leger. Wel was er een missie te spelen, er moest namelijk een eindbaas verslagen worden. We vonden de demo erg tof om te spelen, zeker omdat we zo wat agressie kwijt konden raken. Het is alleen nog de vraag of het spel ook echt goed blijft, zonder te vervelen. Daar zullen we achter komen als het spel verkrijgbaar is in Europa. Tijdens de Xbox 360-lancering in Japan ligt Ninety-Nine Nights in ieder geval gelijk in de winkels.

Het is bijna definitief voor mij: deze game is voor mij een must have. Ik heb enorm genoten van dynasty warriors 2 en 4(lu bu _O_ , echt coole tegenstander, en om mee te spelen...). Maar die games waren te simpel gehouden over het algemeen, Ninity nine nights gaat moeilijker zijn, meer tactiek toepassen, en visueel veel mooier, geen mist,...meer, ... _O_

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nice. Ik begin langzaam maar zeker toch ook erg geïnteresseerd te raken in deze game. Hack & Slash is gewoon fun. :)

2 minpuntjes voor mij though;

1: Dat de combo's zo makkelijk te maken zullen zijn vind ik een beetje jammer. Ik vind het leuker als ze wat moeilijker zijn en dat het dus gewoon ff duurt voordat je alles onder de knie hebt. Op die manier haal ik er iig meer voldoening uit.

2: Wat k tot nu heb gezien in de filmpjes vind ik niet zo overtuigend. Paar lelijke foutjes zoals haar en een stuk oor door elkaar heen etc.. Ook de omgevingen vind ik een beetje grauw en eentonig so far. Maar dit zijn uiteraard dingen die nog weggepoetst kunnen worden. :)

En dan zijn er natuurlijk nog de massale slagvelden wat alweer ongelooflijk veel goedmaakt voor mij.

Heel gek; waar aan de ene kant mijn interesse groeit (3N) neemt het aan de andere kant wat af (Kameo). Sommigen zullen me hiervoor wel gek verklaren :+

Laatst bewerkt: 22 sep 2005
  8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Kameo en vooral Perfect Dark worden te erg gehypt. Wie weet terecht, maar ik kijk eigenlijk wel een beetje uit naar dit spel. En dat terwijl ik nog nooit een hack en slash game gespeeld heb. Maar ja, ook ik twijfel over de houdbaarheid. Want is er al iets bekend over een Live optie? Zal wel alleen maar rankings worden ben ik bang.

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als de live optie, die Fardo noemde, op de 1e of 2e pagina erin komen, lijkt het me wel erg bruut!

Tegen andere mensen vechten, om hun landjes. Dat lijkt me echt bruut _O_

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hmm character design ziet er niet bepaald strak uit...

neehj de gameplay/graphics mogen misschien wel stoer zijn, ik vind dat de setting/sfeer/characters allesbehalve cool zijn...

waarom maken ze niet gewoon een Samurai Warriors met deze prachtige graphics of een Spartan Total Warrior met deze graphics...

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, je kan nu nog niet weten hoe de sfeer,... is he,en misschien zijn de characters wel cool:), en wie weet zit er een samurai tussen,...:)

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    De manier van vechten, springen en de combo's doen me nogal denken aan Ninja Gaiden....

Niet erg want dat was een master game !

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ingame screens(al iets ouder)

Ze zijn al iets ouder, maar nog niet gepost, in mijn ogen ziet het er werkelijk prachtig uit!!!

Kijk die personages, en die bepansering... _O_
    Dit is gewoon een must have voor mij, ik hou van dit soort games!!!!!

14. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Omg wat een chaos. Lijkt me ook een zeer leuke game. :D

Alleen jammer dat die balkjes etc. zo groot in beeld staan..

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Bwa, die balkjes vallen wel mee, zo kan je je leven goed in het oog houden,want dat zal nodig zijn 8) .
    En deze game,damn, ik kijk denk ik zelfs meer uit naar deze game dan gears of war..., ik heb me rot geamusseerd met dynasty warriors(2 en 4), en daar stonden de vijanden zelfs meestal stil, bij deze game gaat het heel anders zijn, veel beter, veel cooler,... _O_ _O_ laat maar komen die handel *) ...

16. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, die groene is veel te groot! :mad:

En die map + het aantal kills/combo list ook! :mad:

:+

Ik ga deze heel waarschijnlijk toch wel halen, maar ik moest gewoon nog ff zeuren erop. Bij een game als deze wil ik zoveel mogelijk van alles zien. Geen zin in een grote groene afleiding in beeld ;). Dus van mij mogen ze die aanpassen naar het formaat van die andere balkjes.

Ik zal ze wel ff mailen :+.

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :D:D hehe, dan die makers zo van, damn, die kerel heeft gelijk,we veranderen dat even :p ...lol

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Previeuw(gamespot.com)

Voor degene die het nog niet gelezen hebben;)

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ninety-Nine Nights richting de VS

IK had overlaatst gelezen dat de game niet online zou gaan, maar ooit had ik gelezen dat het wel online zou zijn, en dat je dan in legers kon vechten... Ik hoop echt dat,dat nog komt...

Edit: Nieuwe gameplay footage!!!!

http://www.gamespot.com/xbox360/act...ia.html?gcst=169_99nights_gp_x3602_100505.asx
    scroll naar beneden, gameplay footage 1 en 2(datum staat erbij, 5 oct)

Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ownage: gespeeld op X05(Iris Van Schouten)

De trailers en screens die over Ninety-Nine Nights, N3 voor intimie, die op het internet waren verschenen hadden me al meer dan nieuwsgierig gemaakt. Toen ik op de X05 dus de kans kreeg om deze game te spelen, greep ik deze met beide controller-liefhebbende handjes aan. Steeds maar weer kwam ik even terug om N3 opnieuw te spelen. Check out waarom!

De versie die speelbaar was op X05 was dezelfde als op de Tokyo Game Show, dat maakte mij geen reet uit, want helaas ben ik nooit in Tokyo geweest. Nieuw dus voor mij! Op de pods kon je een level spelen waarin goed de essentie van N3 naar voren komt: hack & slash! Hell yeah! Wat zeg ik...hack & slash op zijn best!!

Sexy wervelwind
    Als speler mocht je Inphyy, een vrouwelijk character dat het best beschreven kan worden als een wervelwind met sexy pakje en bruut zwaard, besturen door een groot level. Na een zeer indrukwekkend filmpje, waarin je iets van het verhaal meekreeg, werd je verteld dat je de vijandelijke troepen in de mistige heuvels moest gaan verslaan met de hulp van jouw troep. No problem...dat doen we wel even, dacht ik.

Actie orgie

Vol goede moed trok ik erop uit terwijl ik snel even de knoppen uitprobeerde om te zien welke functie ze hadden. Direct pluspunt: weinig knoppen combinaties, maar des te meer fantastische acties! Zelfs een slimmerik als ik had al snel de controls door dus op naar de vijanden....een stuk of 100! Slik... Zodra deze lelijke monsters mij in het oog kregen stormden ze met zijn allen op mij af en moest mijn troep met mij de aanval openen. Vanaf het moment dat mijn zwaard de eerste vijand gruwelijk neerhakte begreep ik meteen wat N3 zo super maakt. Het is mogelijk om 100 vijanden af te slachten and it feels damn good!!! Als een echte massamoordenaar roste ik er als een dolle op los met mijn megazwaard. Y - heavy attack, X - regular attack (maar lang niet zo regular als de naam doet vermoeden, A - jump in combinatie met Y...super hakken! Het lukte me zelfs om een 500+ combo te maken.

In principe zijn er twee slachtmodi in de game. Ofwel je hakt met je zwaard in verticale richting danwel in horizontale richting. Daarbij kun je het springen combineren wat erg goed is uitgewerkt. Ben je omsingeld door een groep vijanden, dan kun je beginnen met een heavy attack en deze vervolgen met een jump. Je vijanden worden dat mee de lucht in geslingerd waar je ze een kopje kleiner kunt maken. Uiteraard sta je er niet alleen voor want je legertje helpt je goed.

Overstrike & Overspark
    Wanneer je vijanden doodt, verschijnt er een soort rode gloed die jij opzuigt en die je super attack meter vol doet lopen. Wanneer deze vol is, kun je deze door een druk op de B-knop activeren and all hell break loose! De super attack doet zijn naam eer aan. Felle kleuren flitsen over het schermen, nog meer vijanden vliegen door de lucht en in feite is het een grote psychedelische trip, want echt poppetjes onderscheiden kan niet meer, maar oh wat voelt het goed. Als je super attack is uitgewerkt liggen overal om je heen lijken en kun je verder naar de volgende vijandelijke groep die nog groter is dan de eerste! Gelukkig is daar ook iets op gevonden. Je had al een super attack, de Overstrike genoemd, maar er is ook nog zoiets als de Overspark attack. Wanneer je je super attack doet en je vijanden killt, zal er geen rode gloed van je vijanden verzameld worden, maar een blauwe gloed. Wanneer je met deze blauwe gloedjes een derde meter volkrijgt doe je een Overspark en dit is zo ongeveer een geweldadig orgasme. Wat een climax!

Grafische climax

Uiteraard wil het oog ook wat en Ninety-Nine Nights biedt dat absoluut. De game heeft een zeer Japanse uitstraling waar ik dol op ben. Alles is een beetje over the top en ziet er ook nog eens fantastisch uit. Details zijn perfect uitgewerkt en ondanks de snelle acties en het overvloedig aantal vijanden in je scherm ziet alles er perfect uit en blijft dit ook. De cut scenes lijken wel een anime film, zo mooi!

Ninety-Nine Nights is voor mij de beste game van de X05 gebleken. Hack & slash op zijn mooist en op zijn best. Elke slag die je uitdeelt voelt als een prestatie en de geweldige combo's zijn de slagroom op de taart. Het ontelbare aantal vijanden dat je een kopje kleiner moet maken voelt als een echte uitdaging en het gevoel dat je overhoudt na het verslaan van deze griezels is heerlijk!

Ik vond persoonlijk ninety nine nights één van de mooiste games op de X05(van de xbox 360 games zelfs die ik tot nu toe gezien heb). Het is wel een pure persoonlijke mening, aangezien ik echt voor dit soort games ben ,en niet meer kan wachten tot ik deze speel,alleen heb ik nu gelezen op ownage, dat de game pas in het vierde kwartaal van 2006 komt???!!! WTF? Klopt dit???
    En zo lees ik dan daar dat gears of war in november al in Amerika er is:confused: ,... overal lees ik iets anders... damn, welke site kan je nog vertrouwen...

Deel Deze Pagina