Steven is de beste van de PU. Met DOA 4 heeft hij ook gelijk. Als je het niet eens bent met die score, zuig je gewoon in het spel. Precies de reden dat ik het spel niet hoef. Plus de reden die Steven noemt in de PU. Die legers lopen alleen maar in de weg. Je ziet je tegenstanders niet eens omdat je troepen als makke lammetjes staan te kijken. Had er dan gewoon een soort Rambo spel van gemaakt. In je eentje tegen al die troepen. Het leger hobbelt maar een beetje achter je aan zonder iets te doen. Ik heb mijn ervaringen dan alleen uit de demo, maar aan de verschillende reviews te zien, is er niets veranderd in de complete versie
Had steven hem gereviewd? Nou`ja hijs wel 50,- waard hoor het is gewoon een chille game zo`n pick-up-and play en ja er mankeerd het nodige aan. Misschien voor later een uber survival mode en wat nieuwe chars en extra skills / lv / equipts. Het is leuk klaar.
dat eerste is dus echt een crap comentaar want je hoeft in DOA4 echt niet goed te zijn om te winnen het is niet de game waar iedereen op gehoopt had (en dit komende van een groot DOA fan). hetzelfde geld ongeveer voor N3 hoewel ik het er zkr meeeens ben dat het save gebeure zo ruk is net ook weer einde van t level ga je dood weer de hele zooi opnieuw daar zou k graag een patch voor zien maar aangezien er geen content download op het doosje staat hoeven we hier niet op te rekenen. Als je de demo vet vond moet je t kope von je het niet leuk koop je t niet.
Steven heb ik altijd beschouwd als de redacteur die het best een goed gegronde mening kan vormen. En dan hecht ik ook meer waarde aan zijn oordeel. Zoals ik al eerder in dit topic zei, deze game vis ik ook straks uit de budgetbak. @ WizzNL, het verschil tussen Ninja Gaiden en N3 is dat je bij NG die combo's écht wel nodig hebt als je succesvol wil zijn. Jij speelt die game echt niet zomaar uit als je ze niet leert (ik ga ervanuit dat jij ze wel hebt geleerd de eerste keer). N3 is iets makkelijker te doen voor button-bashers, terwijl Ninja Gaiden je laat zweten als je dat doet.
@ Kameo : klopt dat je bij NG wel wat meer moeite moet doen, maar met telkens dezelfde combo kom je ook een eind. Je zal NG zo niet snel uitspelen op die manier, maar zo wordt ook die game natuurlijk eentonig. En review van Steven geeft me een beetje het gevoel alsof het bij N3 niet uitmaakt wat je induwt. En dat vind ik dan wel onterecht, aangezien je bij N3 7 personages hebt met elk een uitgebreid arsenaal aan moves. Komt nog eens bij dat elk personage ook echt anders speelt. Maar ja een review blijft een mening en ja normaal kloppen de reviews van Steven wel, maar vind dat hij deze keer toch wel een beetje erg negatief is. Maar goed, het is zijn mening.
Oordeel pas nadat je met dwingvatt hebt gespeelt Ik heb net zn story mode voor de 3rde keer uitgespeelt zo leuk is het om met hem te spelen
@ Shonosuke : das wat ik bedoel, krijg een beetje het gevoel dat ze bij de PU na 1 level dachten : mmm saai. Dwingvatt is idd erg cool personage, maar ook Klarann en Tyuru ( intro van haar is ook erg mooi btw ) vind ik erg gaaf om mee te spelen. Minder vind ik Aspharr en Innphy, vooral Aspharr. Maar ja maakt verder ook niks uit, ik heb de game gekocht en ben er gewoon tevreden mee en das het belangrijkste haha.
De meest intressante characters zijn ook degene die je unlocked. Jammer dat ze alleen relatief weinig missies hebben. Hadden er best wat meer mogen zijn.
@ Nemesis : ja missies hadden er wel meer mogen zijn, maar je hebt met sommige characters ook missies die je met andere characters weer niet hebt. Of dezelfde map maar met een andere weg. Maar hadden er wel meer mogen zijn.
Is deze game het kopen wel waard na alle reviews heb ik zo m'n twijfels gekregen? ik hou persoonlijk wel van dit genre.
als ik dat zei van survival mode ik hoop dat dat zou echt zo top zijn en misschien update met nieuwe move`s chars en online gewoon oorlogje ofzo. @Nemesis, Dat had ik dus ook de chars die je unlock zijn meestal wat anders en ook vetter zoals die monk heb ik zeker van genoten net zoals die goblin, deze chars krijgen volgens op lv 8 ofzo al geen nieuwe moves meer maar de ''main'' chars wel. Die main chars hebbe iets van 7/8 missies en die je unlock misschien 4 of minder of net 1tje meer. Bij deze chars mochten om mij wel wat extra missies of een kans om de boss te verslaan ofzo.
Heb hem ook gekocht ondanks alle kritiek en ben er best blij mee. Ik weet ook wel dat het niet het beste spel van het jaar is maar het gewoon tof om te spelen. Stijlvol hakken ben ik alijd voor te vinden.
@ mortalexe 29 : helemaal mee eens, het is geen topper maar zeker een stuk beter als de gemiddelde game. Helemaal als je je een beetje verdiept in de moves van elk character. Zitten echt een paar vette moves bij. En de Orb Sparks van de te unlocken character zijn ook echt geweldig om te zien, massive destruction. @ Roerbakmie : moeilijk om je de game aan te raden. Persoonlijk zou ik zeggen dat hij de moeite waard is, maar aangezien de meningen zo uit elkaar lopen zou ik hem eerst huren of bij een maat ofzo checken. Als je normaal gesproken van dit soort games houdt , dan zit je denk ik wel goed. Je moet alleen geen topper verwachten, maar gewoon een goede degelijke game.
Ik heb dit spel terug gebracht naar de winkel door die ruk melding van dirty disc error had wel m'n cache gereset zoals MS zei dat hielp oor 1,5 dag en vanmiddag begon t zootje weer en nee het ligt niet aan m'n 360 want dit is het enige spel wat zo deed en op xbox.com forums staan nog tig mensen met dit probleem. wel jammer aangezien ik het echt vet vond nu heb ik saintsrow maar gekocht ook een topper koop N3 wel als er is een nieuwe lading discs binnenkomt die hopelijk niet dit hebben
N3 is best vet, maar het gemis van checkpoints door de levels heen verpest echt een groot deel. Na een uur doelloos, repetitief buttonbashen doodgaan om daarna wéér exact hetzelfde level te spelen is zwaar frustrerend.. Als ze er met een patch o.i.d voor zorgen dat ze redelijk wat checkpoints per level neerzetten, krijgt de game meteen veel hogere cijfers.
@ swordman : das vet balen. Moet je het anders eens bij een andere winkel proberen. Ik heb die melding nog nooit gekregen met N3. Had dat wel toen ik GUN had gekocht, die duwde ik vanuit het hoesje in mijn 360 en gelijk foutmelding. Maar na alles uitgezet te hebben en nog eens geprobeerd te hebben, werkte de game gewoon en heb ik er nooit meer last van gehad. @ Liquid : dat kan idd frusterend zijn, maar het moet ook weer niet te makkelijk zijn natuurlijk.
hoe bedoel je uitzetten ? ik heb wel me 360 opnieuw opgestart enzo, tis idd bale want ik vind t wel een vet spel.
Met uitzetten bedoelde ik gewoon je 360 uitzetten en weer opnieuw opstarten, maar zie dat je dat al gedaan hebt. Dan zou ik gewoon terug gaan naar winkel en me een ander exemplaar vragen, of ander exemplaar bij andere winkel halen. Kameraad van me heeft zoiets wel ook eens gehad, met max payne 2 op de oude xbox als ik me niet vergis. Had hij bij de FRS gehaald en die liep ook vast, weer nieuwe gehaald bij de FRS en die liep weer vast, toen exemplaar gehaald bij andere zaak en die werkte gewoon.
Nu ik het spel al tijdje aan het spelen ben begin ik het wel steeds meer de moeite waard te vinden. Er zitten wel heel wat rare ( foute) dingen in. Zoals filmpjes die zomaar beginnen en je dan op een andere plaats weer droppen. Totaal geen uitgediept verhaal. Sommige personages komen maar heel kort voor en betekenen helemaal niks voor het verhaal. Heb het spel nu net met aspharr uitgespeelt en wat voor einde is dat nou? Slaat nergens op. Maar toch vind ik het leuk om te spelen. Ook het opnieuw beginnen van een missie als je bij de baas sterft ( soms wel erg snel) vind ik ook een minpunt. Maar ja