Vreemd met Inphy ben ik juist weer bijna niet dood gegaan... tis ook alleen dat Forest level met haar broer waar geen doorkomen aan is Maar goed, al een paar weken niet gegamed, dus van de week maar weer even oppakken.
Dit is 1 van die games die je juist veel achter elkaar moet spelen om echt goed met je personages om te leren gaan. Zelf eindig ik te vaak als button basher op het eind
Ik vind dit een leuke game om effe tussendoor te doen. Ik heb hem al een tijdje niet gespeeld maar zal vanavond maar eens weer verdergaan.
Wie heeft er tips voor de laatste 'secret mission'? Ik krijg de eindbaas maar niet dood. Wat raden jullie me aan, gewoon meteen doorlopen naar de eindbaas, of alle enemy's doden?
ik ben gewoon steeds doorgelopen naar de eindbaas anders duurt het veels te lang en heb je kans op een half leven als je iedereen gaat killen.. ben je wel level 9 met imphyy? dan ken je die speciale move(A,A,Y) die eigenlijk wel nodig is om hem af te maken. asl je iedereen gaat killen in het level vergroot je wel de kans om the deadly armband te vinden zodat je rode meter niet leeg gaat als je imphyy;s seraphs bufferfly move doet. ik kreeg die deadly armband maar niet helaas maar was toch gelukt. je moet wel w88 totdat de eindbaas op de grond staat. in de lucht werkt het niet. en je moet wel op hem richten als je de move doet. anders schiet ze mis.. suc6 er mee hioer heb je anders nog een filmpje van iemand die de eindbaas doet. misschien heb je er wat aan:b: http://nl.youtube.com/watch?v=AW9deSSXaqk
hey dulleNL ik heb nu de Ninety-Nine Nights soundtrack op de pc. als je iets wilt moet je het maar ff zeggen. ik ben nog steeds bezig met alle characters naar level 9 te krijgen. word wel klein beetje saai nu om steeds hetzelfde level te doen want duurt best lang
Hier gaat het best snel, gewoon vaak verwisselen van character, en dan is de verveling ook stukken minder!
wou je die soundtrack nog hebben? ik had je nog een Pm gestuurd maar je had nog niet gereageerd. heb net de level 9 achievement gehaald. zal eens tyd worden.. duurt best lang dat uplevelen ik moet nu alleen nog de A rank achievement hebben.. ik moet nog 3 levels met een A maar zijn best pittig om te halen.. edit-woohoo net 2 levels met een a gehaald,. nu alleen nog het bos lvel met imphyy
Verrek ja Ik wil em best hebben, maar ik zit gewoon (letterlijk) nooit op MSN. Is er geen downloadlink ofzo?
jawel, ik zal hem ff zoeken en een Pm naar je sturen.(zal morgen worden_ er is maar 1persoon die hem heb, dus je moet wel geduld hebben. daarom wou ik het eerst ff msn doen, want gaat sneller.. heb nu ook alles gehaald in Ninety-Nine Nights:b: vond het een toffe game.. nu maar w88 op deel 2 die er binnenkort aankomt
is een gerucht. is nog niks van bekend.. zie foto die in een japans blad stond =========================================== Reports from Taiwan speculate on a possible follow-up the repetitive 2006 hack 'n' slash... Ninety-Nine Nights, the Xbox 360 exclusive 2006 collaboration between Q Entertainment and Phantagram, may not have caught the imagination in Japan or in the West (thanks to the repetitive gameplay), but it seems to have done enough to warrant a sequel - if reports from Taiwan prove accurate. The latest edition of Famitsu Taiwan mentions the development of Ninety-Nine Nights Rondo, along with a supposed release date of November 2nd across the country - though an official announcement of a follow up is yet to be made =======================================================
Wat is eigenlijk het nut van de items die je een negatieve status geven. Sneller levelen oid? Verder blijf ik dit een heerlijk spel vinden, al weet ik dat er veel aan te verbeteren is.