Omg. Mooi verslag hoor. Ook al zal die mening niet geheel objectief zijn, vind ik het wel goed om te zien dat het iig niet tegen is gevallen. Ik verwacht een niet al te moeilijke game met zat Hack & Slash uurtjes. Bijna zeker dat ik deze ASAP binnenhaal. Geld is inmiddels binnen... nu kijken of ik het nog ff kan bewaren .
WOAAH!!! net het nieuwe filmpje gezien op gametrailers.com en ik werd helemaal gek. Ik had niet door dat dit ook zoooooo'n super vet spel werd!!!!
Wilt Goiz helpen zodat hij met de dag luier word *99 nachtjes in een HDtrailer - 99 nachtjes in een HDtrailer *99 nachtjes in een trailer - 99 nachtjes in een trailer *Quicktime - Windows MediaPlayer
hehe Thanks. *gaat downloaden. ziet erg erg cool uit inderdaad . Jammer dat die omgevingen nog steeds zo grauw zijn though... Toch erg mooi om zoveel characters los te zien gaan..
Het ziet er wel geinig uit, maar ligt het aan mij of is dit gewoon hersenloos op die knoppen rammen tot iedereen dood is? En ik zag die char. ook geen een keer geraakt worden? Lijkt me een beetje saai worden na een kwartier of niet?
Ik denk dat je voorbarige conclusie bedoelt, maar nee, ik vroeg het me slechts af. Als het slechts hersenloos rammen is, dan ziet het er wel zeer stijlvol uit
Dead Rising is ook wat hersenloos rammen, maar dat spel lijkt me zelfs nog vetter. Als je dat ziet, dat je even wat van die zombie's op hun flikker geeft muahaha
ik ben persoonlijk een groot fan van kingdom under fire, dit is ook voornamelijk hack & slash, maar door het strategie element blijft het leuk. ik hoop dat dat hier ook zo is, dat het in ieder geval niet te makkelijk word en voldoende variatie biedt, voor de rest lijkt me dit een geweldige game weet iemand of het waar is dat hij pas 4q 2006 komt? / Edit, bij de trailer staat : Q?
de eerste zou geweldig zijn, na deze thread te hebben gelezen en alle media te hebben bekeken kijk ik erg uit naar deze titel, vooral omdat ik van plan ben een xbox 360 aan te schaffen in december
ja, ik hou sowieso van "huge battles" maar waar ik idd wel bang voor ben is dat ie snel gaat vervelen datzelfde heb ik ook met dead rising, vandaar ben ik van plan om beidde games denk ik pas te kopen als ze in de budget bak liggen, Kuf was daarentegen de perfecte mix voor mij!
Mmm, ik denk dat dead rising veeeeel sneller gaat vervelen dan deze, ze hebben nog bekend gemaakt dat deze game één van de speciaalste games voor de xbox 360 gaat worden, dus ik denk niet dat deze game snel gaat vervelen, het gaat enorm diepgaand,... worden met supergevechten, perfecte mix... Ik kan in ieder geval niet meer wachten...
dit lijkt me echt een indrukwekkende game, het doet denken aan dynasty warriors, maar dan beter en grootser , betere sfeer ook op het eerste gezicht... ik denk niet dat het snel saai word
Of tewel het eerste kwartaal van 2006(ik hoop het ) of tewel het 4de kwartaal van 2006, verscheidene sites zeggen dit,anderen dat,... Maarja, ik hoop 1ste, maar als het ,het 4de wordt, is ook niet zooo erg, aangezien er dan echt enorm veel tijd in gestoken is...