Ninety-Nine Nights

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

1. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game wordt voor mij DE (!!!!!!!!!) reden om misschien toch voor de 360 te gaan en hem ergens vlak na de launch te halen. Weet iemand alleen iets over eventuele online modes en release dates?

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt pas volgend jaar uit, misschien zelfs eind 2006.
    Offline: 1 speler
    Online multiplayer: aantal spelers nog niet aangekondigd.

Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op Gamekings zag het er wel aardig uit. Normaal houd ik niet zo van hack n slash, maar dit spel houd ik ff in de gaten. Die ene minuut zag er wel gaaf uit, maar als de gameplay herhalend is, hoef ik het spel niet. Zag gister in die ene minuut toch al een aantal keer dezelfde move.

4. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    idd , ze vonden het de game van de TGS(tokyo game show):confused:
    Ik snap niet wrm..??
    ze hebben de game net gezien en ze vinden het al de beste game...

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De beelden bij GameKings zagen er idd erg goed uit. Lijkt me zeker wel een game die ik een keer haal, alleen niet voor de volle prijs. Ik haal hem wel een keer als hij in de budgetbak ligt. Games zoals PGR3, Kameo en PDZ lijken mij toch wel iets leuker.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Inverband met de release datum

In de pu stond dat de game normaal gezien een launchtitel is in Japan, dus ik verwacht dat hij wel het eerste kwartaal hier is:), zou goed zijn...

7. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    dit gaat de game nu redden ze hebben nog geneens de levels gamaakt...
    ze vechten alleen in een simpele woestijn.
    al was het nou in een bos of in een stad zou het pas vet zijn

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn levels in bos,... hoe kan je nu oordelen over 1 of 2 filmpjes die je gezien hebt...:{

9. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het. Ik heb al wat meer trailers bekeken van het spel en ik zag dat je ook sterker wordt gaandeweg het spel. Dan zal je wel steeds meer vette dingen kunnen uithalen. Misschien wel een aantal nieuwe wapens kopen. Het is hack n slash, misschien wordt het eentonig. Ik heb nog nooit zo'n spel gespeeld. Ik was wel onder de indruk van die massa's tegenstanders waar je doorheen kan maaien. Ook zag ik een soort supertruc, in 1 keer tientallen tegenstanders neergemaaid. Als dit spel ook nog een online optie krijgt, zou het helemaal een topper worden. Lijkt me wel vet om via Xbox Live met een groepje de singleplayer door te spelen. Ik weet niet of dit mogelijk is, maar met sommige spellen op de huidige Xbox kan dit ook al online

10. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oh ja, wist ik niet?
    Maar het zou wel master zijn om met meerdere de single-player door te spele via live.
    Al is een gewone online multiplayer ook al vet

11. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Duh! Alle games op de TGS hebben ze nog maar net gezien. Je gaat af op korte speelsessies en aan de hand daarvan geef je er een soort van waardeoordeel over. Wees blij dat de 1ste reacties zo positief zijn. Dit is zeker een game die een aanschaf van de 360 waard kan zijn. _O_

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, een must have voor mij allesinds...

13. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    ah wat maakt het ook uit jullie hebben gelijk..

Wat een vette game!!:p

14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    eerst afwachten , voordat het misschien niks word

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Enkele maanden uitstel Ninety-Nine Nights

Tja ja, des te beter eigelijk dat hij uitgesteld worden, logisch ook. Ontwikkelaars willen meer van de xbox 360 kunnen benutten, ze willen echt een next gen game, maar ik vond deze game er al heel mooi uitzien,alleen ietsje te leeg(buiten de vijanden_O_ ). In ieder geval, ik kan niet meer wachten op deze game, en nu gaan ze er nog een stukje langer aan werken, werk maar rustig! En geef ons een topper!

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja en toch vind ik het jammer.. Dit had voor mij dè release game moeten worden. En ik haaaat wachten 8)

Maar ja goed, ze nemen er in elk geval de tijd voor. Dus nu heb ik in elk geval meer hoop op een heerlijke game. :cool:

17. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Dan nog maar even wachten ja, ik heb liever kwaliteit! Dit wordt echt een heerlijke game 8)

18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Om schijtziek van te worden.

Die gasten zijn al een jaar bezig met het programmeren van die game en 6 weken voordat de game in de winkels zou moeten liggen, komen ze er ineens achter dat het nog wel een aantal maanden gaat duren voordat de game echt af is. Yeah right! En het meest vervelende is dat iedereen het zo langzamerhand ook nog lijkt te accepteren. Onder het mom van dat het de game ten goede zal komen. Wat is er toch aan de hand?

1. Wordt de releasedatum van zo'n game in eerste instantie bewust te vroeg vastgesteld om maar genoeg aandacht te krijgen?
    2. Zitten programmeurs, ondanks alle expertise die ze hebben opgedaan met het maken van andere games, er toch elke keer maar weer finaal naast zonder dat ze dit hadden zien aankomen?

Neem gewoon een voorbeeld aan EA en Ubisoft. Die zitten er bijna nooit naast.

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Accepteren, mja..

Ik zou me inderdaad ook heel boos kunnen maken nu en dat hele bedrijf de ziekte in schelden, 37 klachtenbrieven sturen en weet ik het allemaal, maar ik denk niet dat ik er veel mee op zou schieten. Beetje verspilde moeite allemaal.

Dus ja, ik accepteer de boel maar en wacht rustig af. Komt in de tussentijd ook zat andere vermakelijke troep uit. :cool:

20. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Maar ik ben zo verschrikkelijk benieuwd naar deze game. Ik wil gewoon niet meer wachten...:mad:

Deel Deze Pagina