Deze game wordt voor mij DE (!!!!!!!!!) reden om misschien toch voor de 360 te gaan en hem ergens vlak na de launch te halen. Weet iemand alleen iets over eventuele online modes en release dates?
Hij komt pas volgend jaar uit, misschien zelfs eind 2006. Offline: 1 speler Online multiplayer: aantal spelers nog niet aangekondigd.
Op Gamekings zag het er wel aardig uit. Normaal houd ik niet zo van hack n slash, maar dit spel houd ik ff in de gaten. Die ene minuut zag er wel gaaf uit, maar als de gameplay herhalend is, hoef ik het spel niet. Zag gister in die ene minuut toch al een aantal keer dezelfde move.
idd , ze vonden het de game van de TGS(tokyo game show) Ik snap niet wrm..?? ze hebben de game net gezien en ze vinden het al de beste game...
De beelden bij GameKings zagen er idd erg goed uit. Lijkt me zeker wel een game die ik een keer haal, alleen niet voor de volle prijs. Ik haal hem wel een keer als hij in de budgetbak ligt. Games zoals PGR3, Kameo en PDZ lijken mij toch wel iets leuker.
Inverband met de release datum In de pu stond dat de game normaal gezien een launchtitel is in Japan, dus ik verwacht dat hij wel het eerste kwartaal hier is, zou goed zijn...
dit gaat de game nu redden ze hebben nog geneens de levels gamaakt... ze vechten alleen in een simpele woestijn. al was het nou in een bos of in een stad zou het pas vet zijn
Ik hoop het. Ik heb al wat meer trailers bekeken van het spel en ik zag dat je ook sterker wordt gaandeweg het spel. Dan zal je wel steeds meer vette dingen kunnen uithalen. Misschien wel een aantal nieuwe wapens kopen. Het is hack n slash, misschien wordt het eentonig. Ik heb nog nooit zo'n spel gespeeld. Ik was wel onder de indruk van die massa's tegenstanders waar je doorheen kan maaien. Ook zag ik een soort supertruc, in 1 keer tientallen tegenstanders neergemaaid. Als dit spel ook nog een online optie krijgt, zou het helemaal een topper worden. Lijkt me wel vet om via Xbox Live met een groepje de singleplayer door te spelen. Ik weet niet of dit mogelijk is, maar met sommige spellen op de huidige Xbox kan dit ook al online
Oh ja, wist ik niet? Maar het zou wel master zijn om met meerdere de single-player door te spele via live. Al is een gewone online multiplayer ook al vet
Duh! Alle games op de TGS hebben ze nog maar net gezien. Je gaat af op korte speelsessies en aan de hand daarvan geef je er een soort van waardeoordeel over. Wees blij dat de 1ste reacties zo positief zijn. Dit is zeker een game die een aanschaf van de 360 waard kan zijn.
Enkele maanden uitstel Ninety-Nine Nights Tja ja, des te beter eigelijk dat hij uitgesteld worden, logisch ook. Ontwikkelaars willen meer van de xbox 360 kunnen benutten, ze willen echt een next gen game, maar ik vond deze game er al heel mooi uitzien,alleen ietsje te leeg(buiten de vijanden ). In ieder geval, ik kan niet meer wachten op deze game, en nu gaan ze er nog een stukje langer aan werken, werk maar rustig! En geef ons een topper!
Ja en toch vind ik het jammer.. Dit had voor mij dè release game moeten worden. En ik haaaat wachten Maar ja goed, ze nemen er in elk geval de tijd voor. Dus nu heb ik in elk geval meer hoop op een heerlijke game.
Om schijtziek van te worden. Die gasten zijn al een jaar bezig met het programmeren van die game en 6 weken voordat de game in de winkels zou moeten liggen, komen ze er ineens achter dat het nog wel een aantal maanden gaat duren voordat de game echt af is. Yeah right! En het meest vervelende is dat iedereen het zo langzamerhand ook nog lijkt te accepteren. Onder het mom van dat het de game ten goede zal komen. Wat is er toch aan de hand? 1. Wordt de releasedatum van zo'n game in eerste instantie bewust te vroeg vastgesteld om maar genoeg aandacht te krijgen? 2. Zitten programmeurs, ondanks alle expertise die ze hebben opgedaan met het maken van andere games, er toch elke keer maar weer finaal naast zonder dat ze dit hadden zien aankomen? Neem gewoon een voorbeeld aan EA en Ubisoft. Die zitten er bijna nooit naast.
Accepteren, mja.. Ik zou me inderdaad ook heel boos kunnen maken nu en dat hele bedrijf de ziekte in schelden, 37 klachtenbrieven sturen en weet ik het allemaal, maar ik denk niet dat ik er veel mee op zou schieten. Beetje verspilde moeite allemaal. Dus ja, ik accepteer de boel maar en wacht rustig af. Komt in de tussentijd ook zat andere vermakelijke troep uit.