1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninety-Nine Nights

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

1. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja vet relax ook als ze hem gaan rushen en dat je een slecht uitgewerkte game krijgt die hardtsikke buggy is. Heb je ook weer wat te zeiken. Gewoon de klep dicht houden en af wachten. Ze kunnen wel op tijd een crappy game op de markt zetten. Maar dan loop jij veel geld ervoor te betalen voor iets wat het niet waard is. Laat ze dan nog maar een paar maanden langer eraan werken.

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, heb je gelijk in. Ik heb ook liever dat ze iets meer de tijd nemen. Het spel lijkt me echt bruut, maar ik twijfel hoe lang het leuk blijft. Het blijft toch hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken, hakken......nou, je snapt me wel. Ik denk dat het best snel saai wordt. Misschien dat er nog leuke multiplayer dingen inzitten.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Op www.insidegamer.nl staat nog een filmpje,maar ik kan het niet afdraaien, verdomme he:mad:

4. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Kan dat filmpje wel afdraaien alleen is het natuurlijk weer een streaming video van vet crappy kwaliteit die steeds stil blijft hangen dus ik wacht wel op een normale video.

5. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Kan opzich wel leuk zijn maar dan vooral met zijn 2en. Heb daarbij wel leuke herinneringen aan Dynasty Warriors. Ninety-nine nights is net zoiets.

6. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me dus echt een super titel, jammer dat je niet echt veel van het filmpje kan verstaan :+

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Net nog even een cinematic trailer gezien en dat zag er ook erg mooi uit. Was geloof ik wel een oude van de TGS maar ik had hem nog niet gezien. Hoop wel dat ze er nog wat meer diepgang in gooien en een leuke online functie, dan zou het helemaal een topgame worden. :cool:

8. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog nieuwe screens??
    Ik heb die hooft characters nog niet goed gezien.

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een best lange gameplay trailer, kweet alleen niet meer waar ik die vandaan heb gehaald, moet je kijken op gametrailers.com of ign.com of zo

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    In die gameplay trailer zie je de alleen die chick gespeeld worden. Je ziet geen andere characters. Wel kan je op gametrailers.com even de cinematic trailer van de TGS downloaden, daar zie je alle characters (althans een redelijk aantal :+).

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is het RPG stijl? Wat dat maakte Dynasty Warriors juist een goede game voor mij...

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet het niet,maar ik weet wel dat het geen simpel hack en slash spelletje wordt. het staat bekend dat de game superdiepgaand gaat worden, superverhaal, en enorme coole gameplayelementen,ik kan niet wachte!

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoel dus wapens/items vinden en stat improvement.

14. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net bij xboxlive marktplace de tokio game show van game kings gedownload en daar kwam dit game ook voor en ik moet eerlijk zeggen dat ik deze game gewoon MOET hebben

15. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze game erg graag!
    ik zou je vertellen ik had nooit een kuf deel gehad omdat ik ze nooit kon vinden nu is dit mijn kans om een soort van kuf ** Maar dan veel cooler ** op de xbox 360 te spelen!weet iemand de realese date?

16. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook graag de realese datuum weten

17. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zodra iemand de release dat weet, zou hij hem dan ook hier willen posten? (dit geldt ook voor andere games) Alvast bedankt ;)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het lijkt in de verste verte niet op KuF. Je moet meer in de richting van Dynasty Warriors geen zoeken.

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

Het is gewoon een mix van Kingdom Under Fire en Dynasty Warriors

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dit lijkt me een geweldige game.
    Deze gaan we dus in de gaten houden. :cool:

Deel Deze Pagina