Same here. Deze staat nog altijd samen met Gears of War bovenaan mijn verlanglijstje (over Halo 3 weet ik verder nog niets, dus die laat ik even buiten beschouwing). Hier moeten ze ook maar snel even een mooie demo van bouwen..
Nee geen KuF. Je vecht gewoon alleen geen commands etc. Misschien aan een enkele units maar geen groepen. Het heeft dus echt niks met KuF te maken.
nieuwe scans!: http://www.gamed.nl/view/12205 Die sneeuwgebieden,... zien er geweldig uit! Ik moet deze hebbe!!!
Het ziet er wel errug strak uit. Als dit spel achten gaat scoren met de reviews ga ik hem zeker halen. Het is misschien alleen maar hakken, maar wel stijlvol hakken.
deze game moet ik echt hebben. wat een heerlijke sfeer en japanse ontwikkelaars spreken mij wel aan. hier een link met een intervieuw van de makers. http://www.kikizo.com/viewer/vidvie..._n3_ninetyninenights_mizuguzhi_lee_vidint.wmv
Bedoel je deze vrouw?? Ik weet haar naam niet hoor, maar in de singleplayer speel je geloof ik met heel veel verschillende characters. Zij komt dan ook vast en zeker een keer voorbij
Ik verheug me al op deze game sinds dat ik de eerste scans en filmpjes zag man wat word deze game bruut hoop ik! HacknSlash vind ik 1 van de leukere genres en nu met zoals Fear al zei dingen als 754 max combo en duizenden vijanden om te slashen word het nog leuker Is er btw al een releasedate bekend?
nee helaas niet . het zou een launche game zijn in japan maar dat ging niet door omdat de game nog niet af is. ze willen m eerst perfectioneren ik had gehoord dat ze 2000 units tegelijk op 1 scherm kunnen krijgen . mega vet
Op de laatste scans zijn de balkjes al een stuk beter dan toen we dit discussietje hadden he.. Wat mijn mailtjes helpen niet?!
@ kwoot van post van Boss: OMG check de spelvoud! Het moest dit discussietje zijn !!! Maar inderdaad ze waren blij met de feedback.. hehe Seriously; Het ziet er wel al een stuk beter uit zo vind ik
Ja, het ziet er idd een stuk beter uit! @Orcrist: nee over de online mogelijkheid is er nog niets bekend(denk ik).