Ninety-Nine Nights

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 4 aug 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor deze game moeten Japanners een xbox 360 kopen!

    De release voor Japan is bekend:
    20 april is behoorlijk snel moet ik zeggen! Maar wij hebben de game pas een half jaar later ofzo denk ik(al die Engels stemmen, mondhervorming,...noem maar op moet men nog bewerken dan). In ieder geval, dit is een game die Microsoft dringend nodig heeft in Japan!
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Helaas.
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    klote das balen
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is idd balen!!! Had wel graag een demo al gehad in maart:mad:...
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Demo komt hopelijk vanzelf wel, maar is idd balen, ik dacht eerst gaaf man, totdat ik de update las.
    Alleen wel te hopen dat ze het westen niet te lang op deze game laten wachten.
     
  8. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zal zker weten op de japanse market place komen
     
  9. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]

    Japanse boxart
     
  10. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er vet uit:9
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    oei ziet er zeker mooi uit!
     
  12. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Had toch graag die demo gehad op 1 maart, vooral omdat het spel hier nog lang niet uitkomt. Net weer nieuwe screenshots op de frontpage gezien en die zijn echt geweldig. Het kan bijna niet fout gaan met dit spel.

    Btw: Nice boxart *) de Europese mag van mij dezelfde zijn
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, die boxart ziet er fantastisch uit, damn, waarom komen games als Final fantasy,deze,... altijd zo laat in Europa? *Zucht...
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is idd echt erg! was ook al zo met phantom dust :mad:
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja wat dacht je van de voice acting, het fixen van de bugs, handleidingen in verschillende talen maken enz ;)
     
  16. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, dat duurt ook echt maanden 8) . Meestal veranderd er niets tussen een Japanse en Europese release. En het lijkt mij dat ze de handleiding maken tijdens de ontwikkeling van het spel. Maar jah, hoe lang duurt dat? Voice acting zit er toch al in?? Net als met DOA mag het van mij Japans blijven, alleen hoeven ze nog Engelse ondertiteling toe te voegen.
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    In het spel zal ook aardig wat voice acting zitten dus Engels in dit geval, handleidingen zit ook wat werk in, verder zal de game nog een keer gecontroleerd worden op bugs en zal er eventueel nog extra dingen worden toegevoegt aan de game voor bepaalde landen zoals The Making Of enz.....dat jij het proces langzamerhand niet kent 8) , want anders hadden ze de game al in Mei uitgebracht in europa(wat niet gaat gebeuren)
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baseer mijn mening op mijn ervaringen met andere games. En dan volgen de releases zich veel sneller op. Een maandje tijdverschil vind ik niet zo raar, maar bijv. een Final Fantasy titel ligt al in maart in Japan (bij wijze van spreken) en dan moeten de Europeanen tot de kerst ofzow wachten. Waar hebben ze al die tijd voor nodig?? Ubisoft maakt in die tijd weer een hele nieuwe Splinter Cell of Prince of Persia ;) Het duurde bijv. zo lang bij Final Fantasy 10. En alle bugs die in de Japanse versie zaten, waren ook aanwezig in de Europese versie.
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Uhm in een RPG als Final Fantasy zit er dik meer dan 50 uur voice acting in hoor, dus je gaat mij niet vertellen dat ze al die maanden uit hun neus zitten te peuteren want dat is onzin |:-

    Tsja dat is Ubi he en die beginnen ook langzamerhand op EA te lijken 8), franchises lekker melken. Square Enix levert wat dat betreft altijd wel A kwaliteit en ze doen er wel 3/4 jaar over om een nieuwe deel uit de serie te maken

    En het geval over de bugs in FF 10 is wel overdreven hoor, in de EU versie zaten idd wel wat bugs maar wel minder in de Japanse versie
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 feb 2006
  20. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    YESSS, Dat wordt weer lkkr HACKEN en SLASHEN!!! :)
     

Deel Deze Pagina