1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Blade

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 1 sep 2008.

1. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Heb God of War nooit gespeeld, wil het wel gaan proberen met deel 3 straks.
    Maar ik hoop toch dat die game wel wat vloeiender speelt?

Of het moet dus zoals ik al zei aan mijn xbox liggen, maar andere games hebben er geen last van. Heb hem nu geïnstalleerd op de harddisk, geeft dat wellicht slowdown problemen?:confused:

Het is niet dat ik het perse met Ninja Gaiden WIL vergelijken, maar het is gewoon een hack/slash action game en dan kom ik daar al snel op uit.( Dat of devil may cry bijvoorbeeld) Zo'n game moet gewoon soepel spelen voor mij anders is de lol er snel vanaf.

Ik hoop dus dat die slowdown dan aan mijzelf ligt (zal hem eens van de schijf afhalen, kijken wat dat doet) want ik kom gewoon niet aan combo's met het normale zwaard toe omdat ik totaal geen controle voel vanwege de sloomheid van alles.

Hopelijk een herziene mening van mijn kant als ik de game de-installeer vanavond, maar voor nu is het wel grappig maar zeker geen topper voor mij.;)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Thanks!
    Ga de un-install en deze cache opschoning maar eens proberen vanavond.
    Ik laat nog wel even weten of ik gewoon een ouwe zuurpruim aan het worden ben, of dat er echt iets aan de hand is/was met de snelheid van het spel.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ben benieuwd naar je bevindingen, deze game staat nl nog steeds op mijn 'misschien-lijstje'

5. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Je bent gewoon een ouwe zuurpruim;):lol:
    Ik heb totaal geen last gehad van slowdowns.
    Gewoon halen kev.
    De game is gewoon bruut en voor mij nog 1 vande toppers van het jaar.

6. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    hehe, ben bang dat je nog gelijk hebt ook:emo:

Ben nu wel benieuwd naar hoe het speelt zonder install vanavond, want als niemand hier last had van slowdown dan is er toch iets raars aan de hand.

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Heb zelf ook zonder installatie af en toe last gehad van wat slowdown bij veel vijanden. Vond het op zich niet heel storend zelf...

8. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Gisteren geprobeerd met schone cache en zonder install en het was een stuk beter moet ik zeggen:thumbs:

Nog wel de slowdown als je met de stonerenderer vanuit een sprong in een grote groep naar beneden hakt, maar de rest verliep een stuk vloeiender.

Heb me er daardoor een stuk beter mee vermaakt en de QTE's gingen ook een stuk beter opeens. Hoewel die 10 perfects in a row wel moeilijk gaan worden voor me.

9. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Okee beter:thumbs:
    Waar ben je nu?
    Al bijna uitgespeeld?
    En speel je hem op hard?

10. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Na missie 9 afgerond te hebben kwam ik erachter dat ik op easy (ja ik schaam me diep) heb gespeeld. Ik kreeg geen achievo voor het afronden van de game en ging eens in de settings kijken.

Nu speel ik nooit een game op easy voor mijn eerste rondje, dus vroeg ik me af: is dat een default setting, of heb ik echt ergens met mijn stomme kop zitten veranderen aan het begin.

Geen probleem verder, ik speel hem nog wel eens door op hard. Kun je dat overigens vanuit mijn huidige save doen? Dus met alle wapens en ninjitsu gewoon weer missie 1 pakken op hard?

Dan heb ik het tenmisnte niet voor niets eerst op easy gespeeld:+

11. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Dat was ik vergeten te zeggen.
    In het begin heb je geen Easy.
    Maar als je 10 x dood gaat komt er een bericht of je anders op Easy wilt spelen.
    Ik denk dat je (zoals velen) het niet goed gelezen hebt en gewoon op A hebt gedrukt op verder te gaan en toen heb je dus de rest van de game op Easy gespeeld.
    Ik had het toen wel goed gelezen en had Nee gekozen.
    Mensen zeggen dat achievemetn geglitched is maar is niet zo..

Ja,geen nieuw game kiezen want anders ben je alle wapens kwijt.( en dan ken je upgrade achievement voor je wapens vergeten)
    Gewoon naar optie gaan en de game op hard zetten.

12. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    haha, ik word nog wel eens "ongeduldig" als ik af ga dus het kan heel goed dat ik niets gelezen heb daarvan.

Nou ja, dan heb ik voor mijn hard run in ieder geval mijn wapens vast deels opgepoetst en tevens een beeld van de vijanden aan te pakken. Was het niet voor niets die eerste playtrough.

thanks.

Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ben nu in missie 6 bij dit spel, moet zeggen dat ik het echt een keigave game vind!

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft toch apart. Veel mensen hebben de game geen kans gegeven maar die mensen die het wel gedaan hebben vinden hem heel vet. Zegt natuurlijk veel over de game hoe goed en hoe leuk die is. :)

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Klopt, het is geen Ninja Gaiden maar zeker een erg vermakelijk spel. Ongecompliceerde actie die net diep genoeg gaat. Als je hem ergens voor een prikkie kunt krijgen zeker de moeite waard!

16. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Precies, maar jij hebt de game ook nog steeds niet uitgespeeld;)
    Moet je er niet eens aan beginnen weer?:b:

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit laatste tijd weinig op de 360. Komt wel weer denk ik als het winter wordt, zit op 3/4 dacht ik. :)

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu halfverwege missie 9 en moet nu een midboss fight doen tegen mn vader als groot beeld zeg maar.. die steeds vuur en elektro shock aanvallen doet.. het wil me maar niet lukken heeft iemand wat tips aub??

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    iemand aub??

20. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Voor die elektroschock hield ik gewoon afstand en bij het vuur kun je die wind Ninpo, ik bedoel ninjitsu gebruiken.

Verder bleef ik steeds bij zijn handen rondhangen. Als hij ze in de lucht heeft die lichte dual zwaarden gebruiken en er op los rammen tijdens het springen. scoort altijd wat hits.

Als hij zijn handen laag heeft switch ik naar het standaard zwaard en meppen maar op die handjes (of zijn hoofd als ie ligt)

hoop dat het helpt. Ik speelde per ongeluk op easy, dus heb misshcien een verkeerd beeld van de fight op andere moeilijkheidsgraden.

Deel Deze Pagina