Ik kan hem nergens vinden op internet Hij is dan wel onbekend, maar nergens? Naja dan maar op de 29e (en hopelijk eerder) uit de rekken vissen
Komt ie trouwens wel de 29e in Europa? Want dat is volgens mij de japanse release... Dus hopen dat ie regiovrij is
De 29e is inderdaad de Japanse release. Voor Europa heeft de game nog geen datum gekregen. Weet alleen dat hij in ieder geval wel in Q1 komt.
Hoeveel dagen/weken voor de release worden meestal de achievements bekend gemaakt? Ben daar wel benieuwd naar
Door deze filmpjes heb ik hem toch maar besteld bij GH. Lekker veel actie achter elkaar en krijg er een GOW gevoel bij. http://www.gamersyde.com/news_7497_en.html
die wapens zijn echt super en die moves ook! Vechten en dan die vage dingetjes laten vallen doet me denken aan DMC. Verder wel leuk gedaan maar dat pakje en masker van die vent kan echt niet
Word denk ik een budgetbak titeltje voor mij. Ik wacht wel tot ie 30 euro is. Ziet er aardig uit maar om er nou de volle mep voor te betalen...
Oeps heb ik Gemist Scheelt je inderdaad een pak met geld. Misschien toch maar eens bestellen dan maar.
Ik heb de demo mogen spelen en het is niet verkeerd. Het ziet er sowieso heel goed uit en de actie spat echt van het scherm af. Of ik 'm koop weet ik niet, maar ik houd 'm wel in m'n achterhoofd.
Maar vind de QTE in deze game wel iets toevoegen en ze zijn echt tof. In dit geval heb ik er dus geen problemen, het werkt gewoon tof.