Iemand die weet waar ik een guide kan kan kopen van NB in het engels? ps: ik ben ook de enige die hier post
Ga deze game ook bestellen volgende week. Mij lijkt hij ook erg vet. Guide zal er nog niet zijn denk..anders gamefaqs?
Die van mij zal in de loop van de week ook wel langs komen. Direct ff 2 uurtjes spelen en posten wat ik ervan vind!
Snap ook niet waarom het hier zoveel later moet komen? Spel is allang af en hij is ook engels toch? dus wat is het probleem?
Mijn eerste indruk na een uurtje spelen? Coole game. Leuke actie. Redelijk boeiende cutscenes. Quicktime events zijn best cool. De actie is lekker vloeiend. Het gruwelijk finishen van een beestje, net zoiets als obeliberation (oid) in NG2. Hetgeen ik minder vond: Het is imho exact hetzelfde als Ninja Gaiden 2, maar dan in een ander jasje. Wel erg veel quicktime events. Bossfights gaan tot nu toe steeds in fases. Doe dit... wacht op zijn aanval, spring over een paar aanvallen heen, doe een QTE, doe dit weer. Al je matties gaan dood en jij ben onoverwinnelijk, ook al zit je in dezelfde helicopter. Kortom, vond je Ninja Gaiden vet, dan ga je je hier zeker mee vermaken. Het ziet er prima uit, ze hebben er een verhaaltje in geplant en de besturing is net zo easy als in NG2. Paar combo's, 3tal wapens, shurikens, wapens upgraden, af en toe healen, beestjes gruwelijk finishen etc. Ik ben blij met de game, omdat ik een huge Ninja fan ben, echter is het concept niet echt orgineel meer, maar dat verschilt ook van mening natuurlijk.
Klinkt goed Speel zelfs nu nog regelmatig ninja gaiden 2, en heb net DMC4 uitgespeeld (eerste deel brillant, daarna meer van hetzelfde helaas). Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is de moeilijkheidsgraad. Zit er genoeg uitdaging in? Is voor mij juist de grootste reden om de game te spelen
Humz. Wat is moeilijk... Ik vond NG2 vanaf het begin ook al niet moeilijk, alleen op mentor waren er af en toe lastige stukjes. Ik zou zeggen dat ze ongeveer gelijkwaardig zijn, al heb ik nog maar 1 van de 9 missies in Ninja Blade gespeeld.
Je kunt de algehele moeilijkheidgraad van het spel op Normal of Hard zetten. En je hebt ook Normal en Hard bij de moeilijkheidsgraad van de QTE´s. Ik speel hem op Normal (spel) Hard (qte), en is goed te doen. Al is het zeker niet makkelijk En het is iig een stuk moeilijker dan in de demo
Gister de demo gespeeld die inmidells op onze mp staat. Moet zeggen veel qte maar wel erg vette game,ga hem zeker halen als ik geld heb. Voorlopig staat RE5 nog eerst in de rij.
weet iemand waar ik deze game voor een leuke rprijs kan kopen? of als iemand em wilt ruilen/verkopen pm me even jet het me een hele vette game!
Hij is nog niet uit in Europa alleen in Asie en US. Ik heb hem besteld bij GH daar is die 30 euro en krijg hem waarschijnlijk deze week binnen.
Ik heb hem nu bijna 2 week, maar veel play-time krijgt hij niet door Street Fighter, best wel zonde ;(. Toch vind ik Ninja Gaiden 2 nog iets leuker, leukere battles, wrede afhak moves en leukere bosses. Ook al die QTE's hoeven van mij niet, vind niet dat deze echt iets bijdragen aan de gameplay van het "Wees een ninja".