Je hebt haast alleen maar zwaarden, maar dat wordt 1 van de nieuwe wapens. Je mist wel wat aan je verzameling Xbox games als je deze niet hebt .
SRRY !! mod Cole Trickle, vriendjes Ik heb nou eens een paar van die screens gezien, kan het zijn dat ze de orginele vijanden (of sommige) verwisselen met deze nieuwe vijanden ?
How do you improve Ninja Gaiden? Make it faster. Yes, you heard that right. When you download Ninja Gaiden 1.1, you'll get all of the above improvements, plus an upgraded engine that makes the action even faster. What will be faster? Everything. Ryu, the enemies, and most importantly the combat. All of it will come quicker requiring even greater reflexes. Think back to what it was like playing the "slow" version of Ninja Gaiden and imagine tossing shurikens while running along walls and battling four of those annoying brown ninjas at once. Now speed that up. Hear that sound? That's your brain about to explode. Nog sneller, kan niet wachten, dit is het het downloaden waard
Ik dacht dat Ninja Gaiden geen downloadable content bezat. Nog een reden meer dat ik deze game zo snel mogelijk in bezit wil hebben. Hopen dat de XBM redactie opschiet.
Te gek, ik heb een bon voor 2 maanden gratis xbox live en die wilde ik nu gaan gebruiken. Maar daar wacht ik even mee nu ik dit hoor, man dit is zooooo vet. Maat hoe gaat dat dan? Komen die i.p.v. de huidige eindbazen? Of kan je kiezen of je de originele of 1.1 wil spelen aan het begin van het spel. Och, we zullen wel zien
Goed ook, om te zien dat Tecmo zo goed gebruik maaakt van Xbox Live. Dat belooft wat voor DOA: Ultimate!
don't count on it ... Microsoft wilt xbox live promoten ... dus je moet bij iemand langs gaan die wel live heeft De camera een groot probleem bij Ninja Gaiden is verbeterd ook de AI ... echt meesterlijk last but not least! Team Ninja is aan het onderzoeken om de Gore in de downloadable content van Europa te stoppen , omdat je voor een credit card minimaal 18 jaar moet zijn ... dus de downloadable content kan alleen door een ouder iemand gedownload worden (namelijk de eigenaar van de gamertag welke aangemaakt is met een credit card) en de content is gratis
De kans is redelijk .... de rede dat de Gore was verwijderd voor Europa was, omdat Team Ninja haar rating niet zou krijgen (voor alle leeftijden) ... dus hebben ze deze verwijderd, omdat downloadable content geen rating krijgt kan men het hier weer in stoppen. Dit gaan ze waarschijnlijk doen, omdat ze anders 2 aparte pakketjes moeten maken 1 voor Europa en 1 voor Amerika (en de rest van de wereld)
@Fardo: Op mijn Ninja Gaiden staat 16+ hoor en niet voor alle leeftijden. Niet dat ik mensen kan onthoofden hoor, daar niet van.
zou echt geweldig zijn, een soort mini doorbraak , wel alleen voor de mensen met live... maar schijt aan de mensen die geen live hebben .
Ik denk eerlijk gezegd toch dat deze content redelijk wat geld gaat kosten hoor. Dit is denk ik de grootste content tot nu toe.
Ja, maar als ze XBL willen promoten is dit toch wel de manier. Een hele grote update, en dat gratis. Ik denk dat dit gewoon een stunt is. Omdat er denk ik zoveel mensen zijn met Ninja Gaiden, en dan zo'n grote update voor niets ? Daarom zou je XBL wel willen nemen.
Er staat op die pics Master Ninja Tournament. Waarschijnlijk zijn dat die bazen van het Master Ninja Tournament. Ik kan iig niet wachten op deze content .