1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zowiezo 10x makkelijker :p
     
  2. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Deel 2 makkelijkste moeilijkheid is makkelijker dan deel 1 makkelijskte :)
     
  3. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ok bedankt voor de info ga hem volgende week denk ik ook halen ondanks ik deel 1 nooit heb uitgespeeld..
     
  4. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb hem vanmiddag gehaald bij de FRS en zit na anderhalf uur playtime bij Chapter 4. Alles was zover nog goed te doen ( Vond Genshin wel heel erg irritant omdat wanneer je voor het eerst tegen hem vecht je nog geen idee hebt van hoe ie werkt. Niet jumpen en kijk uit voor die irritante combo dat ie de lucht in springt ook hielp de camera niet echt in dit gevecht :9 )

    Zeker een hele mooie game en speel nu alles met de Dragon Sword zodat ik die master weapon achievement ook maar meteen heb :)
     
  5. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    lawl, daar kun je nog spijt van gaan krijgen om alles met DS uit te spelen :D ben het zelf ook aan het proberen en zit in Chapter 9 ofzo en heb het toch behoorlijk zwaar op Acolyte
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo, de game sinds gisterenavond in bezit :) Ben net bij level drie aangekomen en zit er al helemaal in! Ik was al een fan van deel 1 (samen met Halo 1 vond ik dat de beste games op de eerste Xbox) en ik krijg weer net zoveel plezier als bij deeltje 1 :thumbs:
    Wel besloten om op easy te beginnen en later nog op een moeilijker nivo erdoor heen te gaan.
    De laatste maanden heb ik het te druk om ook nog eens 10 keer dezelfde eindbazen te moeten verslaan :+ Geen zin in nu.

    Ik ben het wel eens met de kleine foutjes en zaken die minder mooi zijn afgewerkt (af en toe framedrops etc.) Maar voor mij kan dat de pret zeker niet drukken en zit ik de komende dagen/weken weer ouderwets nieuwe technieken te proberen en in een chat met een maat samen het spel te spelen (jammer dat er geen co-op inzit...).

    Wat mij betreft is het een 8.4 (zelfde punt als gametrailers). En een 8.4 is in mijn ogen gewoon meer dan goed! :b:
     
  7. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook mensen die heel de tijd per ongeluk op start drukken in het heetst van de strijd? Heb al een paar keer gehad dat ik per ongeluk voedsel op at en dergelijke hierdoor.

    Ik word overigens echt helemaal gek van Genshin. Op Acolyte. Ik heb deel 1 ook nooit uitgespeeld overigens omdat ik het simpelweg veel te moeilijk vond en er weer nieuwe games uitkwamen.
    Deze moet ik uitspelen grrr! Ik vind het namelijk zo'n ontzettend vette game.

    3 Vragen over Genshin:

    Dat ik niet moet springen weet ik, maar heel vaak rol ik de verkeerde kant uit waardoor ik direct weer wordt geraakt. Vooral als je langs een muur vecht, wat bij mij iig vrijwel heel de tijd het geval is. Als ik in een hoek wordt gedreven lukt het me nooit om hieruit te komen. Ja, pas als z'n combo vrijwel volledig op me neer is gekomen kom ik weer even weg. Charges ontwijken is geen probleem.
    1. Eén bepaalde combo doet hij steeds weer. Die kun je bijna helemaal (op sommige lage uithalen na met z'n claw) blocken tot aan de laatste verticale slag, waarna je moet wegrollen denk ik? Echter lukt het mij echt niet die te ontwijken. Moet ik dit anders oplossen?
    2. En die move waarbij hij als een soort wervelwind (soort van flik-flak) op je af springt en je echt ontzettend veel hits achter elkaar krijgt. Ik word steeds weer afgemaakt door deze move. Niet te blocken, maar wel te ontwijken?? Lukt mij iig niet.
    3. En tenslotte 'teleport' of 'vliegt' Genshin ook heel de tijd op je af waarbij hij je slaat als hij langs je komt en waarna hij ineens naast je staat. Lukt me ook niet om die ontwijken.


    Ik dacht dat ik altijd best vingervlug was met een controller; Panzer Dragoon Orta op hard, Halo's op legendary; CoD4 op veteran, alle unlockables in DOA4, etc... Maar met deze game voel ik me echt zwaar gehandicapt!
     
  8. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb je goed gezien. Maar omdat het een spelletje in hetzelfde genre is mag je er niet over praten?
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat betreft je eerste probleem.....: "Ja, heb ik ook last van! Is ook een klein puntje waar ik niet helemaal happy mee ben ;) ".
    Voor de rest speel ik denk op een te makkelijk nivo om je andere vraag goed te beantwoorden :+
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Nee, het is toch een Ninja Gaiden 2 topic;) Of niet soms?
     
  11. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat dit filmpje : http://youtube.com/watch?v=dy7Qvl1PeCo helpt met het verslaan van Genshin:)
     
  12. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor die link!

    Zoals die gozer dodged op het filmpje zou ik het ook wel willen kunnen! :) Ligt het aan mij of dodge je verder weg met die claws aan?
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bent er in iedergeval wel sneller mee en je spring ook verder dacht ik. Wel is je reach niet zo groot als met het zwaard of lunar....
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  14. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook dat klopt. Maar we praten toch ook inhoudelijk over NG2 of niet?
    En jij bent geen mod, dus probeer het ook niet 8)
     
  15. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu chapter 5, nog steeds zwaar goed spel. Alleen vind ik dat de boss battles beetje simpel zijn.
    tot nu toe in begin beetje moeite gehad met Genshin, zodra je het ff doorhad dan was het weer eitje.
    Die allereerste was helemaal simpel paar keer ultimate attack en je was er
    Die electriciteit rups was even lastig, Alexei was weer ook eitje. Had meer verwacht one of the four greater fiends dus ik dacht die wordt lastig. Maarja was zo gepiept, die tussenbaas (ogre/ golem of what ever) was ook niks speciaals.

    Heb op dit moment meer moeite met een zooi ninja's:p maarja de rest van het spel is nog steed top. :)
     
  16. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    speel je op Path of acolyte?
     
  17. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Zo ik heb de game uitgespeeld op Path of the Warrior, ben een nieuwe game begonnen en hou gelijk al m'n wapens ( wel op dezelfde moeilijkheidsgraad, laad je game complete savegame en je houdt alles ). Ga nu al die tests of valor doen aangezien ik die allemaal heb gemist op de eerste playthrough :)
     
  18. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    de bazen waren idd easy, Genshin heb ik in 1x verslagen, enigste baas waar ik wel 20x ben dood gegaan is die klote electriciteit rups :+.. wat vond ik die kut!

    ik ga nu beginnen aan chapter 6, die game is zo vet! en de muziek pompt me helemaal vol met adrenaline 8)
    speel het trouwens op Path of the Warrior
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoeveel levels zijn er nu precies? en zijn ze allemaal ongeveer even groot?
     
  20. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina