Zijn er ook mensen die heel de tijd per ongeluk op start drukken in het heetst van de strijd? Heb al een paar keer gehad dat ik per ongeluk voedsel op at en dergelijke hierdoor.
Ik word overigens echt helemaal gek van Genshin. Op Acolyte. Ik heb deel 1 ook nooit uitgespeeld overigens omdat ik het simpelweg veel te moeilijk vond en er weer nieuwe games uitkwamen.
Deze moet ik uitspelen grrr! Ik vind het namelijk zo'n ontzettend vette game.
3 Vragen over Genshin:
Dat ik niet moet springen weet ik, maar heel vaak rol ik de verkeerde kant uit waardoor ik direct weer wordt geraakt. Vooral als je langs een muur vecht, wat bij mij iig vrijwel heel de tijd het geval is. Als ik in een hoek wordt gedreven lukt het me nooit om hieruit te komen. Ja, pas als z'n combo vrijwel volledig op me neer is gekomen kom ik weer even weg. Charges ontwijken is geen probleem.
1. Eén bepaalde combo doet hij steeds weer. Die kun je bijna helemaal (op sommige lage uithalen na met z'n claw) blocken tot aan de laatste verticale slag, waarna je moet wegrollen denk ik? Echter lukt het mij echt niet die te ontwijken. Moet ik dit anders oplossen?
2. En die move waarbij hij als een soort wervelwind (soort van flik-flak) op je af springt en je echt ontzettend veel hits achter elkaar krijgt. Ik word steeds weer afgemaakt door deze move. Niet te blocken, maar wel te ontwijken?? Lukt mij iig niet.
3. En tenslotte 'teleport' of 'vliegt' Genshin ook heel de tijd op je af waarbij hij je slaat als hij langs je komt en waarna hij ineens naast je staat. Lukt me ook niet om die ontwijken.
Ik dacht dat ik altijd best vingervlug was met een controller; Panzer Dragoon Orta op hard, Halo's op legendary; CoD4 op veteran, alle unlockables in DOA4, etc... Maar met deze game voel ik me echt zwaar gehandicapt!