1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Met ninja gaiden black kon je weer terug naar eerdere levels, maar volgens mij kan dit niet in Ninja gaiden 2.

2. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat zuigt dan wel, ik zelf ben ook nog geen manier tegen gekomen waardoor je levels overnieuw kan spelen maarja dan speel ik de game gewoon eerst uit en dan zorg ik daarna dat ik die Rod of Trails wel pak zodat ik die Tests of Valor kan doen.

Kan je eigenlijk opnieuw beginnen maar dat je andere save file wel nog steeds blijft bestaan? Want steeds als ik op laden klik dan krijg ik de keuze uit mijn save file en een lege save file.

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hoe kan je de game met 1 wapen uitspelen als je sommige wapens pas in latere levels krijgt?

4. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke nimpo is volgens jullie het besten.
    ik heb inferno op level 3 en moet nu ff andere gaan upgraden, ik heb net die phoenix gevonden maar mij lijkt die niet zo goed.

5. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ook een goede tactiek tegen Volf? Heb namelijk nog maar een halve levensbalk als ik daar aan kom en er is ook geen winkel meer

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je 'm uitspeelt kan je je wapens meenemen naar een nieuwe game opdezelfde moeilijkheidsgraad.

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Als je het spel hebt uitgespeeld en je gaat weer op de zelfde moeilijkheidsgraad spelen, dan houd je je wapens.

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Thx!

9. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders moet je van te voren wat health potions kopen zodat je met vol leven tegen Volf kan vechten. Een goede tactiek tegen hem weet ik niet want daar ben ik nog niet maar kijk anders even op youtube daar staat vast wel een filmpje hoe je hem het beste kan verslaan.

10. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind Wind Blades wel een goede nimpo, die heb ik op lvl3. Als er heel veel mannetjes zijn gwn die doen, dan is bij iedereen wel een ledemaat weg, dan ze allemaal afmaken met een Obliteration :cool:

11. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga nu alle wapen achievements halen op path of the warrior om voor te bereiden om path of the mentor. Mag je trouwens wel ninpou gebruiken?

12. Splintertje

Leuk Bevonden:
    0
    dat is het probleem ook; je kan nergens potions kopen want er is geen winkel meer of kijk ik nou ergens overheen

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Na het uitspelen begin je weer opnieuw met al je wapens.

14. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal zitten ze wel in de buurt of erg goed verstopt. Soms kom ik ze ook tegen op plekken waar ik ze helemaal niet verwacht. Maar is het niet wat als je van te voren in de laatste winkel die je bent tegen gekomen gewoon alle items tot de max koopt?

15. Splintertje

Leuk Bevonden:
    0
    zou ik ook doen maar je kan niet meer bij de laatste winkel want je bent een heel stuk naar beneden gesprongen. Toch bedankt voor je hulp, ik ga nog ff op zoek en anders probeer ik Volf nog een keer

16. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon maaien.
    het is ook handig om je ''life of a thousand gods'' niet meteen te gebruiken maar pas als je leven bijna op is bij een bos battle. dan krijg je heel je balk weer vol dus dat is wel lekker

17. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die 4 fiends zijn de makkelijste eind bazen. beste tactiek is om ze gewoon direct aan te vallen. Volf had ik binnen 15 seconden al verslagen

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Naar mijn inziens tot nu toe is Ninja Gaiden II dus heel wat speelbaarder als Ninja Gaiden 1/Black, aangezien toch iedereen hem al bijna uitgespeeld heeft.

Ik heb Ninja Gaiden II besteld bij Gamehubs nadat ik vorige week aan de slag ben gegaan met Ninja Gaiden Black van de XBox marktplaats (Is ook zeker een aanrader om te downloaden, mocht je nog meer Ninja Gaiden willen :D), toch kwam ik erachter dat zonder een guide het toch een erg lange happening word, sterker nog, met guide is het ook nog doorbijten!

Wat is dus jullie mening over de moeilijkheidsgraad van Ninja Gaiden II? Still mission impossible? Of dat het iets makkelijker is maakt het spel ook iets leuker?

19. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit een Ninja Gaiden game gespeeld maar ik vond de demo van deel 2 zo vet dat ik de game heb gekocht. Ik zelf hou niet echt van hele moeilijke games maar Ninja Gaiden 2 is goed te doen. Ik speel dan op Acolyte (de easy moeilijkheidsgraad) en vind het prima te doen. Het is niet te makkelijk en soms behoorlijk pittig maar het is gewoon allemaal haalbaar. Dus het is zeker geen Mission Impossible.

20. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb wat hulp nodig, wat een teringspel zeg.
    Chapter 3, dat je uit die trein springt en allemaal fiends tegenkomt en moet slachten.
    Het is zo vals, dat die vliegende fiends gewoon alles op je af knallen, zonder dat je het ook maar kan ontwijken. Iemand tips?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina