1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Pijl en boog pakken en dan springen en schieten. Je hoeft maar 2x te schieten en ze zijn dood. En ze schieten BTW niet alles raak als je veel beweegt. ;)

2. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet steeds zo een duik aanval met je Dragon Sword doen. Dus springen en Y en als je dat een paar keer doet gaan die tegenstanders dood. Soms als je geluk heb hak je in 1x hun kop eraf en ben je meteen van ze af. Soms hak je in 1x een lichaams deel af en dan moet je gewoon naast ze staan en op Y drukken om een finishing move te doen. Je kan ook d.m.v die duik aanval naar die archers gaan en ze afmaken.

@Hayabusa
    Als je je pijl helemaal oplaad dan is die vaak in 1x dood.

3. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ga het nog is proberen, bedankt voor de tips.

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Maar dan heb je meer kans dat je wordt geraakt,

5. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van mij mag die nog wel wat moeilijker eerlijk gezecht. vooral die eindbaze die heb ik bijna altijd in eenkeer dood behalve die zilvere rups :D die moest ik 2 keer doen

6. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat je ook kune doen is gewoon voor 50% opladen, dat je die witte kleur over je heen hebt. dan is het ook 1 shot 1 kill

7. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe nu een dragon sword only run en path of the warrior is nu zo simpel :lol:
    Net Volf verslagen zonder maar wat schade te krijgen

8. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan knal je er een lichaams deel vanaf. Als je helemaal oplaad knal je hem helemaal kapot. Dus als je een half opgeladen headshot maakt ben je ook klaar.

Ik doe nu ook een Dragon Sword only run. Ik dacht eerst om gebruik van alle wapens te maken maar de DS is wel tof.

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    He zijn er nog tips voor die wolven?

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Sla er een deel af en dan OT. Maar dat geld normaal geproken voor elke enemie.

11. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die Ninpo dat je van die mesjes schiet gebruiken. Dan missen ze allemaal een lichaams deel en kan je ze gewoon met Y afmaken.

En ook hier helpt die duik aanval met je Dragon Sword goed.

12. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben nu in level 8 begint nou toch wel moeilijk te worden

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    En als ik de mesjes aanval nog niet heb? had ik die al moeten hebben?

14. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit in chapter 9, moet ik tegen die klote worm vechten ondergronds, hoe kan ik hem het beste afmaken.. ik ben al 10x dood gegaan ofzo.. en ik wil alleen de dragonsword gebruiken.. :x

15. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die hoor je al een tijdje te hebben dus die heb je dan gemist:p Dan moet je constant die duik aanval doen als je zo min mogelijk damage wilt oplopen.

Moet je ff op Youtube voor een filmpje kijken, misschien dat dat helpt.

16. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik had er 2 gezien, maar beide dede ze het met de Scythe..
    Maar ik heb hem nu verslagen, eindelijk! mijn techniek was als hij er aan komt, de nimpo 'Art Of The Flame Phoenix' activeren, en special techniek, als hij langskomt word hij geraakt door die nimpo (de vuurvogels die om je heen vliegen) en dan blijft die staan en valt die aan, dan springen en 'x' en dat een paar keer en hij was dood :D

17. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wachten tot hij er aan komt en dan net voor hij je pakt hem slaan of gewoon in een grot staan waar hij niet bij kan en steeds een gele UT pijl schieten als hij langs komt.

18. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het echt een vette game. Ik ben nu bijna bij Volf en heb tot nu toe nog alles met me DS gedaan. Ik was eerst van plan om alle andere wapens ook te proberen maar de DS speelt wel chill. Heb hem nu tot lvl 3 geupgrade zodat ik de rest van me geld aan items kan uitgeven:)

Laatst bewerkt: 9 jun 2008
  19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Die hoor ik helemaal nog niet te hebben blijkt. Krijg hem in level drie pas hoorde ik. Moet de wolven in level 2 dus op een andere manier afmaken.

20. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh die honden, met zo'n zwaardje in hun mond en soms steken ze die in je zodat je ontploft toch? Later in de game kom je namelijk echt weerwolven tegen en ik dacht dat je die bedoelde:)

Die honden kan je het beste door een duik aanval verslaan. De kans dat jij geraakt wordt is dan ook stukken kleiner want die honden komen van alle kanten op je af rennen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina