Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    @Steenbok
    wat ik heb gehoord is dat je alle wapens houd als je dezelfde moeilijkheidsgraad neemt. Anders raak je ze kwijt
     
  2. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Demo helemaal kapotgespeeld vandaag! Vind het fijn dat de wapens nu meer gebalanced zijn zodat je eigenlijk elk wapen kunt gebruiken niet zoals in deel 1 waar je alleen maar de Dragon sword gebruikte. Counteren is moeilijker gemaakt wat nu meer voor een uitdaging zorgt en blocken is niet meer onmogelijk om doorheen te komen ( Die 2-zwaarden ninja's slaan nog wel is gewoon door m'n block heen ) Desondanks kan ik gewoon makkelijk door de demo heengaan en ga ik met het echte spel beginnen op PoTw zoals de meeste denk ik zo.

    Ga hem zeker halen. Verwacht binnenkort video's van me te zien op youtube :D
     
  3. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    wat is die camera zwaaaaar irritant zeg!!!.. beetje jammer dat dat niet vernieuwd is..
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Nina Gaiden deeltje één nooit gespeeld, maar dit is wel tof zeg! :cool:
     
  5. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok Thx! Ik las dit ook zojuist op Gamefaqs, dus het zal wel kloppen. Dit is goed nieuws aangezien dit de replay-waarde echt omhoog knalt!

    @ Baukehimself. Shame on you! NG 1 nooit gespeeld. Een van de beste (zoniet de allerbeste) action game aan je voorbij laten gaan*)*)*)*).
    Waarom haal je NG:Black niet van Marketplace?
     
  6. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Had nooit zo'n interesse in games als DMC en NG. Net toch maar even de demo gespeeld en man, wat heb ik me vermaakt. Nu moet ik alleen de zware taak op me nemen om DMC4 te proberen en van psn Sigma te proberen.
     
  7. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    net de demo gespeeld. ik denk dat die in ieder geval net zo vet wordt als het eerste deel. ik vond hem alleen wel makkelijk (ik weet nu dus wel meteen op welke moelijkhijd k hem moet spelen :) ) en het is wel jammer dat je niet persee essence hoeft te absorberen om vol opgeladen te zijn. maar vedder is die gewoon ok,
     
  8. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    en nu heb je meteen al je wapens op het hoogste level zodat je bijna altijd wel een goede kombo maakt als je maar wat doet. als je combo voor combo leert is toch beter denk ik
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo behoorlijk eenvoudig... Ik weet echter zeker dat de rest van het spel ongetwijfeld net zo moeilijk gaat worden als deel 1.

    Ik vond het alleen wel echt mega jammer om te zien dat ze de camera nog steeds niet goed hebben in dit deel.. Ik werd meerdere malen aangevallen door mensen terwijl ik net een deur door liep en niet eens iets kon zien. Ook in drukkere gevechten vond ik het soms onoverzichtelijk..

    Wat ik wel opvallend vind is dat de combos veel makkelijker zijn uit te voeren. Een beetje X en Y combineren en tussendoor blokken en verplaatsen. Ik had tegen het einde van de demo telkens minimaal combos van 30 hits..
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Demo is dope, ben blij dat ik 'em heb besteld bij Gamehubs. Laat maar komen. :)
     
  11. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    1ste level is in elke difficulty makkelijk. Wacht maar tot je bij de 3de eindbaas komt dan begint het pas
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Demo net uitgespeeld. Opzich wel tof! :)
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Die klauwen en schoenen zijn het vetst van allemaal (L)
    Ik ga deze nu zowiezooooo halen!
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Na het spelen van de demo ben ik eruit dat het voor mij absoluut niet full-price waardig is.

    Geef mijn 50 euro liever aan iets anders uit;)
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik wel _O_ heb 1 alleen bij andere gespeeld maar damn deze game is gaaf :eek:
     
  16. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo is wreed, ga de game nu wel halen. Dat grote wapen wat je van dat beeld afpakt vond ik al geweldig om die gasten mee af te maken.
     
  17. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo eieglijk maar tegenvallen veelste simpel ( maarja wat wil je als al je wapens max lvl zijn en op easy speelt :p ) camera vond ik niet echt geweldig.
    besturing was ff wennen maar dat is geen probleem meer.
    kijk toch wel uit naar de hele game dat is iig een uitdaging tegenover de demo
     
  18. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    grappig dat iedereen zeikt over die camera, ik vind het reuze mee vallen omdat ik het nog gewend ben van deel 1, en de demo is ook veels te easy maar zoals iedereen zegt. makkelijkste moeilijkheidsgraad en fully upgraded weapons
    Ik speel ninja gaiden 1 altijd op het moeilijkst dan is het pas leuk
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Iemand de ultimate attack van die zeis al geprobeerd ? Je blaast dan letterlijk een tegenstander op. _O_
     
  20. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    `Je merkt pas wat van de camera in sommige boss battles maar in normale levels had ik er iig geen last van behalve als ik omsingelt werd door vuurspuugende draken want die kun je alleen neerhalen met je bow
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina