1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revlite

Revlite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit geldt ook voor Spirit of the Devils, al je Ki wordt dan ook hersteld

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    @Juugen:

Ik zou zeggen, kies een tegenstander uit die niet kan schieten (zoals die centipedes) en begin ruim van te voren met laden (de tegenstanders moeten nog ver weg zijn. Tegen de tijd dat ze bij je zijn laat je volle bak los.

Of je molt een paar ventjes en laat er nog eentje leven. Dodge dan een stukje terug en begin met opladen. Je zuigt nu beschikbare essence op en bereikt binnen no-time de UT.

@Revlite:

Kan me niet voorstellen dat je alles in één game moet halen (want daar komt ook nog 1000 obliterations bij en dat is dus geen UT). Jammer dat er geen counter beschikbaar is hiervoor zodat je weet hoe ver je al bent, maar ik weet bijna zeker dat het niet in één game gehaald hoeft te worden

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Klopt, bedoelde ook allebei de items. Zo kun je dus een aantal extra levens opsparen, zonder dat je daar zo'n dure Talisman voor hoeft te kopen.

EDIT: Oeps, had dit bericht eigenlijk in de vorige erbij kunnen editen.

Laatst bewerkt: 9 jun 2008
  4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zo. Het verhaal in die ronde kamer ook weer achter de rug... Nu nog levend uit die brandende kamer zien te komen 8) Die kerel beukt dwars door je dodge heen!

5. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ze zijn minder vervelend, omdat je ze nu ook kan afweren als ze je beetpakken.

6. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh haha ik heb me Rebirth item gebruikt:p Naja ik speel toch alleen maar met DS dus ik bespaar een hoop geld waarmee ik anders me wapens up zou graden.

Ben nu in chapter 9 bezig en de game wordt aardig pittig. Je wordt nu echt van alle kanten bestookt en ook nog van alle kanten op je ingehakt. Maar tot nu toe red ik het nog wel, ben een paar frustrerende stukjes tegen gekomen tot nu toe. De eind bazen vind ik niet echt heel moeilijk. De lastigste vind ik nog die van lvl 2 de rest is alleen beetje ontwijken, blokken en aanvallen:)

7. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat doe k nou ook altijd :D

8. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Blocken dus ja of een ninpo kan ook

9. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    JEZUS wat een fanboys sorry dat ik aan jullie kindje kom!

10. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Waar de fuck heb jij het nou over?!

11. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    anders lees je ff trug? ik vind het button bashen en zijn ze gelijk geërgerd haha GAMERS.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nou leg uit waarom je dit zo erg button-bashen vind dan?

13. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Omdat ik vaak beetje op de knopjes ram en kom er best ver mee daarom. en tuurlijk block ik ook wel enzo maarja voor de rest druk ik gewoon 4 x op X en paar keer op Y en dan lukt het wel. Ik speel wel op het makkelijkst.

14. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga niet eens de moeite doen om zijn 'argumenten' te ontkrachten. Een beetje brullen en dan ineens een pagina later weer iets willekeurigs zeggen en dan verwachten dat iedereen meteen weet waar je over hebt :lol:

Retards kun je het beste gewoon keihard negeren.

15. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ook een fanboy dus. En ontkracht ze maar wel doe maar wat maakt mij het uit ik VIND dat toch en zo is het bij mij dat kun je niet ontkrachten.

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wel balen dat je niet "terug" kan oid om wat moves/blocken te oefenen. Ik zit nu vast bij die boss in die toren, en dan is gewoon geen doen als je de skills nog niet helemaal meester bent :9

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    in die klokken toren? :eek: dat was de makkelijkste boss ooit! 1x gehaald, en had nog 3/4de leven.

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, je meld je aan op een forum dat alleen over GAMES gaat, je mengt je in een discussie omdat je ook een GAME(S) speelt en zit hier te schelden op GAMERS |:- :lol:

Ooit bij je opgekomen dat je ook een GAMER bent?? :x

Maar goed, richt je weer op de games die volgens jou wel meer tactisch inzicht vereisen en laat hier de "fanboys" lekker met rust ipv wat te komen stoken.... :thumbs:
    GAME ze :b:

19. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon veel heen en weer dashen als hij die vuurballen schiet. En als hij op de grond zit moet je gewoon op hem in gaan hakken. Had hem ook in 1x verslagen:).

20. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Deze gebruik ik ook altijd.
    als je 4x op X drukt en daarna een paar x op Y lijkt het mij niet op button bashen :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina