1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Pff chapter subit or die is echt te k*t voor woorden, steeds van die rocketlauncher ninja's die alleen maar sneller schieten wanneer je bij ze in de buurd komt. Meestal moet je gewoon pijl en boog gebruiken maar net wanneer je aan het richten bent krijg je een raket tegen je aan waardoor je uit het richten gaat en weer overnieuw kan beginnen...

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    FF een vraag:

als ik nou net die priester heb verslagen bij het laatste level, en ik kap moet ik daarna hem WEER verslaan? (i.v.m) save enzo

3. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er heen dashen zodat ze je veel moeilijker raken en als je in de buurt bent moet je met je DS springen en die duik aanval doen.
    Yup je moet echt een save point gevonden hebben.

Edit: Pff hoe versla je de aller aller laatste baas als je nog maar 1 small health potion hebt en hem met je DS wilt verslaan?

Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Bij mij duurde het 5 dagen met het weekend erbij in. Prima voor elkaar verder, voor een softie prijs.

Daarmee wou ik ook even melden dat ik vandaag dus weer aan de NG ben geslagen. Nu zit ik halverwege chapter 2 en het slaat heerlijk weg :). De eerste boss in 1x gehaald me 1 kleine health potion. Nou moet ik wel zeggen dat ik er een guide bij had, maar dat mag de pret niet drukken toch?

Good luck with that one, mate.

5. Revlite

Revlite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel heen en weer springen als hij de witte beam schiet zo ver mogelijk naar links voren gaan. Als hij op het land is aanvallen.

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een geweldige game! Maar op Acolyte toch net iets te makkelijk, in het begin was het af en toen best pittig omdat je nog aan de controls, camera etc moet wennen. Zodra dat lukt word het steeds makkelijker, ik mis het overweldigende triomf gevoel dat ik vaak bij Ninja Gaiden 1 kreeg als ik een eindbaas had verslagen. Ik heb dat tot nu toe pas bij 1 eindbaas gehad. ook als je eenmaal de zeis krijgt, worden de eindbazen echt makkelijk. Met willekeurig hakken kom je er wel. Ik had de game op Acolyte gezet omdat ik deel 1 toch net iets te lastig was, en had gehoord dat deel 2 ook best lastig was, zelfs op de makkelijkere moeilijkheidsgraad... valt een beetje tegen. Maar dat kan de pret niet drukken, vind het echt een topgame! dikke wapens, moves, ninja's, fiends en ook een paar geweldige eindbazen.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waarom ga je dan niet over op warrior ? die is best pittig maar ook nog goed te doen als je deeltje 1 ook gespeeld hebt (komt door het nieuwe healthsysteem, dat maakt t zoveel makkelijker,.. en de savepoints die je health bijvullen)

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand tips voor de levelboss chapter 2 ?:D

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dodgen en in zn rug slaan werkte prima op warrior,.. hij doet vaak een soort van rush aanval, als je die een paar keer ontwijkt hak je hem zo in stukjes :D

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik overschakel naar warrior moet ik toch helemaal overnieuw beginnen? ben net bij chapter 11, beetje laat ;)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lol, das wel laat ja :D och je moet maar zo denken, nu ben je lekker ingespeeld voor de hogere moeilijkheidsgraden :+

12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren uitgespeeld op warrior. Waar de bazen na een tijdje spelen te doen zijn (met de zeis versla je ze allemaal) vond ik de allerlaatste baas een hel. Eerst kun je hem alleen raken met een vol opgeladen pijl en boog en daarna blijkt dat je ook nog gewoon tegen hem moet vechten. Dat tweede gevecht vond ik nog wel te doen, maar die aanvallen van hem kosten veel leven.
    Ben nu overnieuw begonnen, wel op acolyte en speel hem eerst uit met de dragon sword. En vervolgens volgen, als ik nog zin heb, haal ik de rest van de wapenachievements. Ik moet daarnaast nog 2 of 3 skulls en die prober ik gelijk te halen.

13. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteravond uitgespeeld op Path of the Warrior :) Binnenkort maar eens op Path of the Mentor beginnen en die Rod of Trials vinden.

Wat trouwens wel echt kut is, is dat ik een paar dagen een nogal vreemde foutmelding kreeg. Ik wilde gaan spelen en toen kwam de foutmelding dat m'n savegames damaged zouden zijn. Hoe dit kan, geen idee. Maar ik weet wel dat ik daarom al mijn Crystal Skulls kwijt ben en ik had er al 23 toen ik in Chapter 10 of zo zat. Wel de achievements gekregen maar de teller staat toch ineens op 0 wat betekent dat ik ze alle 30 moet verzamelen voor de derde achievement. Bullshit...

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    die eindbaas van Chapter 3 werkt om mijn zenuwen.Blocken help niet.Ik schiet met de boog in zijn hoofd maar halfweg ben ik dood

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    @ pro evo6

Je bedoelt die vage metal snake geloof ik. Idd erg irritante eindbaas. Je moet hem met opgeladen pijl en boog net iets boven op zijn hoofd/horens raken wat massive damage doet. Verder kun je die visjes killen voor wat health en pas op voor het blauwe hoofd want dat killt je instantly. Blijf verder uit de buurt van zijn guns dus of ver voor hem of achter hem.

Heb je nog life of the thousand gods? Zo ja dan zijn deze erg handig tijdens bossfights omdat ze je leven verlengen en full health geven.

Succes ermee!

16. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat is de beste aanval met je DS als hij op het land is?
    Op youtube staat een goed filmpje. Ik had hem ook binnen 3x verslagen.

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Vond chapter 5 echt heel erg irritant. Met die wolven en skelaton snakes. Verwachtte dus erg veel van de eindbaas maar hij was een lachertje.

Zoiezo (ok, ik ben pas bij chapter 7 maar goed) vind ik de eindbazen erg meevallen. Speel op warrior omdat je nog niet moeilijker kan maar de gewone normal battles vind ik uitdagender dan de bossfights...

Maar goed ik hoorde dat er zeker nog lastige tussen gaan zitten dus ik ben benieuwd.

18. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

ok bedankt .Ik ga het straks nog is proberen.Ik ga ook is op youtube kijken

19. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn hoe ontwijk je die grote klappen van die aller laatste baas?
    Laat maar het is al gelukt, gewoon dashen en dan ontwijk je het wel vaak. Ik heb hem nu iig uitgespeeld op Acolyte:) nu nog een keertje op acolyte en alle Test of Valors doen met alle wapens.

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    5 quick hits geven en weer blokken/dodgen, wachten tot hij zn dash doet en weer 5 quick hits. Ook als hij over je heen springt kun je hem vaak wel 2 of 3 keer in zn rug slaan, je blokt die aanval namelijk gewoon.

Koste me wel veel healing gedoe's, die boss, maar toch in een keer of 3 gehaald.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina