1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je kunt alleen al je ge-upgrade wapens houden als je 2e playthough op dezelfde moeilijkheidsgraad is,.. je kunt dus niet zoals je net zei na het spel op warriror te hebben uitgespeeld doorgaan op acolyte met al je geupgrade wapens
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Neem aan de je je niet geupgrade wapens ook houdt?

    dus eigenlijk bij het eind al je essence uitgeven is slim?
     
  3. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    die had ik in eenkeer dood. ,maar toen had ik later mun xbox uitgezet en toen moest het daarna weer opnieuw en toen ging het hgelemaal klote
     
  4. pinda

    pinda jordy

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Hej ff een vraagje: ik probeer nu al dagen de demo van ninja gaiden 2 te downloaden, maar ik krijg steeds: this item is not available from your current location. Heeft iemand hier ervaring mee of weet wat ik moet doen? Thanx jordy
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb je live gold? Kan dat hij alleen nog maar voor gold members available is
     
  6. pinda

    pinda jordy

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb live silver, maar hij geeft aan dat het "free"is en zou dan toch ook voor silver-member beschikbaar moeten zijn? Nu maakt het ook niet zo heel veel uit, want ik krijg het spel maandag maar dan ik alvast een beetje oefenen ;)
     
  7. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid:
    Als je de game hebt uitgespeeld kan je alleen op dezelfde moeilijkheidsgraad een game starten waarbij je de wapens en ninpo van de eerste ronde behoud. Let op: alle wapens en ninpo krachten worden weer op level 1 gezet en de essence staat ook weer op 0 als je opnieuw gaat spelen. Het is dus de bedoeling dat je zelf weer alles naar level 3 moet upgraden!
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ah, ik dacht al, anders word het wel heel simpel :p! Dan heeft het ook niet extreem veel nut om op hetzelfde niveau opnieuw te beginnen, alleen voor die weapon achivements.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    En hoe zit het met spel upgrades van wapens? Aangezien de dragonsword de True dragonsword word en volgens mij veranderen de dubbel katana toch ook?
     
  10. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn weer ongedaan gemaakt in een nieuwe playthrough. Je DS is dan gewoon weer lvl 1 inplaats van lvl 4 dus dat ene magic item krijg je later pas weer.

    De 2e playthrough op Acolyte is nu behoorlijk simpel omdat ik nu best veel geoefend heb en minder vaak geraakt wordt waardoor ik minder items nodig heb. Daarom hou ik meer geld over voor wapen upgrades. Ik zit nu in Chapter 6 en de Dual Katanas en de Scythe zitten allebei op lvl 3 en die Falcon Talons zitten op lvl 2:)

    Heb inmiddels ook de eerste 2 Tests of Valor gehaald, opzich wel pittig want die vijanden blijven maar komen.
     
  11. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Super vet spel, heb deeltje één nooit gespeeld, maar dit spel is echt lekker om je af te reageren.:9 Speel nu op Acolyte en heb nog wel veel moeite met sommige boss fights, maar dat vind ik wel leuk eerlijk gezegd.:+
     
  12. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2e en 3e baas zijn idd wel pittig daarna worden de bazen eigenlijk best wel simpel. Alleen tegen het einde aan worden ze weer lastiger.
     
  13. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke.;) Op zich was het wel te doen die 2e en 3e baas na een aantal keren proberen. Maar toch, ik moet er niet aan denken dat je straks op de hogere moeilijkheidsgraden elk level zon moeilijke hebt.:9
     
  14. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja ik vraag me ook af hoe mensen dat voor elkaar krijgen op Mentor of op Master Ninja. Met sommige bazen had ik al moeite op Acolyte.

    Wat opzich wel grappig is is dat in de filmpjes enzo dan lijken die bazen echt uber machtig maar als je ze hebt verslagen dan stelde ze eigenlijk niets voor. Al die Greater Fiends vond ik ook niet echt heel moeilijk ofzo.
     
  15. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet aangekomen bij de Greater Fiends, maar ik heb met de boss van lvl 2 wel een stuk of 20 keer opnieuw moeten proberen (op Acolyte lol) de boss van Lvl 3 ging een stuk makkelijker en dat heeft me maar 2 keer gekost. Maar ik ben vooral bezig de combos onder de knie te krijgen, dat zal vast en zeker van pas komen als ik straks op Mentor/Head Ninja ga spelen.:9
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    De boss fight van twee (genshin) krijg je nog twee keer :D Gewoon aggresief te werk gaan. Eerste keer werd ik ook in elkaar geslagen en tweede keer was hij zo dood. Merkte ook met een ander eindbazen (het skelet en de Armedello) dat je een beetje geluk moet hebben wat ze doen. Het skelet deed bij mij bijna niks terug en de Armedello was me eerste keer heel makkelijk (echt geen damage) maar de tweede keer was hij heel aggresief (moest hem twee keer doen door dat leuke trucje van hem als hij dood is)
     
  17. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    die eindbazen zijn echt stukken makelijker dan in het eerste deel. opzich wel jammer want de meesten zijn echt zo dood. zeker met de Scythe, die gebruik ik altijd grote beesten moet je met groote wapens te lijf gaan.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Vond de eindbazen in NG1 ook niet echt lastig, misschien kwam dat omdat ik hem 4x uit heb gespeeld op Normal :+, ik baal ervan dat ik NG1 heb uitgeleend, maarja morgen heb ik hem binnen.
     
  19. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gespeeld. Wat een bruut spel. Deel 1 was voor mij te moeilijk. Misschien had ik het geduld wel niet 8). Maar hoe zit het met deel 2. Is deze net zo moeilijk of minder?
     
  20. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt nu ook een makkelijke moeilijkheidsgraad, ik speel Ninja Gaiden voor de eerste keer en moet zeggen dat het op de makkelijkste moeilijkheidsgraad goed te doen is.;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina