1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dat is beter. Zou zonde zijn als je het spel koopt en hem niet uit kunt spelen :+
     
  2. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat level in rusland, jezus wat een schijt level. Moet je heel ver weg in de straat gasten met grenade launchers killen, heb je dat gedaan komen er weer van die gasten aan de kant van de straat waar je net vandaan komt. En dat dan meerdere malen achter elkaar, en dan ook nog in meerdere straten :confused: Ik moet nu ook in de test of valor van dat level tegen alle vijanden die ik haat knokken. Kan niet wachten tot ik weer lekker demons mag slachten.
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Na het level van Rusland verdwijnen die dudes weer en krijg je gewoon van die ninja's met explosieve shiruken en pijlen die exploderen. Stuk minder frusterend dan die gasten met raketlaunchers. Probeer een explosieve shiruken naar die rocketlanchers te gooien. Dan gaan ze zitten wachten tot hij onploft en kan jij naar ze toe rennen
     
  4. Revlite

    Revlite Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Ninja's met exploderende kunai's veel erger dan rocketlanchers aangezien je die nog wel kan dodgen.

    Weet er iemand of er nog meer is dan alleen Story Line? Bijv bij NG Black, dat je nog "Missions" Zo als Test of Valor.
     
  5. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee je hebt alleen de story line, en daarin zitten dus die Test of Valors.. Maar als je hem heb uitgespeeld unlock je geen nieuwe mode's ofzo
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Net Bij de Archfiend. Jezus wat is die vervelend. Iemand nog tips?
     
  7. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een berichtje van me zelf van een paar blz terug gequote, die zou moeten helpen als het goed is:).
     
  8. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    jongens ff een vraagje had dit spel ge preorderd, kreeg je zo'n code voor exclusie costumes, nu heb ik die code ontvangen maarmijn vraag is wanneer komen die costumes en wanneer moet ik die code invullen?
     
  9. zuzek

    zuzek Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen in Juli enkele DLC costume-packs uit voor 200 MS Points elk, denk dat jij ze (of in ieder geval enkelen daarvan) gratis kan krijgen :).
     
  10. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Die code kan je gewoon nu invullen bij " redeem code" via Marketplace. Dan kan je meteen de costumes downloaden en gebruiken als je de game opstart. Had hem zelf via Dynabyte en kreeg ook een code voor costumes. Deze heb ik meteen gedownload.
     
  11. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar de eerste keer ging het jou ook vast wel lastig af :) als je het eenmaal door heb hoe je ze moet aanpakken lukt het wel. maar hier heb je niet echt taktiek nodig. met hard rammen gaat het meestal al best.


    ik ben nu weer opnieuw begonnen maar dan een stap moeilijker. het is niet echt leuk meer is mijn mening. nu wordt je alleen maar neergeschoten. ik had liever gezien dat de moeilijkhijd zit in sterkere en meer mannetjes.
     
  12. zuzek

    zuzek Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, serieus? Ga ik meteen kijken dan, ben ik flink scheel geweest |:-.
     
  13. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij krijg je toch ook sterkere en meer mannetjes? :eek:
     
  14. Revlite

    Revlite Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja's met Bazooka's is toch ook sterker dan Ninja's met Bow?
    Hoe hoger de moeilijkheidsgraad hoe eerder je de sterke Ninja's. Fiends en andere enge dingen tegenkomt.

    Heb net eindelijk de 1000OT behaald.

    EDIT: En toen kwam 1000 UT er bij :)
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm toen ik het spel begon heb ik auto save gekozen. Wat inhoud dat ik eerder bezochte levels niet afzonderlijk kan kiezen :mad:

    Heb in het pauze menu al geswitched naar manual save maar bij elk beeldje doet hij volgens mij steeds auto save...

    Hoop dat ze het later in een patch fixen dat je eerder gespeelde levels kan kiezen uit een menu, net zoals DMC3.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Als je manual save hebt, moet je saven als het beeld rood is geworden. Als ie blauw is healt hij alleen maar.
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij chapter 13 en ik moet zeggen dat ik nu wel blij ben dat ik er bijna ben. En dan speel ik 't waarschijnlijk nog eens voor de tests of valor ( maar dan wel op acolyte) ik ben nu bijna bij het einde bij path of the warrior en ik vind het echt een hele uitdaging. Ik ben ook strategisch met de items etc...
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben nog bij chapter 2 (Dat wel easy mode gehaald). Heb nu echt geen tijd om NG II uit te spelen (Halo3 en GoW ownen te hard :p).
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit bij chapter 5.Die test of valor is niet te doen .Al 100 keer opnieuw gedaan.
     
  20. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de game loaden en dan BACK druken op je controller en het daar aanpassen dan werkt het wel !!! Dus er hoeft geen patch te komen :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina