1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand nog tips voor wat ik hierboven noemde? Een een-oog, groot en bruin, langzaam maar sterk in het Moskou-level. Hij word op Warrior bijgestaan door dino-robots en later nog door militairen met RPG's.
     
  2. Pretender

    Pretender Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me begin van de middag (eindelijk) gelukt.
    Maar goed ook, zat hard te overwegen om de game te koop aan te bieden omdat ik toch niet verder kwam.....:eek:
    We gaan nu vrolijk verder, op naar de volgede boss battle.

    Ik denk dat ik in dit topic nog wel regelmatig te vinden ben....:b:
     
  3. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ah nu weet ik welke je bedoelt 8)
    ik had er eigenlijk bijna geen moeite mee op warior, maar ik had het zo gedaan:
    probeer in het begin, als alleen hij er is, met je boog, vol op geladen, in zijn hoofd te raken.
    daarna komen er dus inderdaad dino-robots, en raket militairen. Loop rondjes over het plein, en blijf in de buurt van de rand. Ik had met mijn DS steeds als er een RPG mannetje was springen en dan 3x Y en dan stopt ie met erdoorheen vliegen. Dan nog 1x y induwen om hem af te maken, vervolgens verder gaan met je rondje lopen. als je zorgt dat je het tempo erin houdt (en al springend het rondje maken) dan haalt die een-oog je niet in, en valt ie je niet aan.
    Vervolgens met het DS weer springen en "door zijn hoofd heen vliegen" 3 x en dan weer afstand nemen.
    en dat herhalen.
    succes! en probeer vooral niet geraakt te worden door zijn aanvallen




    een troost, de volgende is een stuk makkelijker ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    vind je ? Ik vind die kut vis toch ook aardig irritant
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja idd;) Dat is echt een klerebeest waar ik al mijn potions heb verspild:mad:
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, vanochtend één keer geprobeerd en direct uitgespeeld. En niet met jouw tacktiek, gewoon m'n eigen tacktiek aangehouden. En daar bal ik dan zo enorm van, want gisteren misschien wel 30 keer geprobeerd zonder succes...
    Ben nu een héél stuk verder,
    ondergrondse level waar je volgens mij een stuk of vijf van die eindbazen moet verslaan, althans, dat waren ze in chapter 1 en 2.
    Heb alle wapens behalve de klauwen en Lunar op lvl.3. Stuk in die tunnel was echt binnen halen die essence. :+ Erg leuk dat de Vigorian Flail terugkeert en PRECIES hetzelfde is qua combo's op lvl. 1 en 2 als in de vorige Ninja Gaiden. Pas op lvl. 3 krijg je weer nieuwe moves, dat vind ik erg leuk. En wat heb je eigenlijk aan die Tonfa's? Gebruik die nooit, domme dingen.
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    De allerlaatste eindbaas .Hoe krijg ik die dood ?

    had hem maar moest dan tegen nog ene .en dan viel 360 uit.Nu kan ik alles opnieuw
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  8. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer de Archfiend doe je door
    eerst een pijl te schieten tegen zijn hoofd. Vervolgens spuwt hij bloed op je, blocken, en dan snel schieten tegen de lichtgevende bol in zijn borstkas. Dit herhalen tot ongeveer 67% health. Daarna zal de Archfiend omhoog gaan, volg hem naar boven. Vervolgens weer pijlen schieten tot 33% en daarna weer klimmen. Daarna nog een laatste keer een aantal pijlen afvuren en klaar is kees.
    Overigens let vooral op, en schiet geen pijlen, als de doodskoppen op je afkomen. En let ook op de armen van de Archfiend.

    Als deze verslagen is komt de Archfiend nog een keer. Ik heb een erg makkelijke, cheape, manier van winnen gevonden. Als hij zich vastklampt aan de richel, loop naar ze rechterhand, links voor de kijker, en pak de Scythe of de Lunar, en blijf Y spammen. LT + A als de witte straal komt en voor de rest blijven spammen.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ow man, ow man. Hoe verder je in het spel komt, hoe minder leuk het word, hoe meer bullshit er ingegooid word, hoe meer last ik heb van framedrops, hoe minder voldoening de game je geeft als een moeilijk stuk wel lukt, er worden 10 cliché's tegen aanngegooid en er is gewoon geen flikker aan. :/
    De enige reden dat ik verder speel, is omdat ik Ninja Gaiden (en BLACK) helemaal grijs gespeeld heb en met mijn Succesive Play (of hoe dat ook heet in NG2) alle Trials nog wil doen. Maar wat er nu gebeurt in de game, zit in het level Quickening Devestation, dat is gewoon om te huilen. Gewoon om te huilen.
    Dit level (en eerdere) zijn simpelweg zo slecht ontworpen dat het speelplezier verhindert. Het haalt het tempo uit het spel, de camera verhindert je de moves te maken die je wilt (richtinggebonden zijn de controls) en er gebeuren zo vaak dingen die je gewoonweg niet ziet. Je ziet het niet.

    Diep triest. =(
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan weet ik dus echt niet hoe je speelt :x Ik persoonlijk had zelf totaal geen last van de camera, vond het allemaal wel lekker spelen :)
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    af en toe een slechte positie maar echt niet veel slechter dan deel 1, en vind de laatste 3 levels echt geniaal!
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    juist uitgespeeld op warrior.Wat een moeilijk game.Maar wel goed.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, als je bijvoorbeeld langs een muur loopt wilt de camera nog al's onverwacht blijven steken of draaien. Dat betekent dat mijn wallrun geen wallrun is, maar een walljump! En dat wil ik niet, want dan word ik gepakt door een of andere kutvijand. ;)

    En heeft iemand tips voor chapter Quickening Devestation:

    De tweede Zedonius verslaan, vuurfiend.
     
  14. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    a mooi, je hebt het toch gehaal uiteindelijk, maakt dan niet uit hoe....

    ik heb zelf maar 1x echt last gehad van de camera, was toen je tegen 2 rondvliegende draken tegelijk moest vechten. Heel irritant die die camera volledig op die draken gefocust bleef.

    Vervolgens nu net een geweldig stuk gehad:
    als je in missie 11 onder aan de trap naar boven gaat: geweldig \o/
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, daar ben ik net voorbij steven! Volgende level valt vies tegen. =(
     
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    vondt dat juist wel een leuk level, alleen jammer dat alles zo grijs was, maar verder wel speelde het wel lekker.
    chapter daarna (12) is pas belachelijk....
    ben nu bij de 2e boss-battle daar en heb gewoon niets aan healing.
    en wordt elke keer volledig weggevaagd. ben al zeker 30 keer kansloos doodgegaan hier...

    Iemand die er nog tips voor heeft?
    het is die draakachtige, die je eerst in de kerkklok ook al verslagen hebt

    edit: nu wel een spiritual health gevonden, die nog in een body lag daar... eens kijken of het nu wil lukken
    ah verdomme :mad:
    is het eindelijk gelukt, ligt er bij de uitgang een mijnenpad :mad: op voor de volgende poging...
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2008
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Precies, die mijnen, dat noem ik dus slecht design... Jezus was kansloos.
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap je punt echt niet, alleen dat het spel makkelijker is dan 1, voor de rest gewoon een beter spel in mijn ogen.
     
  19. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje gefrustreerd??? :b:

    ik vond het reuze meevallen, een paar keer dat de frustratie even omhoog schoot, omdat het flink moeilijk was. Maar verder een op en top game :thumbs:
    heb hem net op warior uitgespeeld, en op het einde was het wat veel van hetzelfde, maar verder wel heerlijk!

    Maar als je nu nog een playtrough doet, voor de achievements met 1 wapen, mag je dan wel gebruik maken van je boog en ninpo, om kills te maken?
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik snapte de eindbaas van level 7 niet en helemaal toen hij ging veranderen in vuur toen wist ik niet meer hoe ik hem moest verslaan en toen pakte ik
    die explossieve sterren
    en had ik hem dood en ik had nog 3/4 van mijn heal :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina