1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Gister de volle versie gespeeld, en het manntjes-muurtjelopen-doosjeschop-mannetje-mannetje-doosjeschop gevoel bleef. Met nog steeds een afschuwlijke camera en Xbox1 omgeving :mad:

    Binnekort ff lenen en het spel ff wat avondjes de tijd geven wat dat vechten is toch wel erg bruut gedaan.
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kunt gewoon pijl en boog gebruiken en Ninpo voor de achievement. Dit moet ook wel, want op sommige punten kun je anders niet verder komen.
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zo die beesten die die explosieve sterren gooien in level 8 zijn irritant, en het zijn er super veel, je kan niet 1 seconde zonder block of je krijgt al 5 sterren in je lichaam. Ben ik bezig met een OT, gooien ze nog steeds sterren :confused: Heb de xbox maar uit gedaan, was niet te geloven.
     
  4. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    spel net uitgespeeld (op warrior) en hij was gewoon echt veel makkelijker dan deel 1 vond alleen t laatste gevecht kut maarja ook dat is gelukt, heb het met alleen de dragon sword uitgespeeld en mis nog 1 test of valour en 3 cristal skulls (maarja die komen de volgende keer wel). verder was het natuurlijk gewoon echt een vette game weer netals deel 1 maar zoals gezegd niet de moelijkheids graad van deel 1
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind deel 1 anders stukken makkelijker dan deze, deze voelt voor mij als een zonder-reden-moielijke-button-masher, vooral bij eindbazen. Echt, gooi bij eindbazen alle tacktiek over boord en mep 'r wat op rond in de hoop dat je genoeg items hebt tot het eind en het lukt je wel. Bij 1 ervaarde ik dat allemaal zo anders, vind deze game stukken frustrerender, minder origineel, geeft minder voldoening en slaat echt hélemáál nergens op in vergelijking met deel 1.
    Anyway...

    Hoe versla ik Dagra-Dai, die priester die verandert in een uber-fiend met twee gouden zwaarden, oneindige en snelle elektriciteit stralen en nog meer ongein? (|:-)
    Kom nou niet met ontwijken->meppen want zo ver was ik al. Maar hoe onwijken? Ik word zeker door 2 á 3 van zijn stralen geraakt, en als ik pech heb nog door de grote straal aan het einde van zijn zuilenaanval ook. Dat is dus ook zo'n punt van dat het spel nergens op slaat. Ik schuif/spring/schruif/spring, een supertacktiek, de snelste manier om te bewegen. Ik word niet geraakt door de grote witte straal, en hé, dan plots wel en ben ik dood! :eek: Althans, zo ervaar ik het.
    Anyway, hoe ontwijk ik zijn aanvallen? Hoe kan ik hem aanvallen zonder zelf geraakt te worden?

    Ow:

    Nightbringer is een homo.

    Ik heb alles wapens op lvl3/lvl4 behalve Lunar en klauwen. Ik heb één Herb of Life, mijn volledige Ki maar geen Mushrooms. Ik heb Inferno en Wind Blades lvl.3, Piercing Void lvl. 2 en Phoenix lvl. 1. Wat is de beste tacktiek?
     
  6. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Raak slaan.






    haha ik kon gewoon alles ontwijken, heb hem dan ook in 1x gekilld zonder potions, heb het wel gedaan met die scythe by far het beste wapen:)

    wat erna komt is nog veel cheaper, dus bereid je alvast maar voor:)
     
  7. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik deed het zo met het true dragon sword:
    zoals je zegt veel schuif-spring-schuif en als hij die andere fiends oproept gebruik je de wind ninpo zodat die half dood zijn, snel oblirioton (hoe dat dan ook heet) techniek op allemaal en dan flying sparrow op de priest, en zodra je de kans krijgt, combo van y,y,y dan weer schuiven springen om zijn move te ontwijken, zo is het wel te doen.

    voor die stralen zou ninpo handing zijn maar aangezien je alleen je huidige ninpo hebt en geen mushrooms zou je kunnen proberen om die minion fiends te verslaan zonder ninpo en dan zijn stralen tegen te gaan met piercing void.

    nog kleine tip: zorg dat je nog wat ninpo over houdt voor het laatste gevecht
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Bullshit. Als je Ninja Gaiden II zó de grond instampt, kan je het eerste deel überhaupt nooit leuk hebben gevonden.
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond wel dat bij NG 1 (black) je meer op het moment moet wachten om aan te vallen. Waar ik bij NG 2 me vaak kon redden met een flinke combo (ik heb hem op warrior uitgespeeld veelal gespeeld met DS en zeis (die zeis is overpowered vind ik)), moest ik bij NG 1 bosses vaak blijven verdedigen en pas aanvallen op het moment dat een baas klaar was met zijn attack. De enige bosses die bij NG 2 de bosses van NG 1 benaderen zijn die priester, die vrouw, alexei en de eindboss. NG 1(black) blijft voor mij het beste deel.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, dat is onmogelijk? 8)

    Jonge, ik heb zowel NG1 als BLACK hier liggen. Ik heb bij BLACK àlle Missions uitgespeeld. Allemaal. En daar heb ik me nooit geërgerd, nooit. Bij dit deel erger ik me dood, man! Ik heb zelfs eens Damaged Save gehad bij zowel NG als BLACK op de Xbox360 en bij beide games gewoon opnieuw begonnen. Vind ik totaal niet erg. Maar NG2, het zal me benieuwen hoeveel tijd ik hier in steek.
    Ik vind zaken als die rocket-dudes met 10 rockets echt slecht gamedesign, evenals dat eindbazen voor mij er zo minder tactisch uitzien als bij NG1. Misschien mis ik een hoop, maar ik beleef veel minder plezier aan NG2 dan aan 1. Ik vind eigenlijk enkel tegen ninja's en de mannetjes aan boord van dat schip vechten ècht leuk.
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ben het anders aardig met Willem eens.
    Ik was echt een die-hard fan van het eerste deel maar NGII kan me ook niet zo boeien als het eerste deel.

    Voelt soms meer alsof je geluk nodig hebt i.p.v skills.
    Ook vind ik de eindbaas gevechten veel minder leuk dan het 1e deel.
    En dan heb ik het nog niet over de framerate problemen.

    Bijvoorbeeld in Chapter 10 bij die trap waar 3000 ninja,s op je afkomen,ik stond bijna still van de framedrops.
    Blood/gore is leuk vechten tegen menselijke mobs vind ik vet.

    Maar sommige vijanden kunnen me dan weer echt niet boeien zoals al die grote draken.
    ook ligt de snelheid soms te hoog bij bossbatlles.

    Als ik bijvoorbeeld na NGI kijk het gevecht tegen doku en ik kijk hier na een gevecht is het gewoon zo snel en onoverzichtelijk dat het niet eens leuk meer is.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja! Daar was ik vanmiddag, toen ik even NG 2 er weer in propte. Man wat een framerate problemen op dat moment. Echt heel slecht. Het idee was leuk maar op dat moment had ik last van de rot framerate en de camera.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, precies wat ik had. Damn, heb zo vaak het gevoel minder skills nodig te hebben dan in deel 1, simpelweg omdat het of frustrerend moeilijk is door slecht design...

    En die framedrops, haha, game werd onspeelbaar in chapter 10 daar. Vraag me ook serieus of Team Ninja uberhaupt daar getest heeft. :+ Of zijn die zo blind en trekken ze zich niks aan van de hakkelende framerate?
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Toch is NG 2 wel een 'leuke' opvolger van NG Black. De boss-fights zijn alleen iets minder speciaal geworden en als iemand zegt: "Ik heb NG2 uitgespeeld" stelt dat niet zoveel voor als NG1/Black.

    Ik heb NG Black van de marketplace gedownload laatst, als er achievements in zaten was ik die nu gaan spelen. Nu eerst NG 2 maar ff uitspelen :p.
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Het kan wel, maar niet dat de ene kut is en de andere geweldig.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2008
  16. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Name: Ninja Gaiden 2 Costume Pack Shadow Walker
    Price: 200 Microsoft Points
    Availability: All XBOX Live Regions except Germany

    Name: Ninja Gaiden 2 Costume Pack Biometal
    Price: 200 Microsoft Points
    Availability: All XBOX Live Regions except Germany

    Name: Ninja Gaiden 2 Costume Pack Fiend Hayabusa
    Price: 200 Microsoft Points
    Availability: All XBOX Live Regions except Germany


    zijn nu te koop..ik zit er aan te denken om fiend te kopen .. wie heeft m en wat vind je er van ? :)


    EDIT..gekocht en ik vind t wel te gek ..ziet er meteen een stuk beter uit .:)
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  17. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem ook in een keer dood. maar die big guy daarna niet toen was ik het zat heb ik mun xbox meteen uitgepleurt. moest ik later die eerste weer opnieuw doen en toen heb ik er onwijs veel over gedaan. best wel kut dus.


    ben nu path of the mentor aan het spelen, en nu zit ik bij de eerste test of valor die is verdomd lastig, maar nu wil ik graag weten wat je daar krijgt en voor de rest van die testen ook zodat ik wel weet of het de moeite waard is.

    ik vond 1 ook stukken beter (min 10 keer uitgespeeld)maar dat was te verwachten spellen overtreffen bijna nooit het eerste deel.

    edit: bij 1 had ik ook heel vaak het idee dat ik hem uitgespeelt had als ik zo een machtig grote eindbaas had verslagen (van af dat stuk bij die piramide)maar dan kwamen er nog een hele zooi aan.
    ja 1 was toch stukken beter deze is ook wel gaaf maar dat komt toch vooral door het vele bloed en rond vliegende leden maten. de boses zijn mij ook veelste snel dood.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    haha shit dat heb ik dus ook, ga vanavond maar weer proberen, kijken of die weer in 1x gaat liggen:p

    Ninja gaiden 1 was veel beter, vind level design in ninja gaiden 2 ook echt nergens op slaan, dan in new york dan in rusland en dan weer in de jungle.. wtf? ook totaal geen verhaal, of heb ik die gemist?
    gelukkig zijn de laatste levels wel weer heerlijk old skool ninja gaiden:)
     
  19. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    het eerst level ook trouwens. het ene moment loop je hoog boven tokyo dan ineens in chineese tuintjes dan weer over gebouwens in tokyo en opeens zit je weer in het riool :confused: maar ondanks alles vind ik het toch nog steeds een van de betere spellen voor op de 360
     
  20. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    jep, gewoon heel jammer

    trouwens tip voor die de eindbaas voor de archfiend, spring naar hem toe, doe x en dan gelijk y , je haalt zeker 15/20% van zijn leven eraf:) ( wel met scythe )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina