Ik vind deel 1 anders stukken makkelijker dan deze, deze voelt voor mij als een zonder-reden-moielijke-button-masher, vooral bij eindbazen. Echt, gooi bij eindbazen alle tacktiek over boord en mep 'r wat op rond in de hoop dat je genoeg items hebt tot het eind en het lukt je wel. Bij 1 ervaarde ik dat allemaal zo anders, vind deze game stukken frustrerender, minder origineel, geeft minder voldoening en slaat echt hélemáál nergens op in vergelijking met deel 1.
Anyway...
Hoe versla ik Dagra-Dai, die priester die verandert in een uber-fiend met twee gouden zwaarden, oneindige en snelle elektriciteit stralen en nog meer ongein? (
)
Kom nou niet met ontwijken->meppen want zo ver was ik al. Maar hoe onwijken? Ik word zeker door 2 á 3 van zijn stralen geraakt, en als ik pech heb nog door de grote straal aan het einde van zijn zuilenaanval ook. Dat is dus ook zo'n punt van dat het spel nergens op slaat. Ik schuif/spring/schruif/spring, een supertacktiek, de snelste manier om te bewegen. Ik word niet geraakt door de grote witte straal, en hé, dan plots wel en ben ik dood!
Althans, zo ervaar ik het.
Anyway, hoe ontwijk ik zijn aanvallen? Hoe kan ik hem aanvallen zonder zelf geraakt te worden?
Ow:
Nightbringer is een homo.
Ik heb alles wapens op lvl3/lvl4 behalve Lunar en klauwen. Ik heb één Herb of Life, mijn volledige Ki maar geen Mushrooms. Ik heb Inferno en Wind Blades lvl.3, Piercing Void lvl. 2 en Phoenix lvl. 1. Wat is de beste tacktiek?
Klik om te vergroten...