1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Exactly my thoughts. Vind die demonen helemaal niks aan! In Ninja Gaiden 1 had je nog die kleine Fiends, die wat mensachtig waren. Die waren leuk! Maar net als die grote paarse zombies, vind ik die paarse monsters in Ninja Gaiden 2 helemaal niks! Haha. Actie is helemaal geweldig, gaat echt super goed, maar grootste deel van de vijanden vind ik inspiratieloos! :eek: Ninja's zijn echt geweldig.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bij het einde ziet alles er ook best wel dood uit ma'ja. Vond die ''puppet'' enemies ook nog wel vet. Maar die demonen zijn veels te groot en niks aan.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Puppet vijand? Welke bedoel je? :eek: Kan me er weinig bij voorstellen, nu. Ik vond het leuk dat er toch nog variatie in ninja's zat. Jammer genoeg werden die dan weer niet gemixed...
     
  4. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Die "puppets" je bedoelt toch niet die met die kettingzagen. Die zijn ook inspiratieloos. Geef mij maar die ninja's. Vind het niet erg als ze een beetje gemuteerd zijn hoor. Welke ik wel vet vind zijn die grote menselijke spinnen. Volgens mij ook een van de eerste eindbazen.

    Die grote paarse demonen met die hoorns zijn wel groot maar totaal niet sterk.

    Ik vind dat team ninja wel iets meer inspiratie had mogen tonen. Maar voor de rest wel een vet spel.
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wtf is er met die eindbaas van level 9??
    Hoe moet je die verslaan, hoe kan je die natnek nou weer raken als hij met 120 km/uur langs je heen raast?!?
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Welke zit je vast? Ik weet niet precies welke je bedoelt. Toch niet die waterdraak? Dat is niet chapter 9, of wel?
     
  7. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij bedoelt hij die 2 draken in de lucht!? zoja, gwn UT met pijl&boog.. :9
    die waterdraak is in chapter 5 d8 ik
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Nee, jullie hebben verkeerde voor je, Het is die worm. En je bent in een tunnel met allemaal groene slijm aan de muur en voor die eindbaas heb je heletijd van die kleine beesten moeten mollen die stekels aan zicht hebben!

    edit is niet de baas maar 1 side boss
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja. Die is best makkelijk haybusa halo. Allereest moet je de L-Bumper indrukken zodat je met de R-Trigger de camera op Ryu kan centreren en niet op de eindbaas, dat werkt namelijk niet. Vervolgens moet je met de auto-aim alle kleine vliegende wezens uit de lucht schieten. Geen moeite doen met chargen of richten. A/B/A/B tot alles dood is. Ondertussen kan je makkelijk de pijlen vinden en bijvullen. Wanneer de kleintjes weg zijn, ga je naar first-person en charge je de pijlen tot max (kan snel gaan met essence van kleine vliegers) en schiet je één pijl op één van de wezens. Zo gaan ze snel neer. Pas goed op voor hun aanvallen, dat moet echter geen probleem zijn als je door het aanpassen van de camera (NIET centreren op de bazen) veel om je heen kijkt. Even links springen, kijken, rechts springen, kijken. Zo is het haast onmogelijk geraakt te worden!

    EDIT: Ow! Komt ie:

    Het is eigenlijk heel simpel. Pag je Kasuri-gama en ga midden in de tunnel staan. Laad je wapen op tot max. charge. Je merkt vanzelf aan geluid en trillend beeld wanneer het beest in de buurt is. Dan laat je Y los en gaat Ryu aan de slag. Ook al ben je te vroeg, dat is neit erg want Ryu gaat met de move door tot die op is. Time je dit goed, dan raakt Ryu het beest met de Kasuri-gama, brengt hem tot stilstand en doet schade. Goed getimed zal het beest zich binnen jouw Ultimate Technique zich terugtrekken en word jij neit geraakt.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Een punt betekent een hele korte pauze tussen het indrukken van die twee knoppen.
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oke bedankt alvast,

    Maar nu heb ik een glitch ik deed met lunar staff de UT en nu zit de eindbaas vast in de muur :mad: ik kan hem niet raken met UT en als ik tegen aanloop raakt hij mij wel. Pijl en boog werkt ook niet, maar ik zoek wel ff door om hem te verslaan :D

    edit: verslagen :p ik kon hem toch dood schieten met pijl en boog, ik schoot toenet op de verkeerde plek.

    Zag er ook grappig uit, ik schoot de heletijd op de zijkant en als ik hem raakte zag ik zijn hoofd voor 1 seconde en toen zag ik zijn zijkant weer :lol:

    Edit: andere eindbaas ook verslagen TE makkelijk :D gewoon
    die paarse bal ninpo op hun schieten, 2x schieten is dood :)
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  12. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien al eerder aan bod gekomen, maar weet iemand tips voor die Archfiend? Pijlen in z;n oog gaat maar heel weinig kracht af. Ik dacht hem eens met een wapencombo te raken, maar dat is me nooit meer gelukt.
     
  13. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst pijl in zijn oog, dan begint die bal in zijn buik te glimmen. die moet je dan raken. herhaal dit en klaar is kees
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Iets diepere uitleg:

    Pak je pijl en boog en Vigorian Flail. Eerst schiet je hem in het oog. Dit kan met auto-aim, dus doe dat dan ook. Vervolgens zal het beest bloed spugen, dit ontwijk je door te dodgen (het shuiven ontwijken) en te springen tot je er aan ontsnapt ben. Dan doe je direct weer een auto-aim schot met de pijl en boog. Dit doet de vijand veel schade. Hij zal schrikken, nogmaals bloed spugen en even stil hangen. Dit geeft jou genoeg tijd om weer in zijn oog te schieten, en weer op de buik, allemaal auto-aim. Als je het goede ritme vind kan je de Arch fiend verslaan zonder dat hij één keer jou aanvalt.
    De schoten die je met pijl en boog schieten moeten altijd maximaal opgeladen zijn, anders haalt het niks uit. Als de Arch fiend zich terugtrekt en naar boven probeert te vluchten, kan je hem acthterna via de muren.
     
  15. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die Alexei verslagen en kreeg de achievement, maar er is ook een achievement en daar staat dit bij :

    56. Diffused The Lightening
    Annihilated Alexei, the Greater Fiend of Lightning.

    En dat is ook voor die andere.
    Iemand een idee wat je ervoor moet doen?
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heeft het met verhaal te maken, kom je vanzelf achter! Ga ik in ieder geval niet verklappen. ;)
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Gewoon doorspelen idd. Hoef je geen gekke dingen voor te doen.
     
  18. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thx.

    En ik ben nu bij dat zeemonster, in chapter bij, Water Capital.
    Wat is daar de beste tactiek voor? Ik krijg er maar weinig damage van af.
     
  19. zuzek

    zuzek Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Glitchje denk ik, blijf op het platform staan en dash alleen ff aan de kant als hij die 'roar' doet waarna een splas water op je afkomt. Voor de rest gewoon ultimate doen met je boog tot je een obliterate op m kan doen.
     
  20. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hbe dit spel nu ook 2 dagen en het is heel vet maar ik vind het totaal nog niet moeilijk... de eindbazen zijn om te lachen hoe easy die wolf greater fiend bijvoorbeeld ik overdrijf niet als ik zeg dat ik hem binnen 15 sec dood had. en de vijanden zijn ook niet echt van joh wat moeilijk.. ik speel op warrior zit nu in chapter 6 en slechts 5 keer dood gegaan....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina