1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Is er al meer bekend over de DLC die eind deze maand uit schijnt te komen? Brengt die ook achievements met zich mee?

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    nee, is verder nog niks bekend..
    gewoon 25 kleine missies voor 800 punten.

denk ook niet dat er speciale achievements bijkomen..

3. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    iemand nog tips voor die worm tussenbaas in chapter 9.
    dat is in die groene tunnels.
    ik krijg hem maar niet en als je dood gaat moet je steeds weer een heel stuk doen voordat je er weer bent.

4. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de gang staan en de Ultimate Technique van de Eclipse Scythe opladen. Als hij er bijna is loslaten, YYY en dan Ninpo anders pakt hij je. Zo zou het vrij snel moeten gaan. Voor de veiligheid kun je ook die YYY combo weglaten.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Momentje, ik heb een betere tacktiek. Al ergens gepost hier, even opzoeken.

En mocht je bij de volgende ook vast komen te zitten. :+

Allereest moet je de L-Bumper indrukken zodat je met de R-Trigger de camera op Ryu kan centreren en niet op de eindbaas, dat werkt namelijk niet. Vervolgens moet je met de auto-aim alle kleine vliegende wezens uit de lucht schieten. Geen moeite doen met chargen of richten. A/B/A/B tot alles dood is. Ondertussen kan je makkelijk de pijlen vinden en bijvullen. Wanneer de kleintjes weg zijn, ga je naar first-person en charge je de pijlen tot max (kan snel gaan met essence van kleine vliegers) en schiet je één pijl op één van de wezens. Zo gaan ze snel neer. Pas goed op voor hun aanvallen, dat moet echter geen probleem zijn als je door het aanpassen van de camera (NIET centreren op de bazen) veel om je heen kijkt. Even links springen, kijken, rechts springen, kijken. Zo is het haast onmogelijk geraakt te worden!

Laatst bewerkt: 18 jul 2008
  6. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag Master Ninja uitgespeeld :D. Moeilijkste stukje vh hele spel vond ik ch. 6 bone dragen + het stuk omhoog. Alexei in ch. 4 was ook zeer lastig.

7. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    okee bedankt mensen,.
    starks ff proberen;)

8. zuzek

zuzek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sode!@#$! is deze game even heel hard broken... Mentor Chapter 10 na die brug met Rasetsu's kom je bij zo'n acid pool met wormen en wordt deze ruimte afgesloten, je kan pas verder als je ze dood hebt. Nu ben ik daar dood gegaan, spawnen de vijanden niet meer en kan ik niet meer verder. Blijkt dus idd een glitch te zijn die meerdere mensen hebben gehad, enigste remedie is manual save gebruiken. Dus mocht je t op hogere difficulties gaan proberen, gebruik aub voor je eigen geestelijke welzijn manual save. Heb al ontzettend veel tijd in Mentor gestopt en ga 't no way overnieuw doen. Denk dat ik wel gewoon paar weapon achievements haal en 'm dan doorverkoop.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wooha! :eek: Dat is een zware tegenvaller zeg. Ik gebruik sowieso manual-save (vertrouw zo'n automatic niet ;) ). Zal dit onthouden. Nu, de kans dat ik Mentor nog uit ga spelen is klein. Vind de game zoveel minder leuk en boeiend dan het vorige deel! :eek:

10. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    nog bedankt voor de tips mensen..
    ik had hem nu gehaald vanmiddag..
    ik had het alleen zo gedaan.
    vond deze tip namelijk:thumbs:

Ninja Gaiden 2 - Easy way to beat worm in chapter 9
    [yt]B7KStEEZrHE[/yt]

ben nu in chapter 11 beland.
    hadden jullie superveel last van framedrops in chapter 10 als je die lange trap op moest rennen,..
    niet normaal=(

lekker klote dan:x
    ik gebruik zowiezo manuel save.
    dat vind ik wel makkelijker.
    ik heb ook elke slot in gebuik;)

11. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt trouwens bij die worm ook gewoon in één van die zijgrotten blijven staan en net voordat hij langs komt de Eclipse Scythe Ultimate Technique gebruiken. Kwam ik gisteren achter. Levert je meer Karma op en het kost je geen Ninpo.

12. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    dat deed ik ook.
    want ik had de timing steeds verkeerd als ik die gang bleef staan
    en dan pakte die me steeds;)
    had eerst 2x een ninpo gebruikt voor die vogels en daar UT met de Scthe in zn zijgangetje:thumbs:

13. pinda

pinda jordy

Leuk Bevonden:
    0
    Het beste kan je in een zijgrot blijven en elke keer een charged arrow op hem afvuren als hij voorbij komt. Dan wordt je nooit geraakt ;)

14. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Nieuwe downloadbare content voor Ninja Gaiden 2 komt aanstaande vrijdag 25 juli
    ===================================================

Dit pakket van downloadbare content krijgt de naam Ninja Gaiden 2 Mission Mode mee. In dit pakket zullen verschillende nieuwe game modi zitten, bijvoorbeeld de missie modus, waarin spelers 25 mini-opdrachten moeten volbrengen.

In een andere modus, genaamd Karma Attack, zul je de hoogste score moeten behalen door zoveel mogelijk tegenstanders te verslaan. Ten slotte zal ook de bekende survival modus aanwezig zijn. Zoals de naam al doet vermoeden is het in deze modus de bedoeling om zo lang mogelijk te overleven.

Helaas is dit niet kosteloos en zul je er 800 Microsoft Points voor moeten betalen om met deze nieuwe modi aan de slag te kunnen.

=====================================

Voor zo ver bekend nog steeds geen nieuws of er achievements bij komen maar waarschijnlijk niet.
    ik haal het denkik niet.
    ik vind 800 punten een beetje duur..
    dit hadden ze makkelijk meteen in de game kunnen stoppen

Laatst bewerkt: 22 jul 2008
  15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Achievements zijn goed mogelijk hoor, Ninja Gaiden 2 mag namelijk nog 250GS aan het spel toevoegen mits downloadbare content. Nou, 25 missies, elke missie 10G.

16. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    ja dat is waar, maar dan waren de achievements al lang bekend als het over 3 dagen al te downloaden is neem ik aan;)

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wie weet. Ik maak me er in ieder geval niet druk om. :+

18. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    ik zit nu in chapter 14..
    ik moet zeggen dat het een moeilijke chapter is;)

flink tijdje bezig geweest met Genshin en vooral met Elizebet:9
    ik bleef maar dood gaan bij haar,,
    en kreeg ik een glitch waardoor Elizebet helemaal weg was en ik vast zat in die kamer..
    kon ik ze allebei weer overnieuw doen:x
    nouja, morgen de rest maar ff doen..
    denk dat ik hem dan wel uitspeel hoopik:b:;)

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als je deze game 1x uitspeelt op normal....

hoeveel achievementpunten zijn dan eigenlijk haarlbaar ongeveer?

20. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Zo'n 650 a 700 in 1x is haalbaar.

Zeker als je gelijk alle test of valors haalt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina