1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.343
    jaa wou net gaan vragen waneer die downloadble content nou uitkwam!
    vanavond maar is downloaden!

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hey maatje,hoeveel missies krijg je met die DLC?

3. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    25 en een extra 250 punten aan achievements.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vond de camera over het algemeen echt serieus meevallen. 9 van de 10 reviewers viel er over, maar doordat ik er op lette na alle reviews, ergerde ik me er af en toe aan.

Al met al vind ik het bullshit, tuurlijk zit die cam wel eens in de weg, maar dat doet hij in andere games ook wel eens.

De framedrops zijn trouwens naar mijn gevoel op Acoylte erger als op Warrior en Mentor. Strange gevoel heb ik he ^^?

5. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien staat het al ergens maar kan het niet zo gauw vinden. Maar wat kan je met die crystal skulls? In deel 1 krijg je er nog items en wapens voor maar hier gebeurt er niks mee. Heb het spel ook nog niet uitgespeeld maar wil het wel graag weten waar ik het voor doe.

6. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    daar kan je niks mee.
    is alleen voor de achievements

7. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das niet alles. Je krijgt er ook meer karma door naarmate je meer van die skulls opraapt. Als je ze allemaal hebt kun je in chapter 13 ook nog de giant crystal skull vinden die je karma tot zijn max boost. Hoeveel alles precies is weet ik niet.

Laatst bewerkt: 7 aug 2008
  8. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ik vroeg me al af wat die grote skull deed in chapter 13..
    dus dat is voor je karma?

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nog steeds niet de game uitgespeeld, kan mij gewoon niet echt veel meer boeien. Ik ga hem nog wel even uitspelen, en daarna verkopen denk ik. Ik speel zowiezo al weinig meer op mijn 360, maar daar moet verandering inkomen met aankomende titels als Fallout en Star Wars.

10. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup. Volgens mensen op andere fora wel.

Het probleem met die update is blijkbaar nog steeds niet opgelost. >_< Hij bleef net hangen in chapter 14 net voor Dagra Dai. Die update ga ik dus weer ongedaan maken.

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Je kunt het filmpje skippen waardoor je niet blijft hangen in chapter 14. Dit is alleen mogelijk als je bezig bent met je 2e of meer runs, wat bij jou inmiddels al het geval is geloof ik ;). Maar inderdaad klopt het nog niet helemaal.

12. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je het zeker? Het filmpje begint nog niet eens of hij hangt al. Of moet ik gewoon heel snel zijn met skippen? Ik heb nu die update dus weer verwijderd, maar nu kan ik mission mode niet meer spelen. 8)

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb de mission mode nog niet. Moet ff proberen ergens een 500 punten kaartje te scoren zodat ik ook NG2 weer eens erin druk. Maar zover ik gehoord heb, moet het filmpje skipbaar zijn als je de game voor minstens de 2e run aan het spelen bent.

Good luck iig :p.

14. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je cache legen en dan doet tie het weer, heb ik op een ander forum gelezen.

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Laat maar,allemaal al gelukt :)

Laatst bewerkt: 8 aug 2008
  16. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt ie ook vast..Chapter 10: The Temple of Sacrifice. In het filmpje krijg ik eerst ff rare standbeelden te zien en zodra ik dan 3 doodskoppen zie loopt hij vast:confused:. Iemand anders hetzelfde probleem..?

En is het op te lossen??

17. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus gedaan om die update ongedaan te maken. Maar zonder die update kun je de mission mode niet spelen, dus steeds als ik de mission mode wil spelen moet ik de update weer installeren en als ik in chapter 14 kom moet ik de cache weer legen. 8) Ik vind het echt slecht dat ze nog niks aan die update-error gedaan hebben.

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De mission mode achievements schijnen bugged te zijn. Als je een film bekijkt van iemand op de leaderboards, unlock je zijn achievements. Lees deze posts:
    Orgineel bericht:
    Repost erop van 8 Augustus.
    Ik heb nog ff een 500MS punten kaartje nodig, dan zal ik ff proberen of het nog werkt :p.

19. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    die glitch werkt, ik heb ook die achievements gekregen door alleen maar een filmpje te kijken op die leaderboards:+

Btw getypt vanaf me iPhone in de metro :9

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Pfff, wel een beetje zwak en achievement-whore gedrag. :+ Maar goed. 8) Ik wil 'm nog altijd 's op Mentor uitspelen, maar kap er na 2x doodgaan al mee. Simpelweg geen zin om ff door te zetten. Al genoeg moeten doen bij die frustrerende stukken op Warrior (Acolyte niet gedaan), had gehoopt dat er op Mentor dan slimmere vijanden waren, in plaats van dat je geraped word door rocket launchers. Maar goed. Niet emo'en. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina