Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je dat ergens vinden?
    want ik heb gister ook bij gamehubs NG besteld,
    maar als ik bij tracking kijk, kan ik alleen nederland niet aanklikken...
    (heb trouwens normale verzending gekozen)
     
  2. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    DRACHTEN,
    NL 05/06/2008 9:08 IN TRANSIT

    nog een klein stukje :D
     
  3. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    HUIZEN,
    NL 05/06/2008 10:10 IN XBOX 360

    Nog even spelen :D
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jongens, kap eens met het spammen van winkelgegevens. Off-topic posts zullen hierna verwijderd worden.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Binnen, bij mij thuis xD.

    Maar ik heb hem nu ff gespeeld en speelt heel lekker je kunt ook direct merken dat warrior toch wel wat pittiger is dan de acolyte iets. Ook in de demo had je alle wapens max level en dat maakte ook best wel veel verschil.
     
  6. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t heb hem gekocht. Kwam eerst bij de Eplaza en vertelde zo dat bij hun op de site al stond aangegeven dat ze hem verkopen, maar die kerel achter de balie bleef maar volhouden dat ze hem morgen pas mochten verkopen. Toen ben ik nog alle andere winkels afgegaan in de hoop dat ze hem daar hadden maar helaas...totdat ik de FRS inkeek en hem zag liggen :D gelijk gehaald natuurlijk en ze deden niet eens moeilijk dat de game eigenlijk pas morge mocht worden verkocht, en ik geen 18 ben. Daarna gelijk naar mijn lokale gameboer gegaan en mijn pre-order gecancelled.

    Gelijk Spelen....

    ... Nadat ik mijn kamer heb opgeruimed ^_^'
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kunnen ze zelfs een gevangenis straf van 2 jaar voor krijgen ;)

    Blijkt dat je voor alle achievements de game 8x moet uitspelen......en dat zijn ook nog eens achievements van 5g per stuk. Verder hoor ik mensen die hem al hebben dat hij rete makkelijk geworden is....nog makkelijker als Ninja Gaiden Black.

    Vond het eerste deel niet veel aan maar heb het best veel gespeeld omdat het juist een moeilijke game was. Mainstream FTL :mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  8. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, als je hem op de makkelijkste gaat uitspelen is hij niet moeilijk natuurlijk. Als je warrior uitspeelt (is soms nog best pittig) dan heb je daarna nog 2 moeilijkheids graden, ga dan maar de moeilijkste uitspelen, reken maar dat je daar niet zo snel doorheen loopt hoor ;)
     
  9. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff die 2e boss is kut ja :p krijg m maar niet speel op warrior, tot nu toe geen 1 x dood gegaan alleen 2 x bij die 2e boss
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had het ook over de moeilijkste difficulty. Die blijkt niks te zijn met het vorige deel.
     
  11. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Joepie heb de 2e boss verslagen best simpel egielijk als je weet hoe die moet :p
     
  12. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou, koop het spel en speel hem uit :) laat zien dat je er geen moeite mee hebt dan.. volgens mij lul je maar wat, je loopt er echt niet zo doorheen hoor ;)
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is ook wat ik hoor van mensen die hem al uitgespeeld hebben.....verder geloof ik dat wel aangezien er zoveel whiners waren dat Ninja Gaiden te moeilijk was en er een Black (roze) versie gemaakt moest worden...
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mensen moeten gewoon de uitleg bij de moeilijkheidsgraden lezen! :mad: Het staat er niet voor niets bij. De bovenste staat gelijk aan easy, niet normal. Op Path of the Warrior ga ik naar mijn gevoel verder op het niveau dat ik zat in Ninja Gaiden 1. Je kunt niet verwachten dat dezelfde learning curve er weer in zit, je kent de gameplay al.

    edit:
    Whoops, ik heb een aantal berichten boven mij gemist.
     
  15. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Erg vervelend, ik heb al 2x last gehad van een vastloper :mad: nu bij de 2e baas weer. Gelukkig net gesaved, maarja.. Ook had ik toen ik net een nieuw wapen had ontzettende framedrops. niet tengoede, maarja, de gameplay is wel top :D
     
  16. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt misschien eerder aan je X360 dan aan het spel.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het heal systeem maakt veel goed hierbij. Ben nu bij chapter 4 en ben totaal 2x dood gegaan misschien 1x meer en dat was bij de 3e boss. Denk dat het ook vooral komt omdat ik de demo kapot gespeeld heb ninja gaiden 2x ofzo uitgespeeld en black 2x. Dus'ja ervaring genoeg. Maar om de game nu rete makkelijk te noemen... Nee dat is het niet hoor. Vaak moet je gewoon achter het patroon komen en alles.
     
  18. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel komt toch morgen pas uit?
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    JA maar het ligt wel al in de winkels. Ik ga hem vanavond toch maar even ophalen tijdens koopavond. Nu aan het studeren voor me tentamens maar vanavond kick ass!
     
  20. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, ik denk ook dat het aan me xbox ligt, hij leeft namelijk al 2 jaar :cool: volgens mij is nog geen 1 xbox dat gelukt _O_ hij heeft wel problemen, bijvoorbeeld soms spuugt hij de disk uit, of de lade blijft dicht zitten. Ook heb ik wel eens dat hij zo'n SGRRRRRR geluid maakt en dan de disk stopt met draaien.. Maar ik heb nog alle vertrouwen erin :b: ben nu trouwens bij chapter 3 :) de baas was eignelijk niet moeilijk, je moet gewoon doorhebben welke beweging je veel moet gebruiken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina