1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel wordt zo vet, jmmr dat me xbox nu dood is, wordt hopelijk zo snel mogelijk gerepareert! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    wow dat is wel spectaculair!

    En ninja Sean --> heb je hem vandaag ge pre orderd? --> kan je hem beter gaan ophalen in een van de winkels!
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  3. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man, maar ik heb een probleem :mad:
    xbox heeft RRoD (Red Ring of Death)
    dus ik ben xbox-loos voor 1-3 weken.
    hopelijk wordt hij snel gerepareert, ik word gek van het wachten op Ninja Gaiden 2!!:'-(
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb de xbox al sinds de de launch en heb er ook nog nooit wat mee gehad \o/ Wel een aantal keer een vastloper maar dat gebeurt niet vaak.

    2de boss is wel makkelijk wanneer je hem doorhebt, je moet bij hem uit de buurt blijven maar niet te ver lopen anders rushed ie op je af met een flying spearow. Zodra hij een combo richting jou doet moet je snel naar achter dodgen en als hij zijn combo af heeft kan je hem 2-3x slaan.
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    @ dribble

    Heb mijn xbox 360 sinds de launch en nog steeds loopt hij als een zonnetje ;)

    Best bijzonder aangezien de rest van mijn xbox bezittende vrienden stuk voor stuk 1 zo niet 2 xboxen heeft versleten.

    Maar weer on topic: Zometeen naar de free record shop om Ninja Gaiden 2 te halen en spelen maar!!!

    Heb alleen het probleem dat ik nog zoveel goede games heb liggen die ik nog moet uitspelen (lost odyssey, skate, mass effect, bioshock etc) door de examens vwo.....

    Maar goed nu vrij dus gamen maar!
     
  6. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m net binnen en dat is dus niet waar. Buttonbashend knal je jezelf er echt niet door heen vriend. Je moet weldegelijk doorhebben waar je mee bezig bent. Tenzij je een idioot bent en acolyte speelt. In reviews wordt juist geklaagd over de gebrekkige AI waardoor op momenten de game oneerlijk moeilijk wordt.

    Zodra je het gebouw in springt krijg je al 10 vijanden tegelijkertijd, die allemaal niet op hun beurt wachten en shurikens en vuurballen naar je gooien.

    En hoezoe heb je het over de moeilijkste difficulty? Die moet je eerst unlocken. Wil je soms beweren dat je vriendjes hem al 2 keer hebben uitgespeeld?

    Ik heb de game pas een uur gespeeld, maar tot nu toe vind ik hem vet. De snelheid is erg hoog en de muziek tof. Wel is het zo dat de staf en de vele savepoints tot waar ik nu ben de game weinig uitdagend hebben gemaakt. Maar ik ben dan ook niet zo ver gekomen, ik wilde eerst alle moves beheersen en de instellingen naar mijn wens veranderen.

    Dit is nou zo'n game waar ik mijn Xbox voor heb gekocht.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb wel gehoord dat path of the mentor nogal ziek schijnt te zijn. Dat die echt stukken pittiger is dan warrior.
     
  8. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    super vette game, zit nu in chapter 2, maar hij is net vastgelopen jammer genoeg :mad:
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    We kunnen allemala wel gaan zeggen dat hij makkelijker is dan hij lijkt (nu moet ik zeggen dat de demo ook makkelijker was dan ik van Gaiden verwachtte) maar volgens review is vooral het einde wat moeilijker en zolang niemand hem op het hoogste niveau heeft uitgespeeld is het nog steeds een zeer moeilijke game --> tegenwoordig stellen de hoogste niveaus niet altijd meer wat voor (insane op gears of war iemand) maar kan je er door komen met gewoon wat dingen opniew spelen.

    Coolen aan ninja gaiden op de hogere niveaus is dat de vijanden veel schade doen terwijl ze niet zoals bij veel spellen allemaal netjes wachten. MAar als jij hun vriendjes in elkaar slaat zijn zij zo slim om je in je rug te steken.

    Nog een vraagje: zit er trouwens nog een level bij zoals in Ninja gaiden in zo'n oud Japans dorp? Toen ik Ninja gaiden voor het eerst speelde vond ik het eerste level (met die meester als eindbaas) en het tweede level (met die dude op het paard) echt geniaal gemaakt. Daarna was het luchtschip ook cool maar op een of andere manier vond ik het japanse stijltje veel cooler!
     
  10. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb hem ook! Echt een super vet spel. Ik heb de eerste Gaiden nooit gespeeld dus dit is m'n eerste. Speel op path of the Warrior en ben één keer dood gegaan tegen de eerste baas. Daarna bij die wolven al weer. Moeilijk, maar super vet. Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik die Vuur aanval een beetje goed gebruik?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mikken :D (met de linkerstick) hij kiest zelf 3 targets geloof ik

    edit:// ik zie net dat mijn NG2 op de 4e pas verstuurd is terwijl ik al in februari besteld had :mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  12. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, ben blij dat ik op Acolyte begonnen ben ^_^ word best vaak bijna afgemaakt, wat komt doordat ik niet heel erg goed ben, en de camera vaak niet mee wilt werken. Ben wel van plan om alleen Dragon Sword te gebruiken, en dat lukt nu al tot Chapter 5, dus we zullen zien of ik het red tot het einde :D
     
  13. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel Chapters zijn er eigenlijk?
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    12 volgens mij
     
  15. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha genaaid. Iedereen heeft m al uitgespeeld als jij hem binnen krijgt:) Ik ben dat wel van plan tenminste.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    ik voel me wel een beetje genaaid idd :+ (terwijl ik waarschijnlijk zondag pas tijd heb om echt serieus te gamen)
     
  17. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil iedereen die iets inhoudelijks over het spel te vertellen heeft (hoe je bazen aanpakt etc.) het even in spoilertags zetten?
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Yeah ik heb em nu ook!
    Ben erg benieuwd en ga gelijk spelen.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    level 3:
    Gewoon aan de andere zijn dan de eindbaas is dan valt hij je niet aan, je moet alleen uitkijken voor die kleine beesten die hij op je schiet, dan kan je het beste ninpo gebruiken, dan gaan ze dood en kan je misschien ook nog een blauwe balletje ontvangen, zodat je heal krijgt. Verder om het te vermoorden heb je een bow nodig, gewoon vol attack en dan schiet op z'n hoofd (gaat het meeste leven weg), dan gaat er ongeveer 1/11 leven weg.
    Level 4
    level 4 mini-eindbaas :
    blijf super ver van hem weg, 1 aanval van hem raak is 1/5 heal kwijt, en als je ver genoeg weg bent, dan met bow schieten.
    Level 4 echte eindbaas:
    Ik had geen tacktiek, ik ging gewoon hakken 8)en haalde hem meteen, hij is niet moeilijk.
    Verder ben ik nog niet :D
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    12 maar? Waarom niet gewoon 17 zoals deel 1?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina