1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jep, al gezien! Ik zie toch heel wat nieuwe dingen vergeleken met de vorige Ninja Gaiden:

- Meer aanvalsmogelijkheden in combinatie met de omgeving. Je ziet dat aanvallen via de muur veel uitgebreider zijn
    - Nóg meer snelheid. Het vechten gaat zo enorm snel. Niet alleen als speler maar ook de vijand, gigantisch snel! Dat zorgt écht wel voor een nieuwe uitdaging.
    - Bloederiger. Dat is opzich niet beter, maar als je ziet wat er allemaal rondvliegt. Benen, armen, boven -en onderlichamen, hoofden, werkelijk alles. Het leuke is dat dit ook invloed heeft op de gameplay. Er is in het filmpje te zien hoe iemand die ten dode is opgeschreven zichzelf opblaast en daarmee Ryu's leven met 1/3 naar beneden haalt. Dan word het opeens een stuk gevaarlijker om je tegenstander van ledematen te ontdoen.
    - Doe je de juiste combo's, in een bepaald tempo of richting kan je vijanden 'stunnen'. Dit is te zien bij dat spinachtige monster. Gebeurt dit, kan je heerlijke finishing move doen. Er is dus wel degelijk veel nieuws! :D

Het mindere tot nu toe:

- Grafisch weinig nieuws.

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja echt vet, kan net nog wachten op deze game.

Maar mij boeit grafisch zoveel, als het er gewoon een beetje uitziet, hoeft voor mij niet zoheel heilig mooi zijn.

3. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer mogen we die juist verwachten, ik hoop ergens2008

het ziet er weer zwaar vet uit :9

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Kun je op 2 manieren zien...

- omgeving
    - chars

De chars zien er uber uber gedetaileerd uit en alles. Maar de omgeving is op het moment best wel kaal en dood.

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Oh foutje in mijn vorige tekst, er moet staan: 'Maar mij boeit grafisch NIET zoveel.
    Ja omgeving is idd erúg saai.

6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zal vast nog wel het een of ander aan gebeuren. Want bij die stage op die bergen was er gewoon een lelijke achtergrond opgeplakt.

Lijkt me erg vreemd als ze er niks meer aan gaan doen.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    [gt]29157[/gt]

Day of the ninja trailer 3......graphics doen me pijn aan de ogen zo mager....

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Kyoto in bloom van doa4! Team ninja is lui aan het worden...
    Vond de vorige beelden indrukwekkender...

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Characters: mooi.
    Achtergronden: meh (nog steeds).

Ik verwacht toch wel wat meer van de toekomstige Ninja Gaiden.

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Eindelijk zien mensen het ;).

Gaat hier vooral eerst om de gameplay, ja de omgevingen doen pijn aan je ogen op het moment... Maar zeg nou zelf heeft team ninjna ooit een game uitgebracht die er slecht of matig uitzag?

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ziet er wederom maar erg matig uit......

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vind je?

Als ik kijk na de framerate en de vele enemy,s on screen en rondvliegende bloedspetters en ledematen vind ik het nog redelijk goed.

Maar het zou idd nog altijd iets beter kunnen.

14. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er niet matig uit zien, niet goed, maar zeker niet matig.
    Bij dit soort spellen draait het voor mij ook meer om het brute geweld en de ledematen die in het rond vliegen dan de graphics. (zodra dat maar goed werkt ben ik tevreden :))

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Want? Argumenten graag. Vind het er tot nu toe erg gaaf uit zien, kan misschien een tikkeltje beter maar we zullen zien. De game is natuurlijk nog lang niet uit.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Lijkt me wel de minst onderbouwde post van jou ooit!... :eek:

Kijk, dat is al beter. Ben ik het ook mee eens. De game draait voor zover lekker soepel, speelt ENORM snel en gaat SNOEIHARD. Alleen grafisch mag het wat beter.
    Maar denk even na. Noem één game van Team Ninja die NIET mooi is? ;)

Nou, bij Ninja Gaiden draait het óók om graphics. Ninja Gaiden had een gewone, goede actie game geweest had het niet de geweldige graphics gehad. Voor zijn tijd.

Precies. Het duurt nog een tijdje. Dus als de levels, moves e.d. allemaal klaar zijn, hoeft Team Ninja alleen de game grafisch nog een beurt te geven. ;)

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Oki die trailer is echt gewoon te erg nee sorry xbox kwaliteit all the way! Die omgeving? Die planten bomen? Echt wat is dit? Hadden ze tijd teweinig en propten ze er een xbox level design in? Als dit niet snel verandert is Ninja gaiden 2 nu al een flop voor mij.

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk, want graphics zijn alles en is de enige factor die bepaald of de game een flop of niet wordt. :emo:

Sorry, maar vind het geklaag nogal overdreven. True, het zal zo niet de mooiste titel op de Xbox 360 worden. Maar sommige effecten zijn gewoon toch mooi en vooral de gameplay ziet er echt super uit. Halo 3 heeft ook veel kritiek op de graphics gehad, maar ook die game blijf ik maar spelen.

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik word ook enorm moe van al dat gemekker. Echt, je hebt de mensen die klagen en de mensen die onderbouwen. De grap is dat deze twee groepen PRECIES van mening verschillen.

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp mij dus nu niet verkeerd. Maar ik geloof dat Ninja gaiden 1 zo'n succes was ook mede of misschien wel grotendeels door zijn grapisch. En ik vind het ook zo op mekaar gepropt...voelt alsof je vrijheid wat weg is...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina